Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:32

Of de "Waarom zit jij op Tinder" vraag.. :')

"Omdat ik net als jij er ook van houd om een ego-boost te krijgen, nou goed?" :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:48

Nummus schreef:
OH GOD NEEEEEEEJJJJJ... _O-

En nee ik geef ook geen flikker om wereldvrede, maar "Hoi, hoe is 't?" vind ik ook vreselijk. Dus ergens daar tussenin moet het zitten.

Maar je begint zelf met een simpele hoi?? Wat doe je dan als ze hoi terug zeggen???? :+ Oprechte vraag want je zegt hier dat je het niet leuk vind maar begint zelf met hoi?
Ik ben altijd wel van een opmerking die lekker bijdehand is ofzo...... als iemand gelijk begin met levensvragen dan denk ik jeetje die is ook serieus kan je daar wel mee lachen...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:51

Yonker schreef:
Ik ben altijd wel van een opmerking die lekker bijdehand is ofzo......

Eens! :j Leuker dan enkel ''hoi''.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:57

Relaxed schreef:
Momenteel ben ik alleen actief op Paiq, maar hier heb je dus serieus gewoon met iedereen een gesprek! Wat een verschil met Tinder :j Moet ook wel, want eerder zie je geen foto's :')
Maar bevalt mij veel beter dan Tinder, daar was ik zo klaar mee :n

Ik vond het altijd frustrerend. Had je een heel gesprek. Eindelijk de foto zichtbaar was het 9 van de 10 keer totaal mijn typ niet.

Mijn vriend maakte een opmerking over een foto met voetbalshirt aan. Dat vond hij een gekke combi omdat ik toen nog in omgeving Nijmegen woonde. Dus we hadden meteen een leik gesprek

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:10

UltimOo schreef:

"Omdat ik net als jij er ook van houd om een ego-boost te krijgen, nou goed?" :')

Nou dat is mi een terechte vraag met 5 (of meer) opties... :+

1. Sex
2. Relatie
3. Date
4. Buiten de pot pissen
5. Trio

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:25

listiglistje schreef:
UltimOo schreef:

Nou dat is mi een terechte vraag met 5 (of meer) opties... :+

1. Sex
2. Relatie
3. Date
4. Buiten de pot pissen
5. Trio

Ik kan echt nooit antwoord geven op die vraag. Dat weet je toch nog helemaal niet? Ik zit bijvoorbeeld niet op tinder voor een relatie, maar ik dat betekend niet dat ik niet opsta voor een relatie want dat is wel zo. Ik zit er ook niet voor sex op tinder, maar als dat toch gebeurd omdat het zo loopt; dat kan maar dat is niet mijn eerste insteek.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:28

Je geeft nu toch ook een antwoord :D dat kan je dan eventueel aangeven....(Grijs gebied :P )

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:30

listiglistje schreef:
Je geeft nu toch ook een antwoord :D dat kan je dan eventueel aangeven....(Grijs gebied :P )

Jaa haha dat klopt :P
Maar ik zeg dat liever niet, want ik wil de serieuze mensen niet afschrikken en mensen die alleen sex willen niet aanmoedigen :+ Ik heb gewoon het idee dat deze vraag altijd tegen mij werkt haha

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:26

Haha na het hoi probeer ik wel een leuke vraag te verzinnen inderdaad. Maar ben er niet zo heel goed in!
Dus ik ben nog een beetje aan het uitvogelen wat leuk is.

Ik kan wél antwoord op de "waarom zit je op Tinder" vraag geven, en dat doe ik vaak ook echt heel duidelijk. Daarmee rotten de one night stands en de overspeligen vanzelf weer op. _O-

Kreeg net een leuke! "Waar zou onze eerste gezamenlijke vakantie heen gaan als jij de bestemming mocht kiezen?"
Kijk dat is ook leuk.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:27

Ik maakte er altijd een grapje met serieuze ondertoon van: ‘misschien vind ik wel de liefde van mn leven hier, en dan zou ik het missen omdat ik nooit aan tinder begonnen was :oo ! ‘
Degene die die humor niet begrepen haakten af, sommige, waaronder mijn vriend, dus niet :+

Met hem trouwens een vakantie geboekt deze kerst <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:36

Wat leuk! Waarheen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:40

We gaan met zn tweeen skien! Heb hem ook leren skien (in 2 dagen, het natuurtalent :+ ) en aangezien we beide vrij heben gaan we lekker 6 dagen naar Oostenrijk :j beetje snel misschien, maar het gaat zo goed <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:43

Ah lekker. Altijd fijn even eruit. En zeker rond die tijd. En snel wat is snel als het goed gaat. :j een voordeel met skieen je zit niet hele dag op elkaars lip.

