Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ik vraag me af of je hier een topic zou mogen maken om een persoon te zoeken? Ik had net een enorm leuk tindergesprek namelijk en toen besloot tinder m’n account te verwijderenSuperstom natuurlijk, dus nu wil ik die persoon terug proberen te vinden
oomens schreef:fleurtjeuh schreef:Waar zou je een klein of normaal formaat conservenblikje kunnen vinden die goed af te sluiten is?
Onze kat was altijd zo`n vreetzak dat we zijn as in zoiets willen bewaren
Deksel van een klein potje Nutella (zo'n drinkglas zeg maar) past op redelijk wat blikken.
TheNovelist schreef:Ik denk dat dit het beste topic is om mijn vraag te stellen, maar weet iemand hoelang de veggie nuggets blijven bij de mac?er staat geen datum bij tot wanneer ze er zijn, alleen tijdelijk, en ik ga er woensdag pas heen. Maar dan wil ik wel dat ze er nog zijn
Maddy_Paola schreef:TheNovelist schreef:Ik denk dat dit het beste topic is om mijn vraag te stellen, maar weet iemand hoelang de veggie nuggets blijven bij de mac?er staat geen datum bij tot wanneer ze er zijn, alleen tijdelijk, en ik ga er woensdag pas heen. Maar dan wil ik wel dat ze er nog zijn
Tot en met week 26, dus maandag 5 juli is laatste dag, alleen soms zijn ze dag ervoor al uitverkocht, maar woensdag zijn ze er sowiesi dus nog wel
IsaCalixa schreef:Hoi, weet iemand wat je het beste kan doen tegen rode huid/droogheid rondom je mond?
Ik heb sinds ik ziek ben geweest (had 2 weken een flinke griep) ineens helemaal zo rode randen rondom m'n lippen.. het is ook pijnlijk en wordt erger als ik het nat maak.
Ik smeer elke ochtend en avond lippenbalsem en nivea crème erop maar het lijkt niet minder te worden. Krijg nu zelfs scheuren in m'n mondhoek (wat echt pijnlijk is bij eten)..
Had wel gelezen dat vaseline moet helpen..
IsaCalixa schreef:Hoi, weet iemand wat je het beste kan doen tegen rode huid/droogheid rondom je mond?
Ik heb sinds ik ziek ben geweest (had 2 weken een flinke griep) ineens helemaal zo rode randen rondom m'n lippen.. het is ook pijnlijk en wordt erger als ik het nat maak.
Ik smeer elke ochtend en avond lippenbalsem en nivea crème erop maar het lijkt niet minder te worden. Krijg nu zelfs scheuren in m'n mondhoek (wat echt pijnlijk is bij eten)..
Had wel gelezen dat vaseline moet helpen..