Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:30

_San87_ schreef:
Suzanne F. schreef:
Boek is groter dan een afstandsbediening. Hij ligt bij mij altijd op de bank. Degene die ik bijna niet gebruik liggen in de tv kast. Ik stoor me aan veel dingen maar niet aan afstandsbediening gelukkig.

Die afstandsbediening die we nu hebben is langer dan t boek dat op de salontafel lag :'). Daarnaast gaat het niet om het formaat, maar, zoals ik al zei, om het uiterlijk.

Maar daar gaat het me niet om. Ik vond mijn oplossing mooi en handig en ik baal dat die niet meer werkt, okay.

Ik heb nog wel een oude bosatlas liggen :))

Over afstandsbedieningen en ergernissen gesproken. Mijn ouders hebben drie DRIE afstandsbedieningen voor één televisie. Waarom??

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:57

Ik zou bij de kringloop een groot boek kopen en dat passend maken voor de afstandsbediening.Ben je voor 2 euro klaar.

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 18:01

Odido alweer of nog steeds.. storing is nu een week bezig!
Verwachtte datum dat het over is 28! Oktober stel gekken daar

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:07

Froukje_J Ik kan mij die ergenis zo voorstellen! Wat raar gedoe zeg….

Hier buikloop… jeej, hopelijk komt het van de pizza die gister niet gaar en te zout was, dan ben ik er morgen hopelijk weer vanaf

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:30

Froukje_J schreef:
Odido alweer of nog steeds.. storing is nu een week bezig!
Verwachtte datum dat het over is 28! Oktober stel gekken daar

Whaha zie er het voordeel van…
Er zijn ook mensen die je liever niet spreekt dus die kunnen ook niet bellen ;)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:33

Update over de ice boots: ze werken het beste van alle manieren die ik uit heb geprobeerd. Moet nog even zoek naar hoe ik ze het beste om kan doen, maar ik ben er voor nu in ieder geval heel blij mee

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:33

Muggen. In één week 6 muggenbulten op m'n hand & pols(iets met verstop me onder de dekens). Iedere dag sla ik er 1-2 dood, nu zwermt er weer één. :evaw:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:35

black_kelpie schreef:
Ik heb een Popsocket met een hoesje erachter voor 3 pasjes. Ik vind het ideaal.

Het is al even geleden, maar nog bedankt voor deze tip <3 ik loop er nu al een tijdje mee en vind het ook echt reteideaal!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:37

denisesilver schreef:
Update over de ice boots: ze werken het beste van alle manieren die ik uit heb geprobeerd. Moet nog even zoek naar hoe ik ze het beste om kan doen, maar ik ben er voor nu in ieder geval heel blij mee

De ice vibe packs? Ja die zijn perfect. Ik gebruikte ze met en zonder de boots. Zonder de boots deed ik ervan die klittenbandjes om die ook om bandages gaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 20:03

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:

De ice vibe packs? Ja die zijn perfect. Ik gebruikte ze met en zonder de boots. Zonder de boots deed ik ervan die klittenbandjes om die ook om bandages gaan.

Die ja! Zonder de boots. Ze gaan echt net aan dicht, maar daardoor zitten ze wel goed strak genoeg. Heb net nog van die klei besteld van TRM. Kan het maar hebben liggen. Been lijkt al wat geslonken weer, maar zie nog wel vocht. DA zei bij het scannen vocht in de tussenschede. Pezen zagen er wel rustig uit, dus hopelijk is dat zo gebleven. We mogen woensdag weer. Ze had het al over eventueel inspuiten, maar dat vind ik op zes (dan zeven) weken nog veel te vroeg. Ook een vijfjarige, hoe vervelend ook, kan gewoon een half jaar revalideren. Liever dat dan iets kapot spuiten of weer een paard af moeten geven ivm hoefbevangenheid.

Doet die schijt wifi het gewoon, wil mijn laptop niet verbinden. Laat me gewoon m'n serie kijken -:(-
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 20-10-24 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 20:20

_San87_ schreef:
Kleinere afstandsbediening werkt niet. Maar maakt ook niet uit, verzin wel wat anders :j.

Ik heb een book cover.
Ik stop daar een boek in als ik een weekend weg ben of langere vakantie en hem mee neem, maar als ik thuis ben doe ik mijn afstandsbediening(en) erin.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 23:48

Op zoek naar gordijnen voor in de nieuwe kamer van mijn zoontje, hele leuke gevonden, maar wat een geld!! Maarja duidelijke site, goede reviews enz... Toch even verder zoeken... Kom ik dezelfde gordijnen tegen op Temu, voor maar 10%... Maar dan ook echt exact dezelfde, zelfde print, kleuren, afmetingen en foto's... Niet gekocht dus! Ga geen dropshipper sponsoren en koop uit principe ook niks van Temu... Zoektocht gaat dus verder.....

