Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:52

Lau schreef:
LadyMadonna schreef:
Dat als je je niet expliciet uitspreekt tegen racisme, je kennelijk voor bent :?

Ja dat snap ik ook niet waarom denken mensen voor andere.

Waarom oordelen over anderen, more like.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:55

De “reclame” in de lift. Het stelt een energietip voor. er staat; “graadje lager”. En dan een afbeelding van een thermostaat op 21. En de volgende afbeelding staat hij op 19.

DAT ZIJN TWEE GRAADJES!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:02

jumpyhorse schreef:
Mijn klasgenoten. Sorry, maar hóé kun je zo idioot doen, en dat op de “eerste” dag weer school... ik weet begot niet hoe zij in de A-stroom terecht zijn gekomen, maar je zou iets meer hersens verwachten dan

Wat is een a stroom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:44

LadyMadonna schreef:
Dat als je je niet expliciet uitspreekt tegen racisme, je kennelijk voor bent :?
Maar ondertussen word je ook neergesabeld door diezelfde activisten als je je wel openlijk uitspreekt tegen racisme, dus onderaan de streep kun je het toch nooit goed doen. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:58

Aan een ex stalgenoot. Zij hadden een trailer waar ze niks meer mee deden, die was compleet vervallen. Die mochten wij hebben (zeker al 8 jaar geleden) en die hebben we zo goed als het ging opgeknapt en gebruikt voor verhuizen en opslag en dat soort dingen want voor zit een gat in de bodem waardoor ik er geen paard in durfde te zetten maar dat was ons doel ook niet. Nadat mijn paard is overleden staat die trailer nog op stal met wat spullen van mij erin, moet nodig leeg maar nog niet aan toe gekomen. (Scheiding, verhuizing ed, boer zou er via via eigenlijk iemand voor zoeken)
Maar goed vandaag krijg ik ineens een appje dat ze die trailer terug wil nu ik hem toch niet meer gebruik en of dat goed is en of ik daar dan vandaag even uitsluitsel over wil geven want ze wil hem dan morgen meenemen.
Nou ben ik echt de beroerdste niet dus ik heb gezegd dat het geen probleem is dat ze hem terug nemen maar dat ik niet eerder dan het weekend hem leeg kan maken, en ook geen idee heb waar de sleutel en papieren op dit moment zijn. (Ergens in de nog 40 niet uitgepakte dozen omdat ik nog geen kasten heb) Nou ja leeg halen wilde zij dan wel doen en de spullen ergens neerleggen en als ik de sleutel gevonden had dan wilde ze die ook wel even ophalen want ik hoefde er niet al te veel last van te hebben.

1 ik wil niet dat mijn spullen zomaar ergens op stal komen te liggen, 2 ik heb geen idee waar die sleutel/papieren zijn en was eigenlijk niet van plan om alles a la minuut overhoop te halen. Van het weekend heb ik tijd, nu niet. En 3 vind ik het best wel brutaal om iets wat je hebt weggeven, terug te vragen en dan ook nog verwacht dat je het de volgende dag kan gebruiken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:14

LadyMadonna schreef:

Zo, dit ja.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 00:13

Telpeva schreef:
LadyMadonna schreef:

Zo, dit ja.

Nou indd, wordt er ondertussen tureluurs van.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 00:18

Jessol schreef:
Dat ik nu alle controle moet loslaten en het er zo moeilijk mee heb. Kan wel janken.

Gaat het een beetje met al je breuken en pijn :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 00:27

Dat ik een avond niet thuis ben en gelijk het hele aanrecht nog vol staat met afwas als ik terug kom (vaatwasser is mijn vriend zijn taak).

You had one job :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 01:51

Ik heb een mug op mijn kamer maar kan hem niet vinden, zodra ik het licht uit doe dan is die er maar met het licht aan zie ik hem niet. Ik wil slapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 01:58

Eén van de huizen hier in het rijtje die regelmatig hun keffende hond de hele nacht buiten laten. :roll: Nadeel is: ik hoor het kreng wel, maar zie niet in welke tuin hij zit.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 02:03

wyoming schreef:
Ik heb een mug op mijn kamer maar kan hem niet vinden, zodra ik het licht uit doe dan is die er maar met het licht aan zie ik hem niet. Ik wil slapen!

