Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 05:58

Mijn werk.
Is met mijn zwangerschap al weken beloofd dat ik aangepast werk krijg omdat het niet meer gaat.
Er is maar 1 aangepaste dienst.
Vorige week had ik een week vakantie, hebben ze er iemand anders op gezet...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 09:43

Dat ik mij niet had gerealiseerd gisteren dat er te weinig geld op mijn rekening stond om de hypotheek vandaag te betalen. Automatische incasso is dus mislukt voor het eerst :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 10:24

Dat dat laatste cijfer wat ontbreekt voordat ik mijn eindpresentatie mag geven nog steeds niet is ingevoerd, en volgende week is die presentatie. Hopen dat dat cijfer deze week nog word ingevoerd en dus geen studie vertraging oploop door een docent die dat vergeten is/kwijt is oid

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 10:31

Aan dat ik zo vreselijk veel moet doen en aan zo vreselijk weinig toekom. Mijn god.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 10:38

Oh en taalfouten in het onderschrift van mensen die ik vaak zie reageren op dingen (niet per se 1 persoon of op iemand gericht)
En dat het autobedrijf waar ik een auto wilde kopen niet reageert
En dat ik mega hoofdpijn heb en een zware werkdag kan krijgen. Vandaag is niet mijn dag jongens.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 10:57

Komtie komtie komtie!

Categorie zeuren
Het weer :+ ik vind dit te warm!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 11:10

Het jankende kind van de buren. Stop ermee maat. Ik wil gewoon buiten van m'n rust genieten zonder jouw gejank.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 11:20

Telpeva schreef:
Komtie komtie komtie!

Categorie zeuren

*\o/* -O- %)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 11:34

Telpeva schreef:
Komtie komtie komtie!

Categorie zeuren

Ga eens mooi weg jij :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 11:44

deksel schreef:
Het jankende kind van de buren. Stop ermee maat. Ik wil gewoon buiten van m'n rust genieten zonder jouw gejank.

Dit soort momenten maken altijd dat dat ene sprankje kinderwens dat misschien aanwezig is bij mij, direct uitdooft :+

Heb 2 hele leuke nichtjes van nu anderhalf. Die neem ik wel mee naar de kinderboerderij/Efteling/speeltuin als ze oud genoeg zijn en me niet meer eng vinden :))
Zelf houd ik het wel bij paarden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 11:47

Dilan93 schreef:
deksel schreef:

Dit soort momenten maken altijd dat dat ene sprankje kinderwens dat misschien aanwezig is bij mij, direct uitdooft :+

Heb 2 hele leuke nichtjes van nu anderhalf. Die neem ik wel mee naar de kinderboerderij/Efteling/speeltuin als ze oud genoeg zijn en me niet meer eng vinden :))
Zelf houd ik het wel bij paarden

Bij mij is de knoop al aardig definitief, maar die werd na het poepfeestje van de buren gisteren nog even wat strakker aangetrokken :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:01

Net bij de jumbo van dat goedkope hondenvoer in kuipjes ingeslagen van de hond van mijn ouders. En dat terwijl ik altijd kritiek heb om mensen die hun hond/kat/cavia/kip/konijn/hamster flut voer geven. Voelt erg dubbel. _O-
Maar ze is 14 en kotst steeds alles uit behalve dit goedkope voer. Dus ze leeft nu op deze kuipjes gecombineerd met frolic koekjes. Echt vreselijk. Waarschijnlijk houdt ze dit binnen omdat er zoveel water in zit. _O-

(Ja ze is volledig onderzocht en op de foto geweest)

Dus ik mag eigenlijk nooit meer kritiek geven. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:07

_San87_ schreef:
Bij mij is de knoop al aardig definitief, maar die werd na het poepfeestje van de buren gisteren nog even wat strakker aangetrokken :').

:')

Ik ben gelukkig van de ergernis af dat (schoon)familie pushy is met de vraag wanneer ik dan wel kinderen wil.
Huidige schoonfamilie is ook gek op paarden en vinden er niks van dat ik (en mijn vriend) geen kinderwens hebben.

Sluit het nog niet helemaal uit, maar ben gewoon niet zo'n moedertype. En dan is het echt heel irritant als mensen blijven zeggen 'je weet niet wat je mist'.

Overigens kan ik me ook ergeren aan mensen die zeggen 'ja, maar er zijn ook genoeg mensen die geen kinderen kúnnen krijgen en dolgraag willen'.
Ja, superküt voor ze, maar dat betekent niet dat ik daarom zwanger zou moeten raken :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:12

Omg dat laatste argument, wat een kul :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:13

Er zijn ook heel veel mensen die geen paard kunnen betalen. Dus alle rijke mensen moeten er minimaal 2 kopen te compenseren voor al die arme mensen. :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:34

Dilan93 schreef:
En dan is het echt heel irritant als mensen blijven zeggen 'je weet niet wat je mist'.

