Als er woensdag geen akkoord word bereikt gaat bij ons de hele school staken zelfs de leraren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilia schreef:Vandaag nog. Een collega van mijn sprak een leerling aan op dat zijn broek bijna van z'n kont zakte. Wat doet die jongen. Trekt z'n helemaal naar beneden en stond dus in z'n blote kont naar de docent toe! Ik vind dat geen normaal gedrag. Of dat er leraren uitgescholden worden voor vanalles en nog wat!
Ilzjuh schreef:.
Watskeburt ken ik wel, wat een onwijs lomp nummer.Maar die andere heb ik (gelukkig) gemist.
Ilzjuh schreef:Emilia schreef:Vandaag nog. Een collega van mijn sprak een leerling aan op dat zijn broek bijna van z'n kont zakte. Wat doet die jongen. Trekt z'n helemaal naar beneden en stond dus in z'n blote kont naar de docent toe! Ik vind dat geen normaal gedrag. Of dat er leraren uitgescholden worden voor vanalles en nog wat!
Snelleedje schreef:De kinderen van tegenwoordig veroorzaken veel te veel overlast. Er zijn mensen die durven niet eens meer langs een groepje jeugd te lopen omdat ze dan worden uitgescholden of erger nog, een klap krijgen!
Ik ben voor de verlenging en hoop ook dat de kinderen straks gewoon van 8 uur tot ongeveer 16:00 uur op school moeten zitten. Vrije tijd een beetje beperken.
Tevens zouden die lange dagen een goede voorbereiding zijn op het latere leven. Dan zitten ze ook 8 tot 10 uren per dag op kantoor of zijn ze aan het werk! Zoals het nu staat zullen veel kinderen niet eens een normale baan kunnen vinden. Als ik de spelling in diverse reacties bekijk dan zou ik bijna zeggen dat ze ivbo doen ofzo! En een werkgever vraagt tegenwoordig redelijk hoge opleidingseisen.
Ik kan nu niets anders zeggen dan ga naar school en hou op met dit gedonder! Stelletje kütkinderen!
( Bedoel ik stakers, relschoppers en vernielers mee! )
Jantine_ schreef:Jeetje, hier mensen opgepakt bij gemeentehuis omdat ze met eiren gingen gooien. (snap de bedoeling daar helemaal niet van) En ruit van BCC kapot gegooid
MissJ schreef:
Snelleedje schreef:De kinderen van tegenwoordig veroorzaken veel te veel overlast. Er zijn mensen die durven niet eens meer langs een groepje jeugd te lopen omdat ze dan worden uitgescholden of erger nog, een klap krijgen!
Ik ben voor de verlenging en hoop ook dat de kinderen straks gewoon van 8 uur tot ongeveer 16:00 uur op school moeten zitten. Vrije tijd een beetje beperken.
Tevens zouden die lange dagen een goede voorbereiding zijn op het latere leven. Dan zitten ze ook 8 tot 10 uren per dag op kantoor of zijn ze aan het werk! Zoals het nu staat zullen veel kinderen niet eens een normale baan kunnen vinden. Als ik de spelling in diverse reacties bekijk dan zou ik bijna zeggen dat ze ivbo doen ofzo! En een werkgever vraagt tegenwoordig redelijk hoge opleidingseisen.
Ik kan nu niets anders zeggen dan ga naar school en hou op met dit gedonder! Stelletje kütkinderen!
fixture schreef:HAHAHAHAHA dat deed een jongen uit mijn klas vorig jaar ook eens
echt te vies hahaha
Shayenne93 schreef:De jeugd van tegenwoordig is wel lekker makkelijk..
er word alleen maar gekeken naar wat we fout doen..
dat er ook mensen zijn die wel gewoon normaal gedragen.. en beleeft zijn daar word niet naar gekeken..
Teminste zo krijg ik vaak het idee
Shayenne93 schreef:De jeugd van tegenwoordig is wel lekker makkelijk..
er word alleen maar gekeken naar wat we fout doen..
dat er ook mensen zijn die wel gewoon normaal gedragen.. en beleeft zijn daar word niet naar gekeken..
Teminste zo krijg ik vaak het idee
Emilia schreef:Sorry, vind het echt niet om te lachen...eerder zielig. Denk ook niet dat zo'n persoon erop zit te wachten als zijn leraar zijn broek naar beneden trekt en het hele zaakje laat zien!
Emilia schreef:Snelleedje schreef:De kinderen van tegenwoordig veroorzaken veel te veel overlast. Er zijn mensen die durven niet eens meer langs een groepje jeugd te lopen omdat ze dan worden uitgescholden of erger nog, een klap krijgen!
En verplaats je nu eens in de leraren....Als die dan tot 4 uur moeten blijven om les te geven. Wanneer moeten die dan nog nakijkwerk doen en vergaderingen enz doen?
Emilia schreef:Klopt! En hoe kunnen we dat veranderen?
MissJ schreef:Ik ben heel benieuwd hoe dom ze staan te kijken als een leraar dat doet.
Ilzjuh schreef:Niet.
Er zal altijd een grote groep blijven die het zal verpesten voor de rest. Mensen zouden ook eens wat aan hun vooroordelen moeten doen.