Ik lok die krengen altijd door in het donker een spelletje te gaan doen op een tablet of telefoon. Ze gaan dan vanzelf vrijwillig op je scherm zitten, en dan heb je ze ~~}>

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 03:07

Dat ik niet meer kan slapen. Duurde al mega lang voor ik sliep terwijl ik zo moe was en ben daarna ook nog 100 keer wakker geweest, maar nu lukt slapen helemaal niet meer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 05:13

Waarom droom ik al 3 dagen op rij zo ongelooflijk poedersuiker. Waarom. Echt nu ben ik dus weer vet vroeg wakker en weer kapot moe.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 07:58

Marije_1997 schreef:
Waarom droom ik al 3 dagen op rij zo ongelooflijk poedersuiker. Waarom. Echt nu ben ik dus weer vet vroeg wakker en weer kapot moe.

Volle maan? (Weet niet of dat echt kan maar ik moet zeggen dat ik ook altijd vervelender slaap als er een volle maan is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:12

deksel schreef:
Marije_1997 schreef:

Volle maan? (Weet niet of dat echt kan maar ik moet zeggen dat ik ook altijd vervelender slaap als er een volle maan is)

Nee, droom al 3 dagen over dezelfde situatie. Het heel moe zijn zou er wel door kunnen komen hoor. Want slaap wel voldoende. Maar het kunnen veel factoren zijn. Ook besloten te stoppen met de pil. En misschien wel nooit meer aan beginnen. Denk dat dat heel veel veroorzaakt bij mij (ook fysieke klachten)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:20

Dat mijn baarmoeder dacht "ben je eindelijk een beetje van de stress af? Dan is het nu tijd voor een bloedbad." |o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:25

Aan muggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:30

Cynn schreef:
Aan muggen. :')

Nou echt! En vliegen ook... ondingen! -O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:01

Konijn van de buren wat 's ochtends te vroeg drie kwartier gaat zitten stampen. Dank je, ik had langer kunnen slapen...

En dat ik gisteren blijkbaar compleet vergeten ben de boodschappen voor onze locatie door te geven. Voelt zó stom, vooral omdat ik er normaal echt heel secuur in ben. Het is echt het eerste wat ik doe als ik op woensdag (thuis) achter de pc ga zitten.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:12

Loeky01 schreef:
Jessol schreef:
Dat ik nu alle controle moet loslaten en het er zo moeilijk mee heb. Kan wel janken.

Wat lief, bedankt! Ja het is best pittig met momenten maar met pijnstilling goed onder controle te houden. Ben gewoon heel immobiel en moet ook voor de hondjes van een ander afhangen. Ben helemaal niet gewend om zo afhankelijk te zijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:20

deksel schreef:
Marije_1997 schreef:

Was het volle maan? Oh dan heb ik dus ook mijn antwoord op de slechte nachtrust … :')

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:22

dat de pijn in mn voet al 2 weken aanhoudt en sinds gisteravond ook ineens vochr vasthoudt bovenop me voet.. toch maar een afspraakje huisarts.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:02

Dat ik vorige week vrijdag schoenen heb besteld voor mijn vriend. Maar dat ze nog niet eens bij PostNL zijn ontvangen....

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:36

Jessol schreef:
Loeky01 schreef:

Wat lief, bedankt! Ja het is best pittig met momenten maar met pijnstilling goed onder controle te houden. Ben gewoon heel immobiel en moet ook voor de hondjes van een ander afhangen. Ben helemaal niet gewend om zo afhankelijk te zijn.

Fijn dat het onder controle te houden is. Maar begrijpelijk dat het mentale stuk heel zwaar is :(:). Hopelijk heb je een fijn netwerk die je kan helpen goed te revalideren en wat zorg bij jou weg te houden. Het komt wel weer goed, alleen nu even ruk :(