irish_lady schreef:Dus gaan we allemaal maar braaf ja en amen zeggen. Daarna zeggen we nog een keer: foei jongen dat mag niet en als klap op de vuurpijl mag hij nog een paar jaar gratis van ons hotel genieten. Inclusief tv en bed and breakfast.
Daarbij vind ik de insinuatie die jij richting Sorane maakt van weinig klasse getuigen. Erg hypocriet om hier een bokker om te bannen ( anna42)en je er zelf net zo schuldig aan te maken!
Als moderator heb je een voorbeeldfunctie en hoor je je volwassen te gedragen, doe dit dan ook!
Ik denk dat ik helemaal niet insinueer. Iemand doodmaken is geweld. Ik ben tegen de doodstraf, tegen moord enz enz. Dat druipt van mijn uitspraak af. Iemand die zich voor moord (doodstraf = moord) uitspreekt, vindt dat iemand het leven ontnemen heel normaal is. Ik vind dat niet normaal, onder geen enkele voorwaarde. Dus: ik wens Sorane niet de dood toe, integendeel. Ik wens niemand de dood toe.
Verder heb ik niets gezegd onder welke omstandigheden de dader zijn straf uit moeten zitten.
edit even van het woorde "deze uitspraak", "mijn uitspraak" gemaakt. /edit
Laatst bijgewerkt door joostvangestel op 02-11-04 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt