Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:25

Charmotte schreef:
rooz1993 schreef:
zo jullie weten is sinterklaas ook weer aangekomen.
wij zusje was aan het rijden op haar paard(schimmel).
komt er een klein meisje aangelopen, helemaal boos.
dat mijn zusje het paard van sinterklaas had gestolen en dat ze hem terug moet brengen.
en mijn zusje deed net of ze het niet hoorde dus reed verder.
toen deed dat kleine meisje de bakpoot open met de zin:
BRENG HET PAARD MAAR SNEL TERUG, WANT IK HEB GISTEREN NIETS IN MIJN SCHOEN GEHAD OMDAT JIJ AMIRIGO GESTOLEN HEBT.

omygod hahahha Haha!

geweldig Haha! Haha! Haha! Haha! Huilen van het lachen Huilen van het lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:40

"Waar is jouw baby?" Kindje heeft een babyzusje, ik ben 16. Clown

nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:01

Vandaag ook wel iets leuks meegemaakt.
Ik loop stage op een kinderdagverblijf, en toen de kinderen vanmiddag gingen slapen zei een jongetje tegen mij 'weltrusten Nikki'. Komt daarna een meisje naar me toe, zegt ze 'weltrusten Nikki mouse' Lovers (van Mickey Mouse) Tsja het lijkt ook wel n beetje op elkaar he..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:02

aaah nikki mouse Lovers schattig!!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:03

Ik heb mijn paard op een pensionstal staan. Het kleindochtertje (2) van de pensionhouder weet niet anders dan dat mijn paard, het paard van sinterklaas is. Ze weet alle namen van de paarden uit haar hoofd. Dan loopt ze de stal door en noemt ze de namen op één voor één op. Als laatste komt ze bij de mijne en zegt ze; en dat is het paardje van sinterklaas Tong uitsteken .

Ik was van de week aan het opzadelen. Op dat moment komt het meiske samen moeders net aanrijden met de auto. Dochtertje stapt uit de auto en zegt; Dat is het paard van sinterklaas! Dus ik; ja, die gaat vanavond weer pakjes rondbrengen. Meiske; Die moet je wel teruggeven aan sinterklaas hoor! Haha! Ze zal wel bang zijn dat ze anders geen cadeautje krijgt ROFL

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:27

Mijn nichtje over kinderen krijgen:
"Écht niet hoor, ik adopteer wel, je wilt toch niet zo'n vies harig ding in je, bah, dat ga ik echt nooooooit doen hoor!!!"

En dan nog tegen haar moeder:
"Mam... U heeft 2 kinderen he.. Dan heeft u het dus wel 2 keer gedaan!!! GÁÁDVER!!!!!"

Tja... Ik wil haar over een jaar of 10 nog wel eens horen! Knipoog

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:15

Hihi mijn oma zei vandaag dat ik toen ik iets van 2½ was er een man werd klemgereden door de politie voor hun huis. Toen haalden de agenten hem er heel ruig uit en mijn oma en ik en nog wat mensen stonden te kijken. Zij mijn oma: Moet je nou zien hij wordt zo uit de auto gescheurd! Toen zei ik: Is die man gescheurd? Bloos!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:22

Vandaag toen ik tegen mijn kleine nichtje praatte. Zij zat op haar knietjes, en ik stond ook gewoon.

Nichtje tegen mij; Mirjam? Jij hebt wel een heel dikke buik. Zit daar een kindje in?
Vervolgens aait staat ze op en aait ze mijn buik.'Ja, ik voel hem schoppen!' Huilen van het lachen

En dat terwijl ik een normaal postuur heb, en 14 ben Koe

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:25

Het zusje van een vriendin van mij:

Zusje: 'Ah bah, ik wil geen dierenvlees eten hoor!'
Vriendin: 'Wat denk je dat je iedere avond op je bord krijgt dan?'
Zusje: 'Nou gewoon, Mens'
Clown

