Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:25

Zit je dan ook heel lang met je handen gewoon nutteloos in de lucht tot de creme helemaal ingetrokken is, want die herken ik :+

Meneer vond Sint Maarten niet zo'n feest :') hij zat de hele avond klaar om achter de bank de duiken
Afbeelding

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:29

Siggislief schreef:
O'Keeffe's heeft fijne hand crème, plakt niet.

Die is echt heel fijn, ik doe die 's nachts op als mijn handen echt kapot zijn en dan is het in de ochtend altijd een heel stuk beter. Overdag smeer ik niks, vies gevoel -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:33

Ja als ik niet smeer dan laat ik overal bloed achter. :+

Maar zal eens kijken bij de Kruidvat morgen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:36

Als ik iets aan mijn handen heb dan smeer ik het eigenlijk het liefst ook weer af aan mijn kleding..

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:39

Zebrastreep schreef:
Dat er nu nog iemand even gaat bladblazen. Deze vent doet altijd op de meest onmogelijke tijden klussen met heel veel lawaai. Meneer is werkloos en zou de hele dag de tijd hebben.

Vind half 9 met een bladblazer ook wel vrij laat, zeker in een buurt met baby's en kleine kinderen.

Mijn buurman maakt ook wel overlast, maar daar ga je heen is het klaar. Deze vent gaat al jaren door.

Ff afstemmen met de rest van de straat en een week lang om 3 uur snachts een boombox volgas aanzetten :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:39

Ik vind creme en zalf ook echt de hel. helaas nu met paarden aan huis was je heel vaak je handen en ook in de kou drogen mijn handen heel snel uit. Dus nu toch maar af en toe smeren.
Merk wel dat het minder naar is direct na het handenwassen dus als je handen nog licht vochtig zijn, dan droogt het gelijk met de creme en merk je het niet zo. En verder heb ik geloof ik nivea soft die trekt snel in en heeft ook niet zo vreselijk nadrukkelijke geur (helaas nog wel een geurtje, maar hij vervliegt heel snel)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:41

Ik moet ook maar weer eens gaan smeren, en vooral met mijn tengels uit het water blijven of handschoenen aantrekken.

Heb al een tijdje last van eczeem in de handen, en het is gelukkig nu veel minder dan eerder dit jaar.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 23:00

Een familielid kan niet snappen dat onze dochter niet mee kan uit eten om 17.30 omdat ze tot 18.00 moet werken.Nu is ze boos omdat er al voor haar gereserveerd was. Leuk uit eten :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 23:02

Last van angst. Wel 3 fijne dagen gehad met weinig klachten. Maar daarna komt het net zo hard weer terug.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 23:19

MyWishMax schreef:
Die heeft gelukkig nergens last van gekregen. Of niet erger als normaal en paar dingen waarvan hij niet weet of het door ongeluk komt of gewoon normaal. Want hij had bijvoorbeeld al last van beide heupen, 1 is versleten en 1 is al vervangen maar dat is mislukt tijdens de operatie (spieren en zenuwen beschadigd en geen volledig herstel meer mogelijk), ook altijd al last van rug omdat hij geen tussenwervelschijven meer heeft. Dus pijn heeft hij elke dag wel. Hij heeft net zo'n slecht lijf als ik heb :') maar hij heeft geen nieuwe dingen gemerkt en wij waren bang voor whiplash ofzo maar dat gelukkig niet.

Alleen dus de ziekte erin mbt het geld en de auto idd. Hij had hier nog aantal jaar in door willen rijden en dan zijn allerlaatste auto kopen. En we hebben allemaal laatste jaren flinke pech gehad, dus financieel ook even een domper nu.

Dan heeft hij echt enorm geluk gehad (in dit geval dan, met de rest van z'n lijf duidelijk niet!), was toch wel een heel flinke klapper #)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:07

Elke avond voordat ik in'n bed stap heb ik het ijskoud. Lig nu met Pyjama, sokken, trui, 2 dekens en een laken in m'n bed en nog heb ik het koud!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:22

Ik heb het belletje gemist van de arbo arts, want ik lag te slapen.

Ben ook gigantisch nerveus en beroerd omdat mijn manager me nog ingepland heeft voor de rest van de week. Terwijl ik met burnout klachten thuis zit..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:25

MarlindeRooz schreef:
Bellatrix schreef:
Ik zou toch echt blijven smeren hoor.

Het is voor mij een sensorisch hel.

Ik heb liever bloedende knokkels dan crème. :o

Maar had dus al crème neergelegd op werk om vaker te smeren. Maar ik haat het. Net als zonnebrand.

