Oh wat leuk kon ze op de site van de Sting niet vinden. Iemand een linkje? (Pb mag want het is niet echt primark gerelateerd ).
Ghostattack
Geplaatst: 21-07-15 18:55
Zaterdag naar Arnhem geweest, daar hadden ze zo'n leuke pyjama met een katje erop! Helaas alleen nog in maat L en XL. Als iemand weet welke ik bedoel en hem in maat XS of S ziet, wil diegene hem dan alsjeblieft meenemen? Baal zo ontzettend dat ze hem niet meer in mijn maat hadden.
Het was een wit hemdje met tekst (weet niet meer wat) en dan een plaatje van een dansend (?) poesje erop. Geen tekening, maar een foto van een echte kat. Er zat een paars kort broekje bij volgens mij.
Ik ben een hele tijd geleden wel eens bij almere en zaandam geweest, maar nu ga ik over twee weken naar Valkenswaard op vakantie. En dan word er natuurlijk ook eennbezoek gebracht aan primark eindhoven
Iemand die er onlangs nog is geweest en mij kan vertellen hoe eindhoven een beetje is toz almere? En hebben ze voor dames ook nog onesies?
Banyu
Geplaatst: 22-07-15 10:10
Onesies heb ik al een hele tijd jiet1 meer zien hangen. Misschien is dat een najaat dingetje?
Eindhoven is netjes en rustig vind ik. Vergis je niet er is ook nog een kelder. Vroeg toen waat de pyjamas lagen, in de kelder zei een medewerker, dat ik dacht whuuut? Hahaha
Ik kom eigenlijk alleen maar in die van Eindhoven of Hasselt ( BE ) en vind Eindhoven echt een stuk groter en overzichtelijker als Hasselt. Inderdaad heeft Eindhoven een kelder maar ik kan je wel aanraden om bij openingstijd of paar uur voor sluittijd te gaan. Overdag is het op een vakantiedag of weekend echt koppen lopen daar
Hi allemaal! Ik lees al flink wat pagina's mee en wilde gebruik maken van het feit dat hier zo veel Primark liefhebbers zitten uit het hele land. Ik doe momenteel onderzoek naar het Primark effect in Almere. Ik heb hiervoor aardig wat respondenten nodig dus als jullie de onderstaande enquete voor mij zouden willen invullen heel graag! Ik ben hier echt enorm mee geholpen.
De enquete is voor de mensen die de Primark in Almere bezoeken maar hier niet zelf wonen.
Ik ga zondag met de schoonmams en vriendin. Ben benieuwd. . Ik kan t echt uren volhouden daar en heb ze ook gewaarschuwd: ik sta niet garant voor mn shopgedrag daar :p We gaan naar almere
Lous
Geplaatst: 23-07-15 00:57
Ik vraag niet snel of iemand wat voor me mee wil nemen, maar heb gigantisch spijt dat ik een tas heb laten hangen. Gaat om een limited edition schoudertas met blauwe handvaten. Beetje van dat geweven stof met spiegeltjes en kraaltjes. Kost €19 en de tas gaat dicht met een drukknop. Wie zou deze voor me mee willen nemen?Verzendkosten betaal ik uiteraard zelf
Banyu
Geplaatst: 23-07-15 10:02
evaac schreef:
Ik ga zondag met de schoonmams en vriendin. Ben benieuwd. . Ik kan t echt uren volhouden daar en heb ze ook gewaarschuwd: ik sta niet garant voor mn shopgedrag daar :p We gaan naar almere
Zou je mss voor mij willen kijken??
xFioon
Geplaatst: 23-07-15 12:29
Weet iemand of ze op dit moment nog regenlaarzen verkopen? Zaterdag zwarte cross en het gaat nogal regenen haha
vandaag toch maar even naar Den Haag geweest, 21 paar korte sokjes gekocht, slippers, sport bh, bandeau, pyjamabroek, luchtje, borstel, 6 hemdjes, en vast nog wel wat .. haha schade was 52 euro.
Ik loop er wel eens langs, maar is nog niet veel te zien hoor. Ja, ze zijn druk aan het verbouwen maar volgens mij duurt het nog wel even voor alles klaar is.