Ik weet heel goed wat ik mis, dat is nou precies het hele punt :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:48

Misschien een soort luxeprobleem, maar ik mag maar 3 mensen meenemen naar mijn diplomauitreiking. En dat zou prima passen, als mijn vader niet besloot perse over te willen komen naar Nederland. Terwijl, tja, ik hem de afgelopen 4 jaar een keer of 8 gezien heb en hij praktisch niks van mijn school meegekregen heeft. Dan nodig ik liever mijn stagebegeleider uit die mij een jaar lang dag in dag uit heeft zien groeien en heel graag wil komen -O-. (Mijn moeder en vriend wil ik er sowieso bij hebben)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 12:57

MarlindeRooz schreef:
Net bij de jumbo van dat goedkope hondenvoer in kuipjes ingeslagen van de hond van mijn ouders. En dat terwijl ik altijd kritiek heb om mensen die hun hond/kat/cavia/kip/konijn/hamster flut voer geven. Voelt erg dubbel. _O-
Maar ze is 14 en kotst steeds alles uit behalve dit goedkope voer. Dus ze leeft nu op deze kuipjes gecombineerd met frolic koekjes. Echt vreselijk. Waarschijnlijk houdt ze dit binnen omdat er zoveel water in zit. _O-

(Ja ze is volledig onderzocht en op de foto geweest)

Dus ik mag eigenlijk nooit meer kritiek geven. :')

Wij hebben ook zo een hond. Binnenste buiten gedraaid. Vers vlees, graanvrije brok etc. Arm dier kon zich geen 5 minuten houden en ‘s ochtends hing het altijd tegen de keukenkasten (bench stond anderhalve meter van de kasten.) Nu heeft hij 1 van de goedkoopste brokken met de grootste rommel erin en sinds kort kuipjes van de lidl om wat te verdikken. Hij heeft weer normale stoelgang gelukkig en kan zich zelf weer wat houden.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:11

Loeky01 schreef:
Misschien een soort luxeprobleem, maar ik mag maar 3 mensen meenemen naar mijn diplomauitreiking. En dat zou prima passen, als mijn vader niet besloot perse over te willen komen naar Nederland. Terwijl, tja, ik hem de afgelopen 4 jaar een keer of 8 gezien heb en hij praktisch niks van mijn school meegekregen heeft. Dan nodig ik liever mijn stagebegeleider uit die mij een jaar lang dag in dag uit heeft zien groeien en heel graag wil komen -O-. (Mijn moeder en vriend wil ik er sowieso bij hebben)

Misschien je vader vragen voor een etentje, kun je ook beter bijkletsen/praten dan tijdens de diploma uitreiking.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:13

Loeky01 schreef:

Ik snap je dilemma... :(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:23

MarlindeRooz schreef:
Er zijn ook heel veel mensen die geen paard kunnen betalen. Dus alle rijke mensen moeten er minimaal 2 kopen te compenseren voor al die arme mensen. :j

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:29

Zo extreem weinig zin in mijn essay schrijven. Wat een vreselijk saai onderwerp is dit. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:36

Heb zo een ( verplichte) webinar via het UWV. Hopelijk is die een beetje interessant. Hij duurt 2 uur!
Ik wil liever de zon even in.

O en afspraak maken om te vaccineren lukt niet. Ja of 40 km verderop... Er zit hier 2 min vandaan een locatie dus zo ver rijden ehm nee dan maar nog niet.
Wel erg vervelend dat het via de website niet lukt, want te druk.
En telefonisch eerst een waslijst aan vragen waarna blijkt dat het alleen ver weg nog mogelijk is nu. Ik heb al twijfel om die prik te laten zetten, dit maakt het niet echt beter :o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 13:59

Ineke2 schreef:
Heb zo een ( verplichte) webinar via het UWV. Hopelijk is die een beetje interessant. Hij duurt 2 uur!
Ik wil liever de zon even in.

O en afspraak maken om te vaccineren lukt niet. Ja of 40 km verderop... Er zit hier 2 min vandaan een locatie dus zo ver rijden ehm nee dan maar nog niet.
Wel erg vervelend dat het via de website niet lukt, want te druk.
En telefonisch eerst een waslijst aan vragen waarna blijkt dat het alleen ver weg nog mogelijk is nu. Ik heb al twijfel om die prik te laten zetten, dit maakt het niet echt beter :o

Lekker met laptop of telefoon webinar in de tuin volgen!!

En inddd zo'n onzin! Collega van mij moet 45 min rijden, terwijl er eentje hier in de buurt zit (10-15min) we wonen redelijk afgelegen, dus snap dat het niet altijd dichtbij kan, maar het scheelt gewoon een uur reistijd in totaal -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 14:03

Eindelijk af van de ellende met ex qua betalen enzovoorts. Officiële instanties nemen het volledig over.

Jammer dat ik deze maand dus dat volledige bedrag mis, omdat instantie pas eind juni betaald voor juni en ex eind mei had moeten betalen
Ipv iets leuks als een nieuwe kleding van vakantie geld wordt het dus huur betalen... En dat wordt niet recht getrokken