Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 06:28

Nala schreef:
Zijn jullie een beetje van de dekentjes/kussentjes/warme sokken/etc of juist niet? Lijkt me ook wel heel handig om te weten voor de invulling van het pakket :D

Zeker wel liefhebber van warmte maar ook al goed voorzien. Voor op de bank heb ik een stoov deken en voor achter mn bureau zon giga pluche trui :)). Wel altijd hele koude handen achter mn bureau dus een oplossing daarvoor zou zeer welkom zijn.
Voor naar buiten heb ik al diverse sjalen en de allerwarmste muts in bezit, handschoenen zijn altijd welkom want slijten wel door.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 07:08

Nala schreef:
Zijn jullie een beetje van de dekentjes/kussentjes/warme sokken/etc of juist niet? Lijkt me ook wel heel handig om te weten voor de invulling van het pakket :D

Kussentjes niet zo, maar dekentjes en warme sokken des te meer! <3
Onze zoon heeft een van onze dekentjes ingepikt, dus we hebben er nu nog maar één voor ons zelf. :D

Matheno

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 07:51

Dekentjes worden hier ingepikt door de poezen, en warme sokken draag ik heel graag :-D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 08:10

Dekentjes en kussens heb ik genoeg. Maar een paar wandelsokken in maat 39/42 (bijvoorbeeld die de action had, 2 paar voor 4 euro) zijn altijd welkom. Natuurlijk mogen sokken van Falke ook, maar daar hangt een heel ander prijskaartje aan. Wandelsokken zijn normaal naadloos en daarom vind ik die fijn.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 08:36

Ik lig altijd samen met de hond onder een dekentje.
Maar dekentjes en kussentjes heb ik genoeg. Verder, sinds ik zeker 50 opvliegers per dag heb heb ik niet zoveel warme dingen meer nodig. :))

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 08:57

Ohhh ja dekentjes en warme sokken. Heerlijk!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:22

Sorry jullie gaan echt enorm hard, en ik ben een beetje druk geweest :o

Weekvraag week 38
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.

Alles behalve mezelf? :))
Ik ben heel graag alleen, maar niet op een onbewoond eiland haha. (wel in the middle of nowhere hier in NL of Engeland :D )

Weekvraag week 39
Waaraan zou jij als vrijwilliger een steentje bij willen dragen?

Leuke vraag, wij hebben vanuit het werk ieder jaar 2 dagdelen vrijwilligers werk. Dat is altijd zo ontzettend dankbaar. Afgelopen keer zijn we met dieren op bezoek geweest bij dementerende ouderen. Dat was énorm confronterend, maar ook zo ontzettend dankbaar.
Ik denk dat het iets met ouderen zou zijn, ondanks dat ik een groot dieren hart heb, zie ik door deze activiteiten vanuit mijn werk ook, hoe hard de hulp nodig is voor mensen.

Verder heb ik zoveel zin in de SSS, ik ben al van alles aan het verzinnen, maar ik wacht totdat ik mijn lootje heb voordat ik los ga *D

Ik ben niet zo van de dekentjes (lees die heb ik al zo enorm veel). (warme) (huis) sokken kan ik tegenwoordig wel waarderen :j. Of leuke (wel bruikbare haha) sloffen, ook altijd super leuk en fijn om te gebruiken :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:31

Dekentjes en kussens heb ik ook genoeg, in de winter draag ik uggs zonder sokken in huis, dus die heb ik ook niet nodig. Wel jammer want ik heb al leuke sokken voorbij zien komen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:42

Nala schreef:

Nee, totaal niet. Dat heb ik echt genoeg in huis. Sokken (vooral grappige) kan ik wel waarderen, al heb ik daar ook wel veel van.

Antwoord op de weekvraag: ik heb jarenlang als vrijwilliger in een verzorgingshuis gewerkt. OA gewandeld met ouderen met dementie die niet meer zelfstandig naar buiten konden, maatje voor een vrouw van 104(!!) en verder tijdens corona geholpen waar ik kon toen het huis afgesloten werd van de buitenwereld.

Nu ik verhuisd ben doe ik tijdelijk geen vrijwilligerswerk maar wil het wel weer gaan oppakken. Liefst weer met ouderen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:49

Roosch schreef:
Ook weer een lastige vraag die ik eigenlijk niet zo kan beantwoorden. :')

Met dieren hecht ik me teveel aan en met mensen heb ik te weinig geduld. :+

Ik ben ook een beetje zo. Maar ik wil ook niet ergens aan vastzitten. Als in dat ik elke week ergens heen moet. Ben meer van losse goede daden denk ik :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:51

Citaat:
Weekvraag week 39

Ik heb jarenlang als vrijwilliger gewerkt bij de personeelsvereniging van de NS. De personeelsleden moeten jaarlijks BHV herhalen en dan stond ik achter de bar voor koffie / thee, limonade en de lunch.

Ook wel achter de bar gestaan met feestjes.

Ik kan het nu niet meer helaas.

Ook ben ik een jaar vrijwilliger geweest bij een IJslandervereniging.

