Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:35

Is dat een soort Chromebooklader dan ofzo? Die zijn ook heel sterk en van goede kwaliteit? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:37

@MKango, hij zegt oké. _O-

Ja de nieuwste ontwikkeling op oplader-gebied ofzo.

Ik snap het ook allemaal niet maar ik moet wel zeggen dat ding laadt wel 3x zo snel als mijn andere. :=

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:40

De leukste cadeautjes krijg je toch spontaan, buiten je verjaardag om, denk ik altijd maar :=

Mijn vriend heeft me namelijk nooit iets op mijn verjaardag :')

Van mijn moeder heb ik een keer een zelfgehaakte Mini gekregen op mijn verjaardag, dat was wel de bom!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:44

Mkango schreef:
@Vriend van Marlinde: volgend jaar bel je mij een maand van tevoren en geef ik je instructies over wat je gaat kopen voor haar verjaardag. :))

Oh please doe dat ja.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:45

een usb lader als verjaardagskado voor je vriendin is wel echt erg. geef dan niks. Maar ik weet ook niet of ik dat mijn vriend zo rechtstreeks zou kunnen zeggen hoor, misschien over een tijdje.

Dit jaar voor mijn verjaardag van anderen (familie) ook van die flutkado's gehad en ik wil echt niet ondankbaar zijn hoor maar als gever mag je je ook best een beetje inleven in de jarige. ik heb de betreffende kado's na een maandje weggegooid wordt ik er niet meer aan herinnerd.

mijn ergernis vandaag: ik zit niet lekker in mijn vel ik vermoed dat het misschien de overgang is maar niet zeker. Ter eerste ongesteld geworden en gelijk een bloedbad verder al 2 weken uitslag en jeuk in mijn nek en haar dus ik wordt gek van de jeuk. Dan al de hele dag het gevoel dat paardlief op hol zou gaan vandaag en tja het scheelde niet veel. Mijn man stuurde en die reageerd nog af en toe net ff te laat, ziet gewoon het gevaar niet. Dus ik voelde de neiging om flink de meestuurder uit te hangen. Paard reageerde zeer heftig op dingen die hij normaal wel spannend maar niet echt eng vind (geklapper van zeilboten in de wind en grote stenen naast de weg) dus dat ging nog net goed. Toen terug op het erf tijdens het uitspannen zet iemand de hogedrukspuit aan en hoewel paard daar normaal niet op reageerd ging hij er nu vandoor gelukkig kwamen 2 mensen gelijk helpen en ging het niet verder mis. Daarna schoot hij nog een keer weg omdat een kat hem achterna keek. En dan ondertussen moet ik dus af en toe streng zijn en boosdoen tegen paard (want hij loopt ook zo over je heen als je niet oplet). Maar ruim 2 uur later ben ik dan dus nog steeds heel erg boos (echt in staat om dingen stuk te maken) terwijl ik rationeel ook wel weet dat dat niet normaal is en waarschijnlijk hormonaal is. Echt zo irritant.

oh en dan nog een kleine ergernis: de alberthein stopt snijbonen in zijn italiaanse roerbak groente.... gadver! wie doet dat nou..

ja ja het leven is zwaar...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 20:48

taartjee schreef:
Nieuwssites die een Amber-alert nieuwsbericht sturen met in de inhoud "Meer informatie volgt" en dan gewoon geen extra informatie toevoegen, maar wel de pushnotificatie op telefoons geven. Daar heb je toch helemaal niets aan?

En m'n hoest. Ik blijf het gevoel houden dat er wat in m'n keel zit qua vocht ofzo, maar ik krijg het met hoesten niet weg. Maar daardoor blijf ik ook steeds die hoestprikkel houden.

Heb je toevallig läßt van brandend maagzuur?
Hierdoor kun je ook een kuchje/hoesten hebben

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:07

Zorgorganisaties die hun cliënten met psychische problemen volledig loslaten in een woonwijk.

Echt top idee , desbetreffende man schreeuwt , zingt en draait de hele dag keiharde muziek. Politie grijpt niet in want het is geen heterdaad.

Vriend van mij slaapt al weken niet. Zorgorganisatie doet net alsof ze van niks weten en de politie staat gemiddeld 10 x per dag voor de deur.

Nu moet ik wel zeggen dat ik al meerdere opties voor die vriend van mij heb gegeven zoals het kopen van een stacaravan en alvast gaan wonen op het stuk grond wat hij gekocht heeft , maar alles bevalt hem dan net niet.

Zorginstelling hoofdkantoor zit hier tevens in de stad , ik heb de neiging om er heen te gaan en te vragen of ze wel verstand hebben van mensen met een beperking en psychiatrie.

Ik kan mij niet voorstellen dat de instelling waar ik nu werkzaam ben hun cliënten zo loslaat , daar zit iedereen er bovenop. Maar dat is dus niet bij elke instelling zo helaas.

En die stomme bezuinigen op het GGZ echt wie dat ooit bedacht heeft mag zich kapot schamen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 21:27

Muggen, muggen en nog eens muggen. Heb de klamboe maar weer opgehangen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:03

Zebrastreep schreef:
Zorgorganisaties die hun cliënten met psychische problemen volledig loslaten in een woonwijk.

Echt top idee , desbetreffende man schreeuwt , zingt en draait de hele dag keiharde muziek. Politie grijpt niet in want het is geen heterdaad.

Vriend van mij slaapt al weken niet. Zorgorganisatie doet net alsof ze van niks weten en de politie staat gemiddeld 10 x per dag voor de deur.

