Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Nieuwssites die een Amber-alert nieuwsbericht sturen met in de inhoud "Meer informatie volgt" en dan gewoon geen extra informatie toevoegen, maar wel de pushnotificatie op telefoons geven. Daar heb je toch helemaal niets aan?
En m'n hoest. Ik blijf het gevoel houden dat er wat in m'n keel zit qua vocht ofzo, maar ik krijg het met hoesten niet weg. Maar daardoor blijf ik ook steeds die hoestprikkel houden.
Zebrastreep schreef:Zorgorganisaties die hun cliënten met psychische problemen volledig loslaten in een woonwijk.
Echt top idee , desbetreffende man schreeuwt , zingt en draait de hele dag keiharde muziek. Politie grijpt niet in want het is geen heterdaad.
Vriend van mij slaapt al weken niet. Zorgorganisatie doet net alsof ze van niks weten en de politie staat gemiddeld 10 x per dag voor de deur.
Nu moet ik wel zeggen dat ik al meerdere opties voor die vriend van mij heb gegeven zoals het kopen van een stacaravan en alvast gaan wonen op het stuk grond wat hij gekocht heeft , maar alles bevalt hem dan net niet.
Zorginstelling hoofdkantoor zit hier tevens in de stad , ik heb de neiging om er heen te gaan en te vragen of ze wel verstand hebben van mensen met een beperking en psychiatrie.
Ik kan mij niet voorstellen dat de instelling waar ik nu werkzaam ben hun cliënten zo loslaat , daar zit iedereen er bovenop. Maar dat is dus niet bij elke instelling zo helaas.
En die stomme bezuinigen op het GGZ echt wie dat ooit bedacht heeft mag zich kapot schamen.
Zebrastreep schreef:Zebrastreep schreef:Zorgorganisaties die hun cliënten met psychische problemen volledig loslaten in een woonwijk.
Echt top idee , desbetreffende man schreeuwt , zingt en draait de hele dag keiharde muziek. Politie grijpt niet in want het is geen heterdaad.
Vriend van mij slaapt al weken niet. Zorgorganisatie doet net alsof ze van niks weten en de politie staat gemiddeld 10 x per dag voor de deur.
Nu moet ik wel zeggen dat ik al meerdere opties voor die vriend van mij heb gegeven zoals het kopen van een stacaravan en alvast gaan wonen op het stuk grond wat hij gekocht heeft , maar alles bevalt hem dan net niet.
Zorginstelling hoofdkantoor zit hier tevens in de stad , ik heb de neiging om er heen te gaan en te vragen of ze wel verstand hebben van mensen met een beperking en psychiatrie.
Ik kan mij niet voorstellen dat de instelling waar ik nu werkzaam ben hun cliënten zo loslaat , daar zit iedereen er bovenop. Maar dat is dus niet bij elke instelling zo helaas.
En die stomme bezuinigen op het GGZ echt wie dat ooit bedacht heeft mag zich kapot schamen.
Edit: Het escaleerde dus een beetje , maar heb nu een uur al niks gehoord van die vriend van mij. Nu vermoed ik dat het een gesprek met de politie is geworden plus mogelijke aangifte maar begin dan altijd een beetje ongerust te worden ( ik heb al gebeld)
_San87_ schreef:De grote lijst is vannacht naar beneden getieft, wat een klap. Lijst kapot. Een van de ophangpunten is afgebroken. Fijn.
MyWishMax schreef:_San87_ schreef:De grote lijst is vannacht naar beneden getieft, wat een klap. Lijst kapot. Een van de ophangpunten is afgebroken. Fijn.
Ah wat balen!
Hier ook 2 naar beneden de afgelopen tijd. Ze zijn zelf nog heel maar ophangpunten niet meer en vloer ook niet. Ophangpunten kwamen zelfs weer los na ze vastgelijmd te hebben.