Lau schreef:LadyMadonna schreef:Dat als je je niet expliciet uitspreekt tegen racisme, je kennelijk voor bent
Ja dat snap ik ook niet waarom denken mensen voor andere.
Waarom oordelen over anderen, more like.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Ik heb een mug op mijn kamer maar kan hem niet vinden, zodra ik het licht uit doe dan is die er maar met het licht aan zie ik hem niet. Ik wil slapen!
deksel schreef:Marije_1997 schreef:Waarom droom ik al 3 dagen op rij zo ongelooflijk poedersuiker. Waarom. Echt nu ben ik dus weer vet vroeg wakker en weer kapot moe.
Volle maan? (Weet niet of dat echt kan maar ik moet zeggen dat ik ook altijd vervelender slaap als er een volle maan is)
Loeky01 schreef:Jessol schreef:Dat ik nu alle controle moet loslaten en het er zo moeilijk mee heb. Kan wel janken.
Gaat het een beetje met al je breuken en pijn
deksel schreef:Marije_1997 schreef:Waarom droom ik al 3 dagen op rij zo ongelooflijk poedersuiker. Waarom. Echt nu ben ik dus weer vet vroeg wakker en weer kapot moe.
Volle maan? (Weet niet of dat echt kan maar ik moet zeggen dat ik ook altijd vervelender slaap als er een volle maan is)
Jessol schreef:Loeky01 schreef:Gaat het een beetje met al je breuken en pijn
Wat lief, bedankt! Ja het is best pittig met momenten maar met pijnstilling goed onder controle te houden. Ben gewoon heel immobiel en moet ook voor de hondjes van een ander afhangen. Ben helemaal niet gewend om zo afhankelijk te zijn.