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:27

Regelmatig hoor ik ook dingen waarbij je van je stoelt valt. Nagelbijten / Gniffelen
Dat komt dan meer omdat ik stageloop in diverse groepen op de basisschool. ROFL

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:30

Echt prachtige uitspraken hier! Ik reed vanmiddag samen met twee andere stalgenootjes door het bos, beginnen twee kinderen met gigantische glimlachen op hun koppies te zingen:
Zachtjes gaan de paardenvoetjes.. Trippeltrappeltrippeltrap

Terwijl we hadden geen schimmel bij ons ofzo Huilen van het lachen Echt heel schattig (het waren kleine kindjes)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:32

Wat een leuk topic dit! *LOL* Geweldig al die uitspraken Huilen van het lachen.
Morgen ga ik kennis maken met, waarschijnlijk, mijn eerste
oppasadresje (3 kinderen van tussen de 3 & de 5) dus ik
weet over een paar weekjes ook leuke uitspraken hier te
vertellen! Haha!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:14

ja echt geweldig !!

ik vroeger :
"mam gaan we in de toto me ziek luisteren"

neefje van 6 laatste tegen mij :
"jeemm wanneer ga jij nou trouwen dan ?? ik wil je ringen dragen !!" ik ben 16 en meneer verwacht dat ik ook dit jaar nog ff ga trouwen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:21

Mijn oudste dochter (bijna 4) een paar dagen geleden vanuit het niets: "Mama, ik wil op jouw tepels zuigen!"

Bloos! Ik dacht, heeft ze m'n man eens 's avonds versierpogingen horen ondernemen of zo??

Ze wilde baby'tje spelen Huilen van het lachen

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:21

S'avonds op 5 december, hoorde ik eerst de deur van de buren open gaan en me buurmeisje(4) schreeuwde heel hard: 'SINTERKLAAS KOM SNEL, IK MIS U ZO!!'.
Ongeveer 10 minuten later belde ze aan bij ons 'Is sinterklaas soms hier?, zeg dan maar dat hij snel naar mij moet komen want ik moet zo naar bed'

Huilen van het lachen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:25

Rock schreef:
Mijn oudste dochter (bijna 4) een paar dagen geleden vanuit het niets: "Mama, ik wil op jouw tepels zuigen!"

Bloos! Ik dacht, heeft ze m'n man eens 's avonds versierpogingen horen ondernemen of zo??

Ze wilde baby'tje spelen Huilen van het lachen

Hihihi, ik dacht ook dat ze stiekem om een hoekje had staan gluren.

Doet mij trouwens denken aan toen ik nog erg klein was. Ik stond 'savonds laat bij mijn ouders in de slaapkamer met de mededeling dat ik óók paardje wou rijden.

En nee, ik had het toen niet over die trouwe viervoeters. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:38

Bloos!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:04

Ik heb mijn ouders daar gelukkig nog nooit op betrapt, thank god!

Mn vriend was vroeger toen hij klein was gek op koekjes en chips, alleen zn ouders vonden dat hij en zn broer dat niet te vaak mochten eten. Hij vond dat helemaal niet leuk en hij checkte elke ochtend de prullenbak om te zien of er nog koek of chipsverpakkingen in lagen, om vervolgens boos te worden op zijn ouders "jullie eten altijd al het lekkers op als wij op bed liggen". Waarop zijn ouders dan nog even wat olie op het vuur gooide en hem vertelde dat hij dan ook maar boos moest gaan worden op zijn broer, want die is bijna 3 jaar ouder en had dus al 3 jaar langer koekjes en chips op, haha.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:26

ik schijn dus voeger (3/4jaar) Bij mijn vader in het winkelwagentje gezeten te hebben toen er best een dikke vrouw voor ons stond...
Waarop ik dus heel onschuldig tegen mijn vader heb gezegd: Papaaaaa, die mevrouw die stinkt (Wijzend naar de mevrouw) Nagelbijten / Gniffelen

Paps wist toen niet zo goed waar die moest kijken Tong uitsteken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:50

Pas gehoord van iemand die haar kind heeft verteld dat sinterklaas niet bestaat.

De moeder had net verteld dat sint niet bestond, dat zij de kadootjes kocht, en bla bla. Kindje was helemaal overstuur geweest en zo verdrietig dat sinterklaas niet bestaat. Dus de moeder heeft hem een tijdje gesust en getroost, en uiteindelijk ging het dan wel weer met hem.

Zegt het jongetje: Als je me nu maar niet gaat vertellen dat de kerstman ook niet bestaat...

Huilen van het lachen

Oppaskindje speelt met een moslimmeisje. (beiden 5jr)

Moslimmeisje zegt: jij gelooft toch in sinterklaas?? Die bestaat helemaal niet hoor!
Oppasmeisje zegt: nou, jij gelooft toch in god?? Die bestaat ook helemaal niet hoor!

Hoe bijdehand ROFL
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 13-12-08 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:08

Bloos! wat slim bedacht

ik kwam op mijn stage adres mijn oude school juf tegen en na een paar minuten praten zei ze : ik weet nog wel dat toen je 5 was je helemaal ongelukkig was met je zusje je zei altijd :
mamma geeft veel meer aandacht aan de baby Bloos ik baalde als een stekker met dat zusje.. maar heb het nooit thuis verteld Bloos
ik heb sinds dien ook gezegt dat ik later geen kinderen wil dus wie weet is het daardoor gekomen??

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:47

verootjoo schreef:
Pas gehoord van iemand die haar kind heeft verteld dat sinterklaas niet bestaat.

De moeder had net verteld dat sint niet bestond, dat zij de kadootjes kocht, en bla bla. Kindje was helemaal overstuur geweest en zo verdrietig dat sinterklaas niet bestaat. Dus de moeder heeft hem een tijdje gesust en getroost, en uiteindelijk ging het dan wel weer met hem.

Zegt het jongetje: Als je me nu maar niet gaat vertellen dat de kerstman ook niet bestaat...

Huilen van het lachen

Oppaskindje speelt met een moslimmeisje. (beiden 5jr)

Moslimmeisje zegt: jij gelooft toch in sinterklaas?? Die bestaat helemaal niet hoor!
Oppasmeisje zegt: nou, jij gelooft toch in god?? Die bestaat ook helemaal niet hoor!

Hoe bijdehand ROFL

Omg hoe bijdehand ja Huilen van het lachen Nagelbijten / Gniffelen Maar wel slim geantwoord Knipoog

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:54

_Bonte_ schreef:
ik zwom vroeger met zonder bandjes =+

haha ik ook Haha! en ik fietste soms met zonder handjes !!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:01

xSwanHeart schreef:
Het zusje van een vriendin van mij:

Zusje: 'Ah bah, ik wil geen dierenvlees eten hoor!'
Vriendin: 'Wat denk je dat je iedere avond op je bord krijgt dan?'
Zusje: 'Nou gewoon, Mens'
Clown

Geweldig ROFL
Ik was laatst met mijn buurjongen (4) naar de Albert Heijn gegaan voor Sinterklaas.
hij wou niet naar binnen omdat die Sinterklaas zo verschrikkelijk eng vond.
We zijn heel even binnen geweest ( met een grote boog om sinterklaas gelopen ) en gingen toen weer op weg naar
de auto, zegt hij trots: "Zwarte Piet zwaaide naar mij, en ik zwaaide terug.. goed hè Elilanne. "
2 dagen later kwam hij nog trotser naar mij toe, hij was namelijk op zwarte Piet's zijn schoot gaan zitten Huilen van het lachen
Geweldig leuk kind !

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:14

Mijn neefje zit sinds kort op school, en hij heeft al een 'strafstoel'.
Nou moest er vorige week iemand anders op de strafstoel, waarop mn neefje er gelijk opaf vloog; 'eraaaaf! dat is míjn stoel!!' Vork