Moest in de Decathlon zijn voor een cadeaukaart en wat andere dingetjes. Daar kwam ik een rijbroek in de uitverkoop tegen in mijn maat, helemaal mijn smaak, en ook nog eens zonder silliconen grip, voor maar €16 euro. Dat is toch mooi meegenomen!
Mijn smaak is weer normaal! En chocola is weer lekker Afgelopen week was chocolade vies
marley93
Geplaatst: 21-05-22 18:11
Mijn bestelde kleren binnen: alles past dus ik hoef niks terug te sturen. Altijd fijn! Nu moet het weer lekker weer worden, want ik heb die korte broeken en jurk niet voor piet snot gekocht
Leuke dag gehad met mijn zoon en 3 schaakvriendjes. Ze hadden jeugdteam-toernooi in de Ardennen. Er deden teams uit België, Nederland, Duitsland en Luxemburg mee en tussen de rondes door liepen al die kinderen (tussen 7 en 17 jaar ofzo) lekker met zijn allen te voetballen. Niets te merken dat er minimaal 3 talen gesproken werden. Mooie omgeving, mooi weer erbij… soort van mini vakantie voor me.
taartjee
Geplaatst: 22-05-22 21:36
Deze knappe man, was zo braaf met foto's maken, bleef zo braaf staan totdat de foto's genomen waren. Trots! Ik ben zo blij dat ik hem al bijna 5 jaar mag verzorgen. Hopelijk nog 5 jaar langer
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 22-05-22 21:48
taartjee schreef:
Deze knappe man, was zo braaf met foto's maken, bleef zo braaf staan totdat de foto's genomen waren. Trots! Ik ben zo blij dat ik hem al bijna 5 jaar mag verzorgen. Hopelijk nog 5 jaar langer [ [url=m/saaYKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn stage is akkoord met het feit dat ik eerst een maand bij hun kom werken in loondienst en ik deze tijd ook als stage tijd mag beschouwen. Dus een maand een fulltime salaris en een maand eerder klaar met stage!
Kookaburra
Hele middag bezig geweest met een deel van de wandmeubel voor mijn katten te vervangen, maar het hangt allemaal weer! Moet nog één dingetje fixen, maar ik ben wel tevreden verder!
Ik ben een blij ei. Zonet uit eten geweest met collegas! Nu kort nagenieten en dan op tuk Een paar maanden geleden was uit eten gaan echt nog een no go. Gaf veel spanning... En nu zat ik gewoon te genieten!
Urbanus
Geplaatst: 25-05-22 21:48
Kookaburra schreef:
Ik ben een blij ei. Zonet uit eten geweest met collegas! Nu kort nagenieten en dan op tuk Een paar maanden geleden was uit eten gaan echt nog een no go. Gaf veel spanning... En nu zat ik gewoon te genieten!
Wat knap van je!!!
Kookaburra