Ik heb nu geen tijd en energie om op regelmatige basis vrijwilligerswerk te doen. Ik moet hoognodig vooral eens aan mezelf denken.

Dekentjes ( vooral waar je jezelf echt in kan verstoppen) zijn zeker welkom en grappige sokken ook wel.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:41

Warme dekentjes ben ik fan van, maar helemaal niet van fleece.
Sokken vind ik geweldig om een outfit (stiekem) mee op te leuken. Sokken met avocado's of kunst of my little pony, allemaal leuk! Mijn laaste aanwinst zijn Lilo & Stitch sokken, zo match ik met mijn zoon.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:48

Qua warmte ben ik goed gewapend , dekens, sokken, katten, ik haal alles uit de kast. 8-)

Maar ik ben wel echt iemand die de winter een gezellige periode vindt. Lekker onder dekentje, boekje erbij, mn nephaardje aan..

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:15

Nala schreef:

<3 Ja! Altijd fijn !

Over de weekvraag moest ik even nadenken.
Ik heb over het algemeen meer met dieren dan met mensen maar ik zou bv Stichting Ambulance wens wel heel mooi vinden om daar een steentje aan bij te dragen.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:11

Ik hou van warme dingen! Dekentjes, kussens, pantoffels, sokken, alles is welkom! Het dekentje van vorig jaar was een schot in de roos, die wordt zoo vaak gebruikt!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 14:04

Paar pagina’s terug werden spelletjes genoemd, vinden wij leuk. Vooral coöperatieve spellen en van die korte makkelijk te spelen spellen als regenwormen (heb ik niet), phase 10 of exploding kittens (hebben we wel).

Kussens, dekens en sokken hoeven van mij niet zo nodig, of ik heb er al genoeg, of ik heb te specifieke wensen.

Over de weekvraag, als vrijwilligerswerk zou ik wel dressuur-jury willen zijn. Lijkt me leuk om toe te mogen kijken hoe de paarden en ruiters samen hun best doen en daar dan op een opbouwende manier feedback op te geven.
In mijn studietijd ben ik heel actief geweest in diverse besturen en commissies en daar altijd veel plezier uit gehaald, dus ‘iets’ organiseren of besturen zou ik ook leuk vinden, maar wat dan…
Op dit moment heb ik voor beide absoluut geen tijd, maar misschien komt dat weer een keer.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 15:28

Nala schreef:

Warme sokken zijn fantastisch maar dekentjes en kussens zijn snel een flop omdat ik in mijn huis wel een beetje dingen gematcht wil hebben.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 16:56

_AB_ schreef:
Jazeker kan je vrijwillig boswachter zijn!

https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... achters-in

Dat klinkt ook wel heel tof!

@germie: Zijn de wandelsokken van de Action een beetje oké, ja? Ik heb nu een paar Falke, die zijn heerlijk, maar met één paar zit je inderdaad al over het minimumbudget van de SSS heen. :')

Warme of vrolijke sokken zijn hiet altijd welkom. Van de kussen ben ik niet zo en dekens hebben we inmiddels genoeg, dus dat hoeft van mij niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 18:36

Dekentjes en warme sokken zijn altijd goed. Daar ben ik dol op in de herfst en winter.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 20:03

Wat een moeilijke weekvraag weer
Ik denk dat ik iets met dieren zou gaan doen, het liefst dan ook gewoon met paarden

Dekentjes en sokken houd ik van! Alles wat warm is ❤️

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 20:19

Weekvraag week 39

Oeh dan zou ik kiezen voor de dierenambulance! Dat lijkt me heel dankbaar werk. Soms ook wel heftig, maar vooral ook gaaf om dieren te helpen en verschillende dingen te zien. :j

Dekentjes, sokken etc heb ik eigenlijk al genoeg. :o
Wel echt een koukleum maar kan ook niet onder 5 dekens tegelijk zitten met 7 paar cozy sokken. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 20:55

Jaa dekentjes en dikke sokken zijn altijd welkom.
Ik heb maat 40/41.

Weekvraag week 39

Het eerste wat in mij opkwam: iets met dieren.
Of bijvoorbeeld iets creatiefs in de ouderenzorg.

Wij hebben officieel akkoord gekregen van de bank voor ons huis *\o/*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 21:17

Jaaaah! Gefeliciteerd!!!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-25 21:37

SSS nieuws! {:)

Nog 5 dagen voordat definitief de aanmeldingen sluiten. *\o/* Wil jij jezelf nog aanmelden? Stuur eventjes een berichtje!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-25 21:40

Wat goed Jolien!! Gefeliciteerd! *\o/*

Ik hou van dekentjes en warme sokken. Warme sokken heb ik alleen echt al genoeg. Liggen nog nieuwe klaar met kaartje. := Dekentjes ben ik wat kieskeurig in. Ik hou ervan als ze echt groot genoeg zijn dat mijn voeten er niet onderuit komen. Ik weet dat je daar dan weer de warme sokken voor hebt maar ik vind het fijn als alles bedekt is. _O-