Tip: O'Keeffe's! Droogt snel in en werkt heel goed. Ik hoef maar eens in de zoveel tijd te smeren.

Edit: oh, zie dat die al is aangeraden :+

Zebrastreep, herstel is niet lineair! Terugvallen is vervelend, maar ze gebeuren. Met twee passen vooruit en een achteruit kom je er ook :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:29

Gewoon ziek melden? Althans bij mij was het 1 telefoontje naar de manager met ik heb klachten waardoor ik niet meer kan functioneren. Ik kreeg heel veel begrip en ook de manager wist wel hoe laat het was. Ik werd er direct voor een halfjaar uitgehaald. Toen dacht ik nog van zo lang lijkt mij niet nodig. Maar inmiddels weet ik wel beter :+

Collega/goede vriendin die het rooster doet heeft mij er nog een maand extra uit laten halen.

En niet te bang zijn voor de bedrijfsarts. Ik had ook stress , die ochtend hondsberoerd, duizelig, slap gevoel en huilen. Maar was nergens voor nodig was een heel fijn gesprek. Tip als je het spannend vindt doe het dan samen. Ik nam mijn vader de eerste keer mee naar het gesprek omdat ik zelf moeite had met nadenken en vragen beantwoorden.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:36

Nou ik heb vorige week de arbo al gesproken, we zouden contact houden en als ie meer wist liet hij me wat weten.

Nou wil dus mijn manager heeeel graag dat ik kom werken. En ik ga niet werken zolang zij daar nog rondloopt.

Heb ook gezegd dat ik even geen contact wil met haar en dat ik alles via arbo wil doen.

Alleen heeft die dus tijdens mijn coma dutje gebeld vandaag en ik kon m niet na 19:00 terugbellen natuurlijk.

Dus morgen maar direct bellen om 8 uur. Kan wel erop wachten dat manager me opbelt met de vraag waar ik blijf.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:37

Ik zit op de spoedpost, moest toch overgeven en ben daarna goed een halve minuut out gegaan.. :')

Wordt een lang nachtje zo.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:40

Eventueel een terugbelverzoek neerleggen als je de arts zelf niet te pakken krijgt. Ik heb ook een goede ervaring met de arboarts. Dacht heel goed mee. En inderdaad, gewoon ziekmelden, en denken ze zoeken het maar uit. Het is niet aan jou om de brandjes van je manager te blussen. Toch zeker niet als zij ze heeft veroorzaakt.

En nu allemaal naar bed :+

Edit: behalve Pablo dan. Beterschap :(:)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:48

He bah getver! Sterkte Pablo.

Ik ben trouwens sinds 30 oktober ziek thuis :+ sta op 100% ziek als ik in mijn dossier kijk. Nooit beter gemeld dus ze kan de pot op :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 01:15

Vreemde praktijken dan Sterre. Vervelend dat je de belletjes mist, kan er niet gewoon een afspraak gepland worden?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:40

Nou vertel mij wat :+
Is niet voor niks dat ik thuiszit momenteel. En dat ik als een malle aan het solliciteren ben. Wordt doodongelukkig van mijn werk..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 04:34

Stond je telefoon op stil? Of niet hard genoeg?

Maar idd gelijk bellen straks. Komt vast goed.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:03

fjordjes schreef:
Elke avond voordat ik in'n bed stap heb ik het ijskoud. Lig nu met Pyjama, sokken, trui, 2 dekens en een laken in m'n bed en nog heb ik het koud!

Neem een elektrische onderdeken! Echt, dat gaat je slaap zoveel verbeteren :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:47

Sterre98 schreef:
Nou ik heb vorige week de arbo al gesproken, we zouden contact houden en als ie meer wist liet hij me wat weten.

Nou wil dus mijn manager heeeel graag dat ik kom werken. En ik ga niet werken zolang zij daar nog rondloopt.

Heb ook gezegd dat ik even geen contact wil met haar en dat ik alles via arbo wil doen.

Alleen heeft die dus tijdens mijn coma dutje gebeld vandaag en ik kon m niet na 19:00 terugbellen natuurlijk.

Dus morgen maar direct bellen om 8 uur. Kan wel erop wachten dat manager me opbelt met de vraag waar ik blijf.

Vraag de arbo nav je telefoongesprek of ze advies rondom contact met werkgever expliciet willen vermelden in de rapportage/advies.

Dan kun je elke keer als je werkgever je contacteert en vanalles wilt daarna terug verwijzen. Scheelt je nadenk werk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:18

Mijn keel voelt als schuurpapier %)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:24

Wakker geworden met hoofdpijn.

En straks een gesprek waar ik geen zin in heb, maar gelukkig gaat mijn vader mee.
(UWV)