Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Het jankende kind van de buren. Stop ermee maat. Ik wil gewoon buiten van m'n rust genieten zonder jouw gejank.
Dilan93 schreef:deksel schreef:Het jankende kind van de buren. Stop ermee maat. Ik wil gewoon buiten van m'n rust genieten zonder jouw gejank.
Dit soort momenten maken altijd dat dat ene sprankje kinderwens dat misschien aanwezig is bij mij, direct uitdooft
Heb 2 hele leuke nichtjes van nu anderhalf. Die neem ik wel mee naar de kinderboerderij/Efteling/speeltuin als ze oud genoeg zijn en me niet meer eng vinden
Zelf houd ik het wel bij paarden
_San87_ schreef:Bij mij is de knoop al aardig definitief, maar die werd na het poepfeestje van de buren gisteren nog even wat strakker aangetrokken.
MarlindeRooz schreef:Net bij de jumbo van dat goedkope hondenvoer in kuipjes ingeslagen van de hond van mijn ouders. En dat terwijl ik altijd kritiek heb om mensen die hun hond/kat/cavia/kip/konijn/hamster flut voer geven. Voelt erg dubbel.
Maar ze is 14 en kotst steeds alles uit behalve dit goedkope voer. Dus ze leeft nu op deze kuipjes gecombineerd met frolic koekjes. Echt vreselijk. Waarschijnlijk houdt ze dit binnen omdat er zoveel water in zit.
(Ja ze is volledig onderzocht en op de foto geweest)
Dus ik mag eigenlijk nooit meer kritiek geven.
Loeky01 schreef:Misschien een soort luxeprobleem, maar ik mag maar 3 mensen meenemen naar mijn diplomauitreiking. En dat zou prima passen, als mijn vader niet besloot perse over te willen komen naar Nederland. Terwijl, tja, ik hem de afgelopen 4 jaar een keer of 8 gezien heb en hij praktisch niks van mijn school meegekregen heeft. Dan nodig ik liever mijn stagebegeleider uit die mij een jaar lang dag in dag uit heeft zien groeien en heel graag wil komen. (Mijn moeder en vriend wil ik er sowieso bij hebben)
Loeky01 schreef:Misschien een soort luxeprobleem, maar ik mag maar 3 mensen meenemen naar mijn diplomauitreiking. En dat zou prima passen, als mijn vader niet besloot perse over te willen komen naar Nederland. Terwijl, tja, ik hem de afgelopen 4 jaar een keer of 8 gezien heb en hij praktisch niks van mijn school meegekregen heeft. Dan nodig ik liever mijn stagebegeleider uit die mij een jaar lang dag in dag uit heeft zien groeien en heel graag wil komen. (Mijn moeder en vriend wil ik er sowieso bij hebben)
Ineke2 schreef:Heb zo een ( verplichte) webinar via het UWV. Hopelijk is die een beetje interessant. Hij duurt 2 uur!
Ik wil liever de zon even in.
O en afspraak maken om te vaccineren lukt niet. Ja of 40 km verderop... Er zit hier 2 min vandaan een locatie dus zo ver rijden ehm nee dan maar nog niet.
Wel erg vervelend dat het via de website niet lukt, want te druk.
En telefonisch eerst een waslijst aan vragen waarna blijkt dat het alleen ver weg nog mogelijk is nu. Ik heb al twijfel om die prik te laten zetten, dit maakt het niet echt beter