Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Hoe kan het dat geuren niet aan mij blijven 'plakken'?
Ik kan me douchen met uitbundig ruikende zeep/gels maar tegen de tijd dat ik droog ben, ruik je er niks meer van. Parfum even zo, dat duurt maximaal een paar uurtjes (3 a 4). Het is niet omdat ik dan gewend raak aan de geur, mijn vriend ruikt ze namelijk ook niet
Steeph schreef:Nope, andere kant van het spectrum. Gortdroog en Keratosis Pilaris
Trui schreef:Steeph schreef:Nope, andere kant van het spectrum. Gortdroog en Keratosis Pilaris
Ik ook KP, komt dat door droge huid? De ene keer denken we dat t door veel zon (droog) beter word maar online staat dat je t vet moet houden? Wist niet dat dat ook te maken had met droge huid. Ik heb zelf op heel veel plekken droge huid etc ook
Indy_Mouse_9 schreef:Hmmm, nee, volgens mij zijn baas.
Tenzij jij onderaan de ladder staat te schudden natuurlijk.
Jolien87 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Hmmm, nee, volgens mij zijn baas.
Tenzij jij onderaan de ladder staat te schudden natuurlijk.
Dat was ik sowieso niet van plan. Maar in onze voortuin ligt grind. Wat nou als die ladder niet stevig genoeg staat waardoord de beste man of vrouw valt?
De glazenwasser is gisteren overigens niet geweest, vandaag wordt er een nieuwe poging gedaan.
Nog een vraag:
Wij hebben een wespenvanger in de tuin, zo'n zelfgemaakte van een colafles. Nu zit deze zo vol dat de wespen over elkaar heen kruipen en niet meer verdrinken maar een beetje beduusd door de fles heen scharrelen. Zojuist zag ik eentje die weer richting de uitgang ging.
Nu wil ik hem wel leegmaken, maar hoe doe ik dat? De wespen die er nog levend in zitten zullen wel flink pissig zijn en ik ga dat ding ook niet in de container gooien met wespen en al.
Emmaa_ schreef:Als het niet zo hoog is doen ze het vaak met een uitschuifbare stok ipv met een ladder. En jouw verantwoordelijkheid is het sowieso niet, als ze de ladder niet stevig kunnen neerzetten zullen ze dat laten weten lijkt mij.
Steeph schreef:Hoe kan het dat geuren niet aan mij blijven 'plakken'?
Ik kan me douchen met uitbundig ruikende zeep/gels maar tegen de tijd dat ik droog ben, ruik je er niks meer van. Parfum even zo, dat duurt maximaal een paar uurtjes (3 a 4). Het is niet omdat ik dan gewend raak aan de geur, mijn vriend ruikt ze namelijk ook niet
casperzazoe schreef:moonsparkle schreef:Hebben mensen met veel lichaamsbeharing het ook warmer?
Nou mijn vriend had heel wat lichaamsbeharing en die zweette zich duidelijk kapot na 5min.