Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 13:08

Happy_Hippie schreef:
Hahaha oh god ik ben ook zo iemand die stuurde hey in een gif en dan hoe gaat het _O-
En voorheen stuurde ik ook altijd de vraag waar diegene naar opzoek is omdat heel vaak mannen toch opzoek zijn naar iets anders :Y)
Vragenspel ben ik ook wel van als ik t ff niet meer weet.

Nu wel een leuk gesprek lopen via bumble in een uur had die al meer intresse getoond dan de afgelopen date deed in 2weken :=

Heb er nog een staan in men matches die ik eigenlijk wel een bericht wil doen maar ben nu met 1 iemand aan het praten en vind het dan lastig om een 2e gesprek te starten alleen hij verloopt over een paar uur :')

OOhh ik ben echt heel anders,

Stuur bijna elke match een bericht 9 van de 10 keer reageert de ander ook niet meer dus verloopt de match alsnog.

Had afgelopen vrijdag iets van 10 gesprekken lopen en daar is 1 van blijven plakken.
Nu weer iets van 15 matches geschreven en daar zal ook maar iets van 2-3 blijven plakken waarschijnlijk.

Gewoon kansen spreiden :)

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 17:42

Ik chat ook met meerdere tegelijk, waarom niet?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 18:15

Ik vind dat ook lastig hoor. Maar puur omdat ik dan niet meer weet wie wat zei :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 18:29

Dat kan je teruglezen :D

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Hier ook een paar gesprekken tegelijk lopen. Het komt lang niet altijd tot een date.
Ik ben over niemand nog echt enthousiast tot nu toe dus dit weekend nog geen dates in ieder geval.

Ik dacht een leuke nieuwe match te hebben. Leuke foto's, leuk profiel. Maar zijn 1e reactie is gelijk al dat ik denk laat maar zitten :+ Gaat weer over maar 1 ding.

Ik geef het nog een kans denk ik, maar heeft misschien weinig zin.

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

Ik ga mij toch ook maar eens wagen aan het daten via een app. Helaas kom ik in het echte leven maar niemand tegen.

Wat zijn jullie favoriete dingen om te doen op een eerste date?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Seks.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:35

Iets actiefs, lekker stukkie wandelen vind ik zelf het fijnste. Dat is laagdrempelig en je zit niet heel de tijd tegenover elkaar. Of iets als midgetgolf

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

ikbencarmen schreef:
Ik ga mij toch ook maar eens wagen aan het daten via een app. Helaas kom ik in het echte leven maar niemand tegen.

Wat zijn jullie favoriete dingen om te doen op een eerste date?

Gewoon ergens even drinken en niet te lang hangen. Eerste date is voor mij altijd doordeweeks in de avond. Als het dan tegenvalt voelt het niet alsof je je weekend verspeelt hebt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

Marocje schreef:
Seks.

Dat is voor jou tijdens elke date, maakt niet uit of het de eerste of de zoveelste is :+

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

Marocje schreef:
Seks.

Ik vind het zo heerlijk hoe jij zo recht-toe-rechtaan bent :D

Zelf doe ik op de eerste date graag iets rustigs, dus gewoon wandelen en thee drinken oid. Of een biertje doen in een bruine kroeg, kan ook leuk zijn. Ik heb ook wel eens een muziek date gehad, samen jammen :P voor als je allebei een instrument speelt.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

Marocje schreef:
Seks.

:D :D :D :D :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:10

Ligt eraan met wat voor intentie je datet hahah :+

Ik zelf vind een drankje doen ergens wel fijn. Kan je na een drankje ook weer weg als het niets ism

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:13

Marocje schreef:
Seks.

Waar is de like-knop bij deze post :D

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

Ergens een drankje doen inderdaad.

