Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Wilde gaan sporten maar werd bij het verkeerslicht van achteren aangereden.. auto kapot.. last van nek en schouder. Volgens ambulance spieren dus we zullen het zien.
chanicha schreef:Ik zit er over te denken om te stoppen met Facebook, vind het vreselijk irritant nu
MarlindeRooz schreef:Slapen? Kan je dat eten?
Ik heb morgenvroeg een belangrijke afspraak. Dus waarom zou ik moeten slapen.
Het is niet alsof m’n toekomst van die afspraak afhangt…
Kimberley_ schreef:Wilde gaan sporten maar werd bij het verkeerslicht van achteren aangereden.. auto kapot.. last van nek en schouder. Volgens ambulance spieren dus we zullen het zien.
MarlindeRooz schreef:Klopt, ik ga eerst 20 uur werken op contract. Hopelijk na een half jaar 28.
Ik ga (bedrijfs)administratie en marketing doen voor een soort administratiekantoor. Maar m’n baas heeft 3 (kleine) bedrijven. Voor alledrie ga ik de marketing doen.
En uiteindelijk ook btw-aangiftes maken en wie weet steeds meer…
Maar ik heb super leuke collega’s (5 + m’n baas). En dat maakt het heel fijn. Ik werk er al 2 maanden op proef nu.
denisesilver schreef:Ondanks de gemengde gevoelens toch gefeliciteerd, Marlinde!
Ik zie zo op tegen de afspraak met de orthopeed morgen. Gaat sowieso vragen hoe het met me gaat, en het gaat gewoon poedersuiker. Jank bijna iedere dag wel een keer door die klote hersenschudding die mijn emoties helemaal naar de ballen stuurt, en ik kan gewoon geen kloot. Niet bij de paarden, niet voor het werk. Echt mensen die tegen mensen met een chronische beperking zeggen dat het wel lekker is om alleen maar thuis te zitten, stuur die maar door naar mij. Die krukken maken goede wapens. Ik kan het al geen week handelen.