Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:De maten bij verschillende merken![]()
Hoe kan het dat bij het ene merk 34 perfect is en bij het andere merk 36 echt veel te strak is.
Doe.Nou.Gewoon.Allemaal.Dezelfde.Afmetingen
![]()
![]()
![]()
Bloemetje75 schreef:Poging 6 ofzo om mijn oude telefoon over te zetten naar de nieuwe. Nu moet de "nieuwe" (oude van mijn man) eerst een software update doen. Ik heb hier werkelijk geen zin in, het geduld niet voor etc.
LWDaisy schreef:Bloemetje75 schreef:Poging 6 ofzo om mijn oude telefoon over te zetten naar de nieuwe. Nu moet de "nieuwe" (oude van mijn man) eerst een software update doen. Ik heb hier werkelijk geen zin in, het geduld niet voor etc.
Oh hier heb ik ook een gruwelijke hekel aan! Ik ben een holbewoner hahaha, ik loop al 5 jaar met dezelfde telefoon rond omdat ik het niét zie zitten die dingen over te zetten
fotolijstje schreef:Ja daarom, dan had ik het op zijn minst redelijk gevonden.
Ik wou al ergens gaan solliciteren trouwens maar dat mag niet van mijn moeder omdat die het geen leuke tent vindt.
_San87_ schreef:fotolijstje schreef:Ja daarom, dan had ik het op zijn minst redelijk gevonden.
Ik wou al ergens gaan solliciteren trouwens maar dat mag niet van mijn moeder omdat die het geen leuke tent vindt.
Het is morgen 1 mei?
LWDaisy schreef:Bloemetje75 schreef:Poging 6 ofzo om mijn oude telefoon over te zetten naar de nieuwe. Nu moet de "nieuwe" (oude van mijn man) eerst een software update doen. Ik heb hier werkelijk geen zin in, het geduld niet voor etc.
Oh hier heb ik ook een gruwelijke hekel aan! Ik ben een holbewoner hahaha, ik loop al 5 jaar met dezelfde telefoon rond omdat ik het niét zie zitten die dingen over te zetten
chanicha schreef:Weten jullie hoe het gaat om alles van een Samsung naar een IPhone over te zetten?
Ik wil, als ik een nieuwe mag, naar de IPhone overstappen maar geen idee of dat makkelijk gaat.