MarcoBorsato schreef:Nee Jezus, jij hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tess__ schreef:MarcoBorsato schreef:Nee Jezus, jij hier?
Ik volg je, o-ver-al en ik neem macarons mee
@ Vero, ja ik struikelde en ineens was alles besteld en betaald. Heel naar...
M_i_R schreef:Welkom Tess, mooie score om mee te beginnen! Het bal is geopend begrijp ik!
En dankjewel verooik heb via repose toch da trui besteld... ook al issie heel groot. Te groot. Nog heel lang. Maar ik vind hem zo mooi. En hij was nu met 50% korting.... en de broek ook
en toen ik er toch was ook nog maar een paar leuke sokken.
Beterschap SC, je matcht wel mooi met je broek
Tess__ schreef:Ohhh no Mir en Vero nu ga ik ook weer twijfelen over Repose.. zitten een paar dingen tussen die ik zó tof vind..!
Lau, zelfs Mees geeft jou de schuld. Kijk mama mooie trui he hebben Laura en Julia voor mij in de winkel gehaald. Dat is toch lief van ze he
Hij begon ook ineens over een gehaakt vest want dan had hij dezelfde als Fie... Daar heb ik nog maar even niet op gereageerd
MarcoBorsato schreef:Tess__ schreef:Ohhh no Mir en Vero nu ga ik ook weer twijfelen over Repose.. zitten een paar dingen tussen die ik zó tof vind..!
Lau, zelfs Mees geeft jou de schuld. Kijk mama mooie trui he hebben Laura en Julia voor mij in de winkel gehaald. Dat is toch lief van ze he
Hij begon ook ineens over een gehaakt vest want dan had hij dezelfde als Fie... Daar heb ik nog maar even niet op gereageerd
Nu al ANWB setje
_lautje_ schreef:[ [url=m/j4ObX6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mees wilde dit gehaakte vest?![]()
Vestje is een Tes-original![]()
Shirtje mini rodini en jogger van Mingo.
M_i_R schreef:ahhh wat leuk samen Laura! ze ziet er goed gemutst uit
Herkenbaar dromertje. Mijn man merkt dat niet altijd op, en trekt dan alsnog dat koord super strak aan omdat het zo weinig helpt, dikke knoop erin. "Lieverd.....?"