Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:hier lijkt het ergste nu voorbij te zijn maar als ik buienradar check barst het straks weer opnieuw los
ja kendra; foto's
dees_daan schreef:hier reden net 2 brandweerauto's, 1 of 2 ambulance's, en 2 politie auto's langs.. ze staan nu op de hoek.. allemaal mensen en auto's erom heen.. vind het erg genoeg voor die mensen, dus ik ga niet kijkenwss ook door de blikseminslag..
Aline_17 schreef:dees_daan schreef:hier reden net 2 brandweerauto's, 1 of 2 ambulance's, en 2 politie auto's langs.. ze staan nu op de hoek.. allemaal mensen en auto's erom heen.. vind het erg genoeg voor die mensen, dus ik ga niet kijkenwss ook door de blikseminslag..
waar leef je?(welke plaats)
quintusgl schreef:Wildgirl schreef:hier lijkt het ergste nu voorbij te zijn maar als ik buienradar check barst het straks weer opnieuw los
ja kendra; foto's
KOmt alweer wat je kant op...begint hier nu weer harder te regenen.(we zitten in dezelfde lijn)
Citaat:in Drachten, Friesland. (vind de smilie wel wat ongepast)
quintusgl schreef:Wildgirl schreef:hier lijkt het ergste nu voorbij te zijn maar als ik buienradar check barst het straks weer opnieuw los
ja kendra; foto's
KOmt alweer wat je kant op...begint hier nu weer harder te regenen.(we zitten in dezelfde lijn)
kirri schreef:ik vind het altijd heel moeilijk om te lezen dat blinksem prachtig is, ik ben gisternacht doodsbang geweest dat ik in de morgen mijn janneke zou vinden, zoals mijn jip is gevonden. Nee bliksem vertegenwoordigd de dood voor mij ik kan er niks mooi's aan vinden. Vooral niet nu we steeds dichter bij juli komen.
Maar ik vind het knap van anderen dat ze zoiets mooi kunnen vinden
Aline_17 schreef:Citaat:in Drachten, Friesland. (vind de smilie wel wat ongepast)
welke bedoel je?
kirri schreef:nee en het ergste ik kan er niks aan doen om het te stoppen, ik ben doodsbang, ik voel echt woede en haat ervoor, maar ik kan het toch niet tegenhouden, dus voel me er zo nutteloos door