"Omdat ik net als jij er ook van houd om een ego-boost te krijgen, nou goed?"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nummus schreef:OH GOD NEEEEEEEJJJJJ...
En nee ik geef ook geen flikker om wereldvrede, maar "Hoi, hoe is 't?" vind ik ook vreselijk. Dus ergens daar tussenin moet het zitten.
Oprechte vraag want je zegt hier dat je het niet leuk vind maar begint zelf met hoi? Relaxed schreef:Momenteel ben ik alleen actief op Paiq, maar hier heb je dus serieus gewoon met iedereen een gesprek! Wat een verschil met TinderMoet ook wel, want eerder zie je geen foto's
Maar bevalt mij veel beter dan Tinder, daar was ik zo klaar mee
listiglistje schreef:UltimOo schreef:Of de "Waarom zit jij op Tinder" vraag..
"Omdat ik net als jij er ook van houd om een ego-boost te krijgen, nou goed?"
Nou dat is mi een terechte vraag met 5 (of meer) opties...![]()
1. Sex
2. Relatie
3. Date
4. Buiten de pot pissen
5. Trio
listiglistje schreef:Je geeft nu toch ook een antwoorddat kan je dan eventueel aangeven....(Grijs gebied
)
Ik heb gewoon het idee dat deze vraag altijd tegen mij werkt haha 
! ‘
) en aangezien we beide vrij heben gaan we lekker 6 dagen naar Oostenrijk
beetje snel misschien, maar het gaat zo goed
een voordeel met skieen je zit niet hele dag op elkaars lip.
die skied al 25 jaar of zo. Ik had twee keer een indoor les gehad. Inmiddels zijn er al best veel vakanties gevolgd. Ook met skieen. Deze kerst/oud en nieuw weer de sneeuw in.
ik zie hem elke dag, gaan naar elkaars vrienden toe, en family-dinners hebben we ook al gehad
maar ook heerlijk samen netflixen, koken of shoppen
kan zell am see zijn, Flaine of heel ergens anders. Gv is op heel veel plekken geweest in oostenrijk frankrijk en zwitserland. Bekend terrein zou juist voor mij zijn omdat ik in winterberg goed heb kunnen oefenen, wil weten hoe ik nu uit de voeten kom. Door mijn belabberde knie ga ik heel traag vooruit in kunde en snelheid
vorig jaar camper gepakt, oud en nieuw bij euro disney doorgebracht. Toen onderweg naar de sneeuw deiw dage gestrand ivm extreem slecht weer en harde wind. Was ook periode met die losgeslagen skilift en zo. Flaine was toen dichtst bij weer dus daar ter plaatse een appartement gehuurd voor een week.
Wie weet loopt daar nog wat in het wild rond

kruipend naar huis straks..
en ook gelijk bevestiging dat er een herhaling in zit haha, duurt alleen nog een hele poos, maar goed, beter dan genegeerd worden