Tips: ga niet uit eten want als het niks is zit je nog een eeuw aan tafel :+
En spreek niet thuis af.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:03

Een kleine wandeling en een drankje op een terrasje bevalt mij goed. Even een activiteit tijdens het ijsbreken en daarna rustig kletsen. En je kunt idd vrij makkelijk weer gaan als het genoeg is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Uiteten doe ik pas na drie dates ofzo als je zeker weet dat het klikt :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:29

Ik heb wel eens uiteten gedaan met een eerste date maar wij waren toen al bijna 2 maanden met elkaar aan het praten. Is toch anders dan. Ik ga het liefst wandelen, ijsje eten, drankje doen, iets laagdrempeligs.

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:48

Zo te zien staat wandelen bovenaan, lijkt mij ook het prettigst en het minst ongemakkelijk :)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:56

Ideale aan wandelen vind ik ook dat je er steeds een lusje bij aan of af kunt halen naargelang hoe leuk het is.
Overigens ga ik zonder hond alleen nog op drukke openbare plekken wandelen. Toen ik nog een hond had was die eis wat minder streng.

Drankje doen is ook altijd wel leuk.
Ben ook een keer naar een museum geweest, kun je ook beetje kletsen.
Bioscoop en eten vond ik minder geschikt als eerste date. Net als een escaperoom. Als het dan niet klikt zit je vreselijk lang met elkaar opgescheept :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

Klopt. Ooit een keer een etentje gehad, duurde veeeeel te lang. Moest ik ook nog in zijn auto rijden omdat hij wilde weten hoe ik reed. Ik was zo blij dat we weer terug waren dat ik meteen naar mijn auto ging en naar huis ben gereden.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:03

Ik hou het met de eerste (paar) dates ook lekker simpel wandelen, poolen, ijsje oid

Suzanne, dat klinkt echt wel als afzien :')

Nu met 2 mannen in gesprek voor nu genoeg voor mij :')
De ene via bumble heb ik echt hele dag door app contact mee super gezellig en heel veel raakvlakken waar we hetzelfde over denken super supportive, positief enzovoort.
Denk dat ik ga voorstellen om een x af te spreken voordat die op vakantie gaat 1 september.

De andere is via tinder, hij is op dit moment op roadtrip dat gesprek is niet zo super actief zoals die andere maarja hij is ook op trip dus best logisch :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:29

Ja eigenlijk wilde ik al omdraaien toen hij de deur opendeed maar dat vond ik zielig dus ik dacht: ach ik zie het wel. En echt verschrikkelijk was het ook niet hoor. Hij was op zich wel aardig. Maar het etentje was wel lang en zolang had niet gehoeven van mij. Ik weet al heel snel of ik iemand ‘leuk’ vind of niet. Bij mij ‘groeit’ dat niet.
Dus toen ik zijn insulinespuitjes in mijn tas moest bewaren en moest gaan rijden in zijn auto toen was ik er al helemaal klaar mee.
Dat was de laatste keer dat ik op blind date ging. Nooit meer. Is ook alweer heel lang geleden hoor. Inmiddels date ik al heel lang niet meer.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:33

Gisteren met hartenzeer het contact wederom beëindigd na een paar weken daten en contact met die kerel die opnieuw contact had gezocht. Voor de 2e keer hetzelfde punt. Alles klopt maar hij voelt het niet. Heb me wel meer opengesteld en voel echt meer verdriet dan de vorige keer. Vooral omdat ik het echt hang aan angst om te binden. Hij was emotioneel met afscheid en dat zegt voor mij al genoeg. Wel dankbaar dat ik zo'n fijne man heb ervaren. Maar zo werkt het niet. Dus even pauze met daten voor wat serieus. Dit even een plekje geven en wat positieve afleiding zoeken. Scharrelmodus maar aan komende maanden :') . Lekker veilig zonder gekwetst te worden even.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:57

Wat jammer zeg!
Vooral ook omdat hij jou toch wel een beetje hoop geeft als hij weer contact zoekt maar het dan toch niet voelt…..