Was voor ons eerste echte vakantie. In zell am see met kerst en oud en nieuw de sneeuw in. In dit geval heeft gv me les gegeven. :') die skied al 25 jaar of zo. Ik had twee keer een indoor les gehad. Inmiddels zijn er al best veel vakanties gevolgd. Ook met skieen. Deze kerst/oud en nieuw weer de sneeuw in. *\o/*

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:50

Heerlijk toch, skien! Welk gebied ga je, weer zell
Am see?

Tjah, hij kon wel boarden en ooit op van die bigfoots gestaan. Ik hoefde alle uit te leggen hoe te draaien en te remmen. Maar hij is niet bang, dus dat scheelt :=

Mjah voor mij gaat het niet snel, vind het juist heerlijk :)) ik zie hem elke dag, gaan naar elkaars vrienden toe, en family-dinners hebben we ook al gehad := maar ook heerlijk samen netflixen, koken of shoppen :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:56

Ah kijk wel ruime ervaring al soort van. En te vroeg, ach als het ok voelt waarom niet.

Waarheen geen enkel idee :D kan zell am see zijn, Flaine of heel ergens anders. Gv is op heel veel plekken geweest in oostenrijk frankrijk en zwitserland. Bekend terrein zou juist voor mij zijn omdat ik in winterberg goed heb kunnen oefenen, wil weten hoe ik nu uit de voeten kom. Door mijn belabberde knie ga ik heel traag vooruit in kunde en snelheid :')

We laten het afhangen van waar de sneeuw goed is. :j vorig jaar camper gepakt, oud en nieuw bij euro disney doorgebracht. Toen onderweg naar de sneeuw deiw dage gestrand ivm extreem slecht weer en harde wind. Was ook periode met die losgeslagen skilift en zo. Flaine was toen dichtst bij weer dus daar ter plaatse een appartement gehuurd voor een week.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:53

Ik mag morgen weer naar Ameland voor m'n werk :P Wie weet loopt daar nog wat in het wild rond :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:59

Wij doen ‘een biertje’. Vier biertjes (op een lege maag) verder is het heel gezellig en zijn we heel open maar hoe ik thuis kom.. :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:10

Thuis kom je altijd :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:13

Taxi? Trein? Niet :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:21

Nu bij hem thuis. Tijd voor pizza, serie en waaaaater _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:23

Klinkt als gewoon blijven en hopen dat de kater niet te groot is morgen vroeg :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:41

Haha wie weet :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 22:04

Leuke vakantie op de planning Celien!
Haha Ameland is niet zo groot flessuh, maar wie weet :D
Haha Berdien :') kruipend naar huis straks..

Hier net date gehad, was leuk! :D en ook gelijk bevestiging dat er een herhaling in zit haha, duurt alleen nog een hele poos, maar goed, beter dan genegeerd worden :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 22:12

Flessuh schreef:
Ik mag morgen weer naar Ameland voor m'n werk :P Wie weet loopt daar nog wat in het wild rond :+

Oh dan ben je vlakbij!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 22:27

Ik heb vanavond ook een vakantie geboekt met mijn vriend! Volgende maand lekker 5 daagjes naar Albufeira {:}
Ook gaan we over 2 weken 4 dagen naar Engeland, maar dat is omdat hij dan 2 dagen wedstrijd heeft :+
Toch stiekem ook wel een beetje spannend hoor, maar ook een heerlijk vooruitzicht!

Esther, klinkt goed! Wanneer zie je hem weer?

Berdien oeps.. dat wordt slapen daar haha

Celien, heerlijk vooruitzicht! Al ga ik zelf toch liever naar de zon :')