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 00:03

Ga eens kijken bij de Kwantum.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 00:04

Britta31 schreef:
Ga eens kijken bij de Kwantum.

Hebben ze niet wat ik zoek, maar dankje.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 00:22

Niobe schreef:
black_kelpie schreef:
Ik heb een Popsocket met een hoesje erachter voor 3 pasjes. Ik vind het ideaal.

Het is al even geleden, maar nog bedankt voor deze tip <3 ik loop er nu al een tijdje mee en vind het ook echt reteideaal!!

Ik ook door deze tip! Echt de beste uitvinding ooit. *\o/*

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 04:01

Dat ik blijkbaar mn tong vol blaasjes heb door de chloorhexidine mondspoeling die ik moest gebruiken voor m’n verstandskiezen die getrokken zijn. Nu snap ik waarom mijn tong zo’n pijn doet |o

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 07:13

iirrssjjee schreef:
Op zoek naar gordijnen voor in de nieuwe kamer van mijn zoontje, hele leuke gevonden, maar wat een geld!! Maarja duidelijke site, goede reviews enz... Toch even verder zoeken... Kom ik dezelfde gordijnen tegen op Temu, voor maar 10%... Maar dan ook echt exact dezelfde, zelfde print, kleuren, afmetingen en foto's... Niet gekocht dus! Ga geen dropshipper sponsoren en koop uit principe ook niks van Temu... Zoektocht gaat dus verder.....

Dikke kans dat Temu die fotos gejat heeft van de officiële verkoper en dat je als je zou bestellen iets ontvangt wat er in de verste verte niet op lijkt. Lekker bij wegblijven dus :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 07:29

Foaly schreef:
iirrssjjee schreef:

Dikke kans dat Temu die fotos gejat heeft van de officiële verkoper en dat je als je zou bestellen iets ontvangt wat er in de verste verte niet op lijkt. Lekker bij wegblijven dus :=

Dit gebeurt idd ook vaak genoeg.

Zou eens kijken naar de levertijden en waar t bedrijf gevestigd is. Kan best dat t gewoon een legit bedrijf is.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 07:41

Ja ik bedoelde wegblijven van Temu idd, zou dat eerste bedrijf niet gelijk afschrijven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 07:56

Zo vroeg wakker op m’n vrije dag. :z ben al een tijd wakker.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 08:07

Dat wanneer je erge buikpijn hebt en je heel nodig naar de wc moet je nergens op het station kunt gaan. Er was wel een andere wc maar omdat ik geen contant geld had, kon ik niet gaan.
Liep ik naar boven om te vragen of ik bij een winkel even een euro kon pinnen dat kon ook niet.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 08:22

Het is echt elke ochtend drama met de trein, wie heeft ooit bedacht om een korte sprinter tijdens spitsuur richting leeuwarden laten rijden? Zwolle krijgt wel een dubbele sprinter :')

En één van mijn favoriete pins is net van mijn tas gevallen, ik hoop echt dat ik m zo nog even snel zie op de vloer

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 08:36

Ik kon niet uit mijn bed komen vanochtend.
En ik heb last van mijn ogen.
Gisteren de paarden geschoren en er is een beetje teveel haar in mijn ogen gewaaid.
(Volgende keer naast een mondmasker ook maar een bril opzetten geloof ik O:) En als ik dan toch bezig ben zo'n witte overal voor de kriebelharen. Dan lijkt het net of ik in een druglab of bij een heftig besmettelijk iets bezig ben. :+ )

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 09:49

iirrssjjee schreef:

Ik loop tegen het zelfde probleem aan.
Vorig jaar alles laten opmeten, alleen maar beneden, zulke grote ramen heb ik niet. Was op dat moment een aanbieding op de op maat gemaakte gordijnen maar zat alsnog op bijna 600 euro. Dat heb ik gewoon niet liggen.
Misschien kan je via de site van voordeel gordijnen kijken? Daar is het echt wel meer betaalbaar.. en eventueel kan je gratis kleurstalen aanvragen.

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 09:52

Sabbientje (mijn autocorrect maakte hier slabbertje van :') ), ik wil jou wel zien als je met die uitrusting je paard scheert _O-