Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:ik zoek ook even hulp want de tijd begint te dringen
moeder trouwt met haar vriend aankomende vrijdag
2 mensen die over de 50 zijn,alles al hebben eigenlijk.....
ik dacht zelf dansles, want wij leren ze nu een openingsdans en ze hebben er best lol in..
maar tjee wat is dat duur!!.... ik ben dan 2 x 180 euro kwijt
en dat kan ik helaas niet missen
wie o wie heeft een idee?
inowa schreef:ik ben 5 juli 1 jaar samen met mijn vriend...hij komt pas in augustus terug uit afghanistan dus wil het cadeau dan geven....maar wat moet ik geven
hij is wel van de nieuwe dingen uitproberen en spontaan zijn,
zat heel misschien te denken aan een durex play setje..maar weet het verder echt niet
vinurr schreef:ikdoemaarwat schreef:ik zoek ook even hulp want de tijd begint te dringen
moeder trouwt met haar vriend aankomende vrijdag
2 mensen die over de 50 zijn,alles al hebben eigenlijk.....
ik dacht zelf dansles, want wij leren ze nu een openingsdans en ze hebben er best lol in..
maar tjee wat is dat duur!!.... ik ben dan 2 x 180 euro kwijt
en dat kan ik helaas niet missen
wie o wie heeft een idee?
Wat is je budget ongeveer?
Anne. schreef:Ik wordt binnenkort 18. Nu is het zo dat mijn 'schoonouders' liever geen geld willen geven.. maar ik heb geen flauw idee watvoor "tips" ik ze moet geven..Zelf weten ze ook niet echt wat.. Ik draag amper sieraden, geen make-up, parfum heb ik genoeg, een SLR heb ik (lenzen zijn te duur, statief is er en de nodige filters heb ik ook).. Dus... hebben jullie een idee?
_Emm_ schreef:Mijn vriend is 13 augustus jarig en ik vind het echt heel lastig om een leuk kado te bedenken... Hij wordt 18 en ik wil eigenlijk toch wel iets 'speciaals' geven, maar heb geen idee wat.. Een sieradenpersoon is het echt nietEn hij gaat naar de sportschool dus heeft geen sport waar je iets mee kan.
Hoop dat jullie wat goede ideeen hebben!