Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Pff.
Had een regendeken verkocht.
Paste niet, dus ze wouden hem ruilen.
Had bij de advertentie verzonden is verkocht staan, maar wou vriendelijk zijn, en toch geruild.
Nu kreeg ik een mail dat de deken niet helemaal was zoals verwacht, en willen ze dat ik het oplos, maar ja persoonlijk denk ik je hebt het via mp gekocht (niet via mijn winkel) en heb ook geen deken welke op de deken lijkt die ze gekocht hebben als eerste.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Had bij de advertentie verzonden is verkocht staan, maar wou vriendelijk zijn, en toch geruild.
Nu kreeg ik een mail dat de deken niet helemaal was zoals verwacht, en willen ze dat ik het oplos, maar ja persoonlijk denk ik je hebt het via mp gekocht (niet via mijn winkel) en heb ook geen deken welke op de deken lijkt die ze gekocht hebben als eerste.
Valentijn schreef:Het is een maat 38, lijkt me toch een gangbare maat.
Het is een donkerblauwe, misschien dat dat niet gewild is.
Samblabla schreef:Wat een mooi zadel. Wauw.![]()
Ik heb een dekje op marktplaats staan voor minimaal 10 euro en ik wil er toch wel graag 15 euro voor. Krijg ik een reactie of ik 20 euro inclusief verzendkosten wil toesturen, uh nee.. Ik heb hem maar 2 keer gebruikt, ik heb goede foto's gestuurd en koste nieuw iets van 35 euro. En nu moet ik hem reserveren zodat ze kan gaan nadenken of ze hem wel of niet wilt voor die 1,75 euro hoger.
Valentijn schreef:Het is een maat 38, lijkt me toch een gangbare maat.
Het is een donkerblauwe, misschien dat dat niet gewild is.
Donna89 schreef:wat vinden jullie?
Vraag ik hier nu echt te veel voor?
Of zouden jullie hem zelf maken?