Nu moet ik wel zeggen dat ik al meerdere opties voor die vriend van mij heb gegeven zoals het kopen van een stacaravan en alvast gaan wonen op het stuk grond wat hij gekocht heeft , maar alles bevalt hem dan net niet.

Zorginstelling hoofdkantoor zit hier tevens in de stad , ik heb de neiging om er heen te gaan en te vragen of ze wel verstand hebben van mensen met een beperking en psychiatrie.

Ik kan mij niet voorstellen dat de instelling waar ik nu werkzaam ben hun cliënten zo loslaat , daar zit iedereen er bovenop. Maar dat is dus niet bij elke instelling zo helaas.

En die stomme bezuinigen op het GGZ echt wie dat ooit bedacht heeft mag zich kapot schamen.

Edit: Het escaleerde dus een beetje , maar heb nu een uur al niks gehoord van die vriend van mij. Nu vermoed ik dat het een gesprek met de politie is geworden plus mogelijke aangifte maar begin dan altijd een beetje ongerust te worden ( ik heb al gebeld)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 22:09

Zebrastreep schreef:
Zebrastreep schreef:

Edit: Het escaleerde dus een beetje , maar heb nu een uur al niks gehoord van die vriend van mij. Nu vermoed ik dat het een gesprek met de politie is geworden plus mogelijke aangifte maar begin dan altijd een beetje ongerust te worden ( ik heb al gebeld)

Helaas kan de zorgorganisatie daar niet veel aan doen, je mag een cliënt niet zomaar opsluiten.

Maar snap dat het heel akelig voor je vriend is, hopelijk helpt de tussenkomst van de politie.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 23:19

Stom klote bedrijf die nog steeds niks heb laten weten waar mijn bestelling blijft. Inclusief verzendkosten 340 euro, zou graag m'n bestelling willen hebben!

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 23:46

Ik heb het echt even gehad met mijn onderburen. De hele week al vroeg in de ochtend flinke ruzie en geschreeuw.
Vanavond vanaf 19.00 al luide muziek en wiet roken op het balkon. Muziek gaat alleen maar harder.
Ik moet er morgen gewoon weer vroeg uit _-:(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 01:06

Jongens die het nodig vinden om om 00-50 6x! Met een dirtbike heen en weer te crossen voor het huis ondertussen schreeuwend dat de gashendels los zitten, ja leuk voor je, rot op!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 03:48

Schreeuwende mensen.. hoor ik er 2 praten. Kijk uit het raam, staat er een jonge meid heel ongemakkelijk met iemand te discussiëren. Kan niet zien, staat achter de bosjes. Tot er ineens een jonge jongen redelijk agressief naar haar toe komt en zij achteruit deinst. Dus ik gooi m'n raam open en zeg: "hey, laat haar eens even met rust." Die kerel schrok zich dood en "ja maar.."
Ik zeg: "kan me niet schelen, laat haar met rust." Toen droop 'ie af.

Gevraagd of ze nog even binnen wilde komen of dat ik haar even thuis moet brengen of wat dan ook. Maar hoefde niet en ze ging natijd ook weer met die jongen mee.

Ok. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 04:04

Nu vliegt er al een paar minuten een helikopter rond.

Gisteravond hadden de buren 4 huizen verderop een grote brand in hun achtertuin.

Spannend wonen hier in een klein dorpje in de Biblebelt. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 06:47

Dat mijn zoon de laatste tijd veel te vroeg wakker is en ik dus daardoor ook. 6.30 uur is zo vroeg voor een zondag :z

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 07:26

Per, de meeste paarden hebben wel eens zo'n dag.

Klacht: dat het weideseizoen bijna voorbij is. Ik houd ervan paarden op de wei.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:01

Dat mensen alles op zichzelf betrekken. De reacties onder nieuwsberichten. Nee, Gerda. Het draait nu niet om jou.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:33

De grote lijst is vannacht naar beneden getieft, wat een klap ;(. Lijst kapot. Een van de ophangpunten is afgebroken. Fijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:36

_San87_ schreef:
De grote lijst is vannacht naar beneden getieft, wat een klap ;(. Lijst kapot. Een van de ophangpunten is afgebroken. Fijn.

Ah wat balen!

Hier ook 2 naar beneden de afgelopen tijd. Ze zijn zelf nog heel maar ophangpunten niet meer en vloer ook niet. Ophangpunten kwamen zelfs weer los na ze vastgelijmd te hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:41

MyWishMax schreef:
_San87_ schreef:

Ah wat balen!

Hier ook 2 naar beneden de afgelopen tijd. Ze zijn zelf nog heel maar ophangpunten niet meer en vloer ook niet. Ophangpunten kwamen zelfs weer los na ze vastgelijmd te hebben.

Deze lijst is nog geen jaar oud ;(. Straks maar even een mail naar de verkoper, ik denk een foutje, hun andere lijsten zijn na jaren nog perfect.

De tekening is gelukkig heel gebleven.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:44

Wat raar zeg? Dat is wel heel snel, ja! Was het jouw eigen tekening? Gelukkig is die nog heel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:48

MyWishMax schreef:
Wat raar zeg? Dat is wel heel snel, ja! Was het jouw eigen tekening? Gelukkig is die nog heel

Ja, ik heb alleen maar eigen werk in huis hangen.

En dat vind ik dus ook, zo snel al kapot. Daarom denk ik aan een fabrieksfoutje, of zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:51

_San87_ schreef:
Oef, wat poedersuiker. :\ Die met de konik?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:01

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Oef, wat poedersuiker. : Die met de konik?

Nee, de koe.