Gisteren was het heel rustig in de supermarkt maar toen was het ook nog vrij vroeg (rond 1 uur) en mensen sliepen duidelijk uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Geloof me, Nieuw Zeeland is nog veel duurder.Dikke rekening van een intake voor psychische hulp. Krijg maar weinig vergoed. Chill dit. Dit helpt echt met mijn mentale gezondheid. Wat wonen wij toch in een fijn land. Ik werk momenteel niet ivm te druk, leen al genoeg van ome duo en mag dan ook nog op een of andere manier €500 op zien te hoesten? Met een vrij te besteden maand budget van €100???
Iemand een huisje over in nieuw Zeeland?
Loeky01 schreef:Dikke rekening van een intake voor psychische hulp. Krijg maar weinig vergoed. Chill dit. Dit helpt echt met mijn mentale gezondheid. Wat wonen wij toch in een fijn land. Ik werk momenteel niet ivm te druk, leen al genoeg van ome duo en mag dan ook nog op een of andere manier €500 op zien te hoesten? Met een vrij te besteden maand budget van €100???
Seraphia schreef:Vandaag heb ik mij geërgerd aan mijzelf.![]()
Ik heb vandaag twee gemarineerde biefstuk gourmetbakjes gehaald voor kerstdag als aanvulling op de gourmetschotel (haal het graag iets eerder ivm drukte) maar nu blijkt dus dat de TGT 24 dec is.![]()
Ik kan me wel voor mijn kop slaan dat ik daar dus gewoon overheen heb gekeken. Ik bak ze vandaag dan maar op want ik durf het risico niet te nemen om ze een dag na de datum nog op te bakken.
Zertab schreef:Loeky01 schreef:Dikke rekening van een intake voor psychische hulp. Krijg maar weinig vergoed. Chill dit. Dit helpt echt met mijn mentale gezondheid. Wat wonen wij toch in een fijn land. Ik werk momenteel niet ivm te druk, leen al genoeg van ome duo en mag dan ook nog op een of andere manier €500 op zien te hoesten? Met een vrij te besteden maand budget van €100???
Niet vergoed vanuit de basisverzekering? (Heb je nog wel eigen risico natuurlijk)
Zebrastreep schreef:Seraphia schreef:Vandaag heb ik mij geërgerd aan mijzelf.![]()
Ik heb vandaag twee gemarineerde biefstuk gourmetbakjes gehaald voor kerstdag als aanvulling op de gourmetschotel (haal het graag iets eerder ivm drukte) maar nu blijkt dus dat de TGT 24 dec is.![]()
Ik kan me wel voor mijn kop slaan dat ik daar dus gewoon overheen heb gekeken. Ik bak ze vandaag dan maar op want ik durf het risico niet te nemen om ze een dag na de datum nog op te bakken.
Met vlees kan dat toch wel als je het invriest? Wij eten thuis ook wel vlees dat al wat over de datum is
Ghostattack schreef:Inderdaad invriezen! Al zou ik het 1 dag na de datum ook wel eten hoor. Die datum staat erop omdat het verplicht is. Dat vlees gaat heus niet ineens om 00:00 's nachts overstuur zijn
Hier ergernis door de regen! Wilde een stukje wandelen maar het is echt zeikweer
Rambogirl schreef:Ik wordt echt gek van mensen die continu bezig blijven over corona en hoe onverstandig andere er wel niet mee om gaan. Zeker omdat sommige zelf ook deze dingen doen en zelfs naar andere regio's en provincies reizen voor hun eigen plezier.
Iedereen probeert er het beste van te maken, waarom zo vitten op elkaar de hele tijd?
Loeky01 schreef:Dikke rekening van een intake voor psychische hulp. Krijg maar weinig vergoed. Chill dit. Dit helpt echt met mijn mentale gezondheid. Wat wonen wij toch in een fijn land. Ik werk momenteel niet ivm te druk, leen al genoeg van ome duo en mag dan ook nog op een of andere manier €500 op zien te hoesten? Met een vrij te besteden maand budget van €100???
MarlindeRooz schreef:Rambogirl schreef:Ik wordt echt gek van mensen die continu bezig blijven over corona en hoe onverstandig andere er wel niet mee om gaan. Zeker omdat sommige zelf ook deze dingen doen en zelfs naar andere regio's en provincies reizen voor hun eigen plezier.
Iedereen probeert er het beste van te maken, waarom zo vitten op elkaar de hele tijd?
Omdat door dit soort dingen dit alleen maar langer duurt.
En je kan reizen naar familie/vrienden/studie niet vergelijken met lekker funshoppen.
Ga gewoon alleen boodschappen doen / noodzakelijke dingen halen bij de drogist.