Meneer vond Sint Maarten niet zo'n feest
hij zat de hele avond klaar om achter de bank de duiken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hij zat de hele avond klaar om achter de bank de duiken

Zebrastreep schreef:Dat er nu nog iemand even gaat bladblazen. Deze vent doet altijd op de meest onmogelijke tijden klussen met heel veel lawaai. Meneer is werkloos en zou de hele dag de tijd hebben.
Vind half 9 met een bladblazer ook wel vrij laat, zeker in een buurt met baby's en kleine kinderen.
Mijn buurman maakt ook wel overlast, maar daar ga je heen is het klaar. Deze vent gaat al jaren door.
MyWishMax schreef:Die heeft gelukkig nergens last van gekregen. Of niet erger als normaal en paar dingen waarvan hij niet weet of het door ongeluk komt of gewoon normaal. Want hij had bijvoorbeeld al last van beide heupen, 1 is versleten en 1 is al vervangen maar dat is mislukt tijdens de operatie (spieren en zenuwen beschadigd en geen volledig herstel meer mogelijk), ook altijd al last van rug omdat hij geen tussenwervelschijven meer heeft. Dus pijn heeft hij elke dag wel. Hij heeft net zo'n slecht lijf als ik hebmaar hij heeft geen nieuwe dingen gemerkt en wij waren bang voor whiplash ofzo maar dat gelukkig niet.
Alleen dus de ziekte erin mbt het geld en de auto idd. Hij had hier nog aantal jaar in door willen rijden en dan zijn allerlaatste auto kopen. En we hebben allemaal laatste jaren flinke pech gehad, dus financieel ook even een domper nu.
MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Ik zou toch echt blijven smeren hoor.
Het is voor mij een sensorisch hel.
Ik heb liever bloedende knokkels dan crème.
Maar had dus al crème neergelegd op werk om vaker te smeren. Maar ik haat het. Net als zonnebrand.

sta op 100% ziek als ik in mijn dossier kijk. Nooit beter gemeld dus ze kan de pot op

Sterre98 schreef:Nou ik heb vorige week de arbo al gesproken, we zouden contact houden en als ie meer wist liet hij me wat weten.
Nou wil dus mijn manager heeeel graag dat ik kom werken. En ik ga niet werken zolang zij daar nog rondloopt.
Heb ook gezegd dat ik even geen contact wil met haar en dat ik alles via arbo wil doen.
Alleen heeft die dus tijdens mijn coma dutje gebeld vandaag en ik kon m niet na 19:00 terugbellen natuurlijk.
Dus morgen maar direct bellen om 8 uur. Kan wel erop wachten dat manager me opbelt met de vraag waar ik blijf.