Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 16:59

denisesilver schreef:
fjordjes schreef:
Ja is het dan geen dinch ofzo?

Maargoed dat maakt me dan nog niet zoveel uit vind het gewoon niet fijn er geen rekening met mij wordt gehouden terwijl ze het weten, heb dat nog netjes aangegeven dat ik moet doseren met mijn energie. Zelfs m'n man vind dat het maar allemaal moet kunnen en als ik er last van had (overprikkeling) ik maar een rustig plekje moest opzoeken. -O-

En je hebt niet toevallig de autosleutels in je zak? Kan je lekker een rustig plekje uitzoeken thuis op de bank, en moet hij maar kijken hoe hij thuiskomt ~~}>

Marissa dit is echt het beste advies! Ga lekker naar huis voordat je er weer de hele week last van hebt

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 16:59

Pfff. Leg die mensen eens uit dat brunch een samenstelling is van breakfast en lunch, omdat het idee is tussen laat ontbijt en een vroege lunch te gaan zitten (of doe maar niet, wordt er niet gezelliger op). Het is nu bijna tijd om te dineren. :roll:

Ik heb zo'n ergernis waar ik niks mee kan. Elke keer dat ik door de ramen boven heen kijk erger ik me zo enorm aan de 'tuin' van de buurman. Alleen maar tegels. Met alleen maar tegels bedoel ik ook echt ALLEEN maar tegels. Niet alleen dat er precies 0 planten zijn, maar er staat verder ook gewoon niks in. Geen potten met planten. Niks om op te zitten. Niks aan de schutting. Letterlijk niks. Het enige wat hij ermee doet is elk beetje onkruid dat het waagt om de kop op te steken gelijk weg te krabben en de tegels schoner houden dan de gemiddelde operatiekamer. Dat doet hij bij zijn eigen stukje en de steeg. Ga dan in een appartement wonen denk ik dan. Mijn hersenen snappen het gewoon niet zo en ik kan er niks mee, want die man moet 't natuurlijk gewoon zelf weten. :')

Maargoed, hij zal mijn 'VOOR DE VOGELTJES EN BIJEN *\o/* ' stukje wel raar vinden en wat ik gezellig vind zal hij vast een rotzooi vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:05

fjordjes schreef:
Ja is het dan geen dinch ofzo?

Maargoed dat maakt me dan nog niet zoveel uit vind het gewoon niet fijn er geen rekening met mij wordt gehouden terwijl ze het weten, heb dat nog netjes aangegeven dat ik moet doseren met mijn energie. Zelfs m'n man vind dat het maar allemaal moet kunnen en als ik er last van had (overprikkeling) ik maar een rustig plekje moest opzoeken. -O-
Dinch is geen ding. :')

[***] schreef:
Pfff. Leg die mensen eens uit dat brunch een samenstelling is van breakfast en lunch, omdat het idee is tussen laat ontbijt en een vroege lunch te gaan zitten (of doe maar niet, wordt er niet gezelliger op). Het is nu bijna tijd om te dineren. :roll:

Ik heb zo'n ergernis waar ik niks mee kan. Elke keer dat ik door de ramen boven heen kijk erger ik me zo enorm aan de 'tuin' van de buurman. Alleen maar tegels. Met alleen maar tegels bedoel ik ook echt ALLEEN maar tegels. Niet alleen dat er precies 0 planten zijn, maar er staat verder ook gewoon niks in. Geen potten met planten. Niks om op te zitten. Niks aan de schutting. Letterlijk niks. Het enige wat hij ermee doet is elk beetje onkruid dat het waagt om de kop op te steken gelijk weg te krabben en de tegels schoner houden dan de gemiddelde operatiekamer. Dat doet hij bij zijn eigen stukje en de steeg. Ga dan in een appartement wonen denk ik dan. Mijn hersenen snappen het gewoon niet zo en ik kan er niks mee, want die man moet 't natuurlijk gewoon zelf weten. :')

Maargoed, hij zal mijn 'VOOR DE VOGELTJES EN BIJEN *\o/* ' stukje wel raar vinden en wat ik gezellig vind zal hij vast een rotzooi vinden.
Ik snap dat ook nooit hoor, mensen die wel een tuin willen, maar er dan of alleen maar tegels in leggen of plastic nepgras, en dan alle bomen weghalen en vervangen door gemanicuurde buxussen, een paar viooltjes in een pot of lage struiken, maar wel een parasol neerzetten, "want het wordt zo warm in de tuin." :=

