Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mercury schreef:Ik weet niet beter of er zijn alleen cursussen in frankrijk. Maria heeft daar een landgoed. De link met brazilie wordt me dan ook helemaal niet duidelijk.
Ik weet dat er pas iets met een verschuiving van de tijd is geweest. Maar dat is dus met de nadruk op geweest
Mickey schreef:Voorop gesteld wil ik even zeggen dat ik het ontzettend lief vind wat jullie allemaal voor Lotte willen doen.
Maar mijn gevoel over wat te doen schommelt enorm heen en weer. Maar goed dat komt ook door mijn achtergrond.
Ik hoop dat het allemaal positef uit gaat vallen voor Lotte.
Maar besef alsjeblieft ook dat er ook een negatief staartje aan dit verhaal kan komen voor Lotte.
Het kan namelijk zijn dat door al deze goede bedoelingen de situatie alleen maar verslechterd voor Lotte.
Ik zeg niet dat het gebeurt, maar houd er wel rekening mee.
Manon 2 schreef:Bart,
Ik vind jouw nuchtere verhaal heel goed als tegenhanger en geloof me ik ben zelf ook heel nuchter en niet paniekerig. Maar ik denk dat we niet aan het overdrijven zijn.
Als moderator van Bokt, als BartVB, is jouw mening er ook maar 1 van velen en ik denk toch dat 'tijd' hier essentieel is. ALs we eerst de stappen ondernemen die jij beschrijft dan zijn we essentiele tijd kwijt.
Ik denk ook niet dat ze wordt vermoord, maar ik denk dat een week hersenspoeling haar wel voor de rest van haar leven kan verminken.
Weet je wat je het is, er gebeuren nu eenmaal wel hele rare dingen op deze wereld en als we kunnen voorkomen dat er iets ernstigs gebeurd dan moeten we dat doen. Zodra Lotte zelf een berichtje plaatst dan kunnen we met iets meer zekerheid zeggen dat alles oké is.
Lotte weet ook dat hier iedereen zich zorgen maakt en zal indien mogelijk dit wel proberen te regelen. En zelfs dan maak ik me zorgen of er geen dwang wordt gebruikt om haar iets te laten schrijven.
Zolang we niets van Lotte horen, moeten we dit denk ik doorzetten.
Mercury schreef:landgoed: neuvic bij ussel