Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 09:30

DuoPenotti schreef:
:D

Doet me denken aan een facebook post van mensen die dachten goedkoop te scoren en dan een bank zo groot als van een poppenhuis geleverd te krijgen :D
Maar op de foto leek het levensecht.

Hij is over de 2 meter, dat is al bevestigd _O-

Spoiler:
Ik zag dat ook gebeuren namelijk :+

Jolliegirl schreef:
Rij eens voor de grap duitsland/oostenrijk in...daar word je kapot gegooid met die beelden... Als wij op vakantie zijn komen we ze overal tegen...

We rijden regelmatig in Duitsland, nog nooit gezien... We zullen waarschijnlijk afritten moeten nemen dus ik zal eens in het Duits gaan zoeken ook +:)+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 09:37

Je zou deze in de tuin moeten zetten! Je kan eens mailen of hij te koop is? Of dat ze er nog 1 maken? Hij was echt heel erg gaaf! Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sting op 28-09-25 09:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 09:37

Jolliegirl schreef:
Rij eens voor de grap duitsland/oostenrijk in...daar word je kapot gegooid met die beelden... Als wij op vakantie zijn komen we ze overal tegen...

Dan wel meteen een trailer mee, zodat ie thuis komt :+

(Mijn hoofd ziet dus meteen mensen die ergens zo'n beeld met heeeeel veel moeite -met een man of vijf- van een rotonde plukken en in een trailer schuiven :') )

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 11:56

Oke, misschien willen mensen eens met mij meezoeken.

Ik zoek naar;
Een fit-watch die zeer goed hartslag kan bijhouden,
Liefst ook uit te lezen via app ofzo na tijd (dus niet alleen een live meting, maar ook de metingen ergens wegschrijven zodat ze terug te vinden zijn)

Echt belangrijk is dat ik per dag de range van hartslag terug kan vinden (dus laagste en hoogste)

Extra functies mogen, hoeven niet per se, dit is de belangrijkste.

banketstaaf maar ook belangrijk,
Het moet natuurlijk goed, maar ook cheap. Echt cheap
(1 van de nadelen van het hebben van tig chronische ziekten is vaak het hebben van zeer beperkte middelen)

Ik heb voorkeur voor iets dat klein is, geen complete meetsystemen 24/7 aan mijn pols.

Wie wil meezoeken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 11:58

Ik heb nog een oude garmin die je mag hebben. Doet het prima en kan alles wat jij zegt. Ligt nu bij een vriendin maar die gebruikt hem niet meer. Zal eens navragen of ze hem nog heeft.

Edit: het is de garmin vivoactive 4s

Reden dat ik een andere heb: wilde meer functies. Hij werkt nog goed.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 12:04

Bielsje schreef:
Ik zou opmaatzagen.nl even mailen. Denk dat zij het hout makkelijk op maat kunnen leveren :j

En ik zoek ook iets :')

Ik wil graag een (bij voorkeur bronzen) paard in de tuin _O-
Nu heb ik enorm veel mooie stijgerende paarden gevonden, maar allemaal met een open mond en dat wil ik dan weer niet... Ik heb een merrie met veulen gevonden die echt geweldig zijn, maar dat prijskaartje 8)7
Iemand nog goede ideeën of adressen?

https://www.brontique.de/grand-mornings ... figur.html , misschien zit hier iets voor je tussen?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 12:31

DuoPenotti schreef:

Doet me denken aan een facebook post van mensen die dachten goedkoop te scoren en dan een bank zo groot als van een poppenhuis geleverd te krijgen :D

Ik heb een keer wasknijpers gekocht op bol, de goedkoopste had ik gekozen. Toen het thuis kwam bleken het mini wasknijpers te zijn om ansichtkaarten op te hangen :')

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 12:36

Prima2Donna schreef:
Ik heb een lastige zoektocht voor jullie... Ongeveer een jaar geleden ben ik één van mijn favoriete armbandjes kwijtgeraakt. Ik heb die ooit jaaaren terug bij een winkel als etos, kruidvat of claires gekocht dacht ik me te herinneren. Het was een setje met een ander bandje, maar geen idee welk merk. Google heeft me nog niet ver geholpen helaas.

Het gaat om een goudkleurige armband met kleine veertjes eraan. De veertjes waren wat lang en halfdik. Wat ik op google zie komt niet overeen met precies die vorm. De blauwe is de andere armband uit de set.

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Herkenning misschien?

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik zal dit zoekertje nog maar eens delen :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 12:39

MizzMontana schreef:
DuoPenotti schreef:

Ik heb een keer wasknijpers gekocht op bol, de goedkoopste had ik gekozen. Toen het thuis kwam bleken het mini wasknijpers te zijn om ansichtkaarten op te hangen :')

Voor babysokjes. _O-

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 13:28

Voor het staltoilet zoek ik een smal kastje voor het toiletpapier en dergelijke. Er moet ook een vuilnisbakje in zitten. Verrijdbaar is een plus, maar geen vereiste. Dit moet bestaan, dacht ik. Toch kan ik alleen niet leverbare producten vinden. Het loopt vast op het geïntegreerde prullenbakje. Iemand nog een briljant idee? Al is het maar voor een goede zoekterm?

Precies zoiets zoek ik (amazon, niet leverbaar):

Afbeelding

Het gaat er echt om dat alles in 1 klein kastje kan en ik verder geen losse onderdelen heb.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 14:00

Jet schreef:
Bielsje schreef:
Ik zou opmaatzagen.nl even mailen. Denk dat zij het hout makkelijk op maat kunnen leveren :j

En ik zoek ook iets :')

Ik wil graag een (bij voorkeur bronzen) paard in de tuin _O-
Nu heb ik enorm veel mooie stijgerende paarden gevonden, maar allemaal met een open mond en dat wil ik dan weer niet... Ik heb een merrie met veulen gevonden die echt geweldig zijn, maar dat prijskaartje 8)7
Iemand nog goede ideeën of adressen?

https://www.brontique.de/grand-mornings ... figur.html , misschien zit hier iets voor je tussen?

Die in je link vind ik al mooi! Maar dat is een pony als ik het zo zie _O-

MizzMontana schreef:
DuoPenotti schreef:

_O- _O- _O- _O-

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 14:07

_Lorette_ schreef:
Voor het staltoilet zoek ik een smal kastje voor het toiletpapier en dergelijke. Er moet ook een vuilnisbakje in zitten. Verrijdbaar is een plus, maar geen vereiste. Dit moet bestaan, dacht ik. Toch kan ik alleen niet leverbare producten vinden. Het loopt vast op het geïntegreerde prullenbakje. Iemand nog een briljant idee? Al is het maar voor een goede zoekterm?

[ Afbeelding ]

Het gaat er echt om dat alles in 1 klein kastje kan en ik verder geen losse onderdelen heb.

https://www.bol.com/nl/nl/p/badkamerkas ... 182052426/

Ik ga nog verder zoeken, want weet niet of hier een wc rol in kan.

_Lorette_

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 14:11

Het liefst heb ik er al iets van een afvalbakje in zitten, maar het komt wel in de buurt. Bedankt voor het meezoeken!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 14:13

Die van amazon is idd handig, ook met die achterkant waar je schoonmaak spullen kan zetten.

Maar kan nog niets vergelijkbaars vinden.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:09

Bielsje, inderdaad net aan pony, 1.57 m. hoog.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 15:21

Jet schreef:
Bielsje, inderdaad net aan pony, 1.57 m. hoog.

Het oor is flink hoger dan de schoft, ik denk dat het max een D pony is :Y)

En voor de geïnteresseerden, beeld uit China valt mee!

4200 dollar en 1700 dollar verzending incl import zeggen ze. Dus dan kom je op zo'n 5040 euro uit.

Jammer dat het uit China komt...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 16:30

Haha, je hebt gelijk, daar betrapte ik ze eerder ook al op, dat ze niet met schofthoogte werken... Toen had ik het wel door, maar vandaag was ik minder scherp :o .

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 17:03

_Lorette_ schreef:

[ Afbeelding ]

Deze vond ik op Amazon: https://www.amazon.nl/KESPER-Keukenwage ... -1-catcorr

Voldoet volgens mij wel aan je eisen: smal, geïntegreerde prullenbak, ruimte genoeg voor wc-rol etc. Heeft geen losse onderdelen en is verrijdbaar. En is niet uitverkocht.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 20:17

Een andere variant ervan vond ik op Bol met een 1 ster review, maar ik waag het er toch maar op. Het is inderdaad wat ik zoek!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 23:19

MarlindeRooz schreef:
Ik heb nog een oude garmin die je mag hebben. Doet het prima en kan alles wat jij zegt. Ligt nu bij een vriendin maar die gebruikt hem niet meer. Zal eens navragen of ze hem nog heeft.

Edit: het is de garmin vivoactive 4s

Reden dat ik een andere heb: wilde meer functies. Hij werkt nog goed.

Super lief!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 06:48

Femke_Tweety schreef:
Oke, misschien willen mensen eens met mij meezoeken.

Ik zoek naar;
Een fit-watch die zeer goed hartslag kan bijhouden,
Liefst ook uit te lezen via app ofzo na tijd (dus niet alleen een live meting, maar ook de metingen ergens wegschrijven zodat ze terug te vinden zijn)

Echt belangrijk is dat ik per dag de range van hartslag terug kan vinden (dus laagste en hoogste)

Extra functies mogen, hoeven niet per se, dit is de belangrijkste.

banketstaaf maar ook belangrijk,
Het moet natuurlijk goed, maar ook cheap. Echt cheap
(1 van de nadelen van het hebben van tig chronische ziekten is vaak het hebben van zeer beperkte middelen)

Ik heb voorkeur voor iets dat klein is, geen complete meetsystemen 24/7 aan mijn pols.

Wie wil meezoeken?

De whitings scanwatch is wel echt goed qua hartritme, ECG maken en afwijkingen herkennen.
Die is niet cheap, maar misschien vind je hem wel tweedehands?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 17:53

Ik zoek een app om fotoalbums te maken. Albelli gebruikte ik eerst maar die werkt niet fijn meer sinds een update. O:) |o

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 17:57

Ik vind die van Pixum fijn.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:35

Afbeelding
Afbeelding

Wie kan mij helpen? Ik heb een eigen gemaakte werkboek uitgebracht en nu heb ik er een hoop besteld voor mijn werk alleen die heb ik verkeerd besteld. De voor en achterkant zijn ook gewoon dun papier. Heb je van die inklik doorzichtige voor en achter kant? Het is ringband a5 maar hij kan niet open klikken. Of deze insteekhoezen? Kan ze nergens vinden voor een ringband.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:52

Amado7 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wie kan mij helpen? Ik heb een eigen gemaakte werkboek uitgebracht en nu heb ik er een hoop besteld voor mijn werk alleen die heb ik verkeerd besteld. De voor en achterkant zijn ook gewoon dun papier. Heb je van die inklik doorzichtige voor en achter kant? Het is ringband a5 maar hij kan niet open klikken. Of deze insteekhoezen? Kan ze nergens vinden voor een ringband.

Ze bestaan!
Discountoffice.nl en dan gbc omslag a5.

Heb je er wel gelijk veel -O-. Misschien kan je bellen? Of dan weet je waar je op moet zoeken.