Femke_Tweety

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:07

Ja, das zo'n zelf gecreëerde steenoven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:09

Femke_Tweety schreef:
Ja... Ik ben al druk aan het nadenken waar m'n magnolia komt te staan als ik straks verhuisd ben. _O- Dat is ook zo'n tuintje met alleen een grasstrook en wat tegels. Dus ik wil sowieso een overkapping over het terras en een magnolia (en wat rozen en andere planten). :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:31

Mooi moestuintje erbij <<)

Zag zojuist een van de kleinkinderen van de buren aan het hekwerk hangen om de aandacht van de paarden te trekken. Gelukkig kunnen die het weinig schelen, maar nu ben ik wel gelijk weer geneigd om meidoorn te planten langs die zijde. Nu de rest van de familie nog overhalen O:)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:32

Sleedoorn is nijdiger :+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:38

Aan al die doemdenkers, zo vermoeiend...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:44

Helaas kan ik niet in zijn auto rijden (ik heb automaten rijbewijs en dat is een schakelauto)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:45

Taxi bellen en gewoon naar huis gaan. Maak je direct een duidelijk standpunt.

Of opstaan en vragen of iemand je naar huis wil brengen omdat je man dat niet wil. Zet je hem direct voor schut.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:45

Femke_Tweety schreef:
Sleedoorn is nijdiger :+

Is dat niet giftig voor paarden? }:)

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:48

Fjordjes: Ik zou die man van jou dinchen :+ Lekker naar huis gaan, als hun dat niet snappen is dat echt hun probleem, niet jezelf wegcijferen voor andere.

Niet echt een ergernis maar de tinker verhaart zo ontzettend erg, nog meer haar dan de shetlander op zijn lijf heeft momenteel. :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 17:56

Anastasia24 schreef:
Fjordjes: Ik zou die man van jou dinchen :+ Lekker naar huis gaan, als hun dat niet snappen is dat echt hun probleem, niet jezelf wegcijferen voor andere.

Niet echt een ergernis maar de tinker verhaart zo ontzettend erg, nog meer haar dan de shetlander op zijn lijf heeft momenteel. :):)
Ik was zó blij dat ik een bruine heb, dan zie je al dat haar tenminste niet zo erg... hangt het zadel van één van de bonte cobs boven die van mij. ;( :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 18:06

Mkango schreef:
Femke_Tweety schreef:
Ja... Ik ben al druk aan het nadenken waar m'n magnolia komt te staan als ik straks verhuisd ben. _O- Dat is ook zo'n tuintje met alleen een grasstrook en wat tegels. Dus ik wil sowieso een overkapping over het terras en een magnolia (en wat rozen en andere planten). :))

Magnolia <3.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 19:06

Ik ga ook een magnolia kopen, ik vind ze zo gaaf!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 19:46

Motoren. Overal motoren. De herrie ;(..!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 19:51

Urbanus schreef:
Ik ga ook een magnolia kopen, ik vind ze zo gaaf!!

Ja, Magnolia's zijn prachtig. Wij hebben er ook eentje in de tuin. Hij staat op dit moment in bloei. <3
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 19:55

Ik wil ook een magnolia, maar geen geschikte plek op de moestuin.

Bokker Moestuin weg. -O-

Dat k*t kind van mijn buurvrouw die over mijn net gefreesde moestuin liep te stampen. Weet gelijk ook weer waarom die kant normaal helemaal dicht zit. Totaal geen respect voor andermans spullen of tuin. 8)7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:03

Wat een mooie Marleen <3 mijn huis kwam met een magnolia Susan van 3 meter hoog in de tuin, ik laat hem ook staan omdat hij al zo groot is en ik vind het zonde om iets levends te slopen. Maar ik zou hem zelf niet hebben gekocht, de kleur is leuk maar ik vind de bloemen minder mooi :o
De jouwe vind ik mooier -O- :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:04

Telpeva schreef:
Wat een mooie Marleen <3 mijn huis kwam met een magnolia Susan van 3 meter hoog in de tuin, ik laat hem ook staan omdat hij al zo groot is en ik vind het zonde om iets levends te slopen. Maar ik zou hem zelf niet hebben gekocht, de kleur is leuk maar ik vind de bloemen minder mooi :o
De jouwe vind ik mooier -O- :+

Bestaan er minder mooie Magnolia's? Wat jammer dat die van jou minder mooi is. -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 20:16

Waar is bokker moestuin?

Telpeva
Moderator Algemeen

marleen_88

Alja schreef:
Waar is bokker moestuin?

Op anoniem volgens mij?