Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picopico schreef:Heeft iemand tips voor een leuk restaurant in Amsterdam, liefst redelijk dichtbij het centraal station? Een beetje betaalbaar en geen tourist trap. Wij zijn niet zo van de tapas, sushi, vegan en Midden Oosters eten en liever geen pizza (dat eet ik al super vaak). Indiaas, pasta of friet + burger/schnitzel heeft meer onze voorkeur
Picopico schreef:Het is voor vanavond, dus lang van tevoren reserveren gaat niet meer helaas. Maar zal het onthouden voor een volgende keer![]()
Vind Amsterdam altijd lastig qua restaurants. Teveel keus
Nog bedankt voor de tips over de eendjes theepot. Heb uiteindelijk deze besteld. Zal ze vast blij mee zijn![]()
[ Afbeelding ]
Meliaforever schreef:Of anderen hun tegenliggers aankijken. Stel je zit op de fiets, kijk je dan de tegenliggers aan?![]()
Ik kijk eigenlijk gewoon voor me
JudithGigi schreef:Mode leek heeft hulp nodig
Past onderstaande jurkje onder de dresscode 'cocktail' voor een bruiloft of is die too much?
[ Afbeelding ]
Suzanne F. schreef:Nou ik vind dit wel nalatig van de garage. Want als ze hem gestart hadden dan hadden ze het zelf ook kunnen horen. Zou best kunnen dat je uitlaat aan vervanging toe was maar daar had ik bewijs voor willen zien. Dus de oude uitlaat even laten zien waar hij slecht was.
En inderdaad moet nu wel worden opgelost waar dat geluid vandaan komt. Zit er nog wel genoeg olie in? Heb je dat al gecheckt? Dat zou een garage ook moeten checken trouwens. Is de olie ververst? En eventueel je rollen vervangen? Want die zouden dat geluid ook kunnen maken.
friezenfan2 schreef:Kinderen zijn toch best snel gemaakt? Condooms kunnen schuren. De pil werkt niet altijd even goed.
Geen idee hoe het gebeurd is maar soms gebeurd dat gewoon.
En dan kom je er ook nog te laat achter en wordt er een kind geboren.
Fearn schreef:Hoi, ik heb even een vraag over wat hierin mijn rechten zijn.
Ik heb laatst mijn scooter naar de garage gebracht omdat die een vreemd geluid maakte (een heel hard/duidelijk geluid bij het wegrijden met een koude motor). Dit heb ik ook zo uitgelegd bij de garage destijds en dat de scooter het geluid bij een warme motor niet maakt.
Ik werd toen door ze gebeld later dat het aan de uitlaat lag en dat er een nieuwe uitlaat onder moest. Ik heb dat dus laten doen.
2 dagen later maakt de scooter weer precies hetzelfde geluid bij het wegrijden met koude motor. Dit keer vroeg de garage of ik een video kon maken van het geluid. Na het horen van dat geluid zeiden ze dit nog nooit eerder te hebben gehoord.
Of ze hebben het dus niet goed getest of gewoon een aanname gemaakt dat het door de uitlaat kwam .
Nu heb ik gezegd dat ik zou willen dat het geluid alsnog wordt verholpen en dat ik korting krijg op de reparatie, omdat het probleem waarvoor ik hem heen heb gebracht niet is verholpen. Echter zeggen zij dat de uitlaat toch al aan vervanging toe was en dat ze dit niet kunnen bieden.
Het is niet alsof de uitlaat zodanig kapot was dat ik niet meer ermee kon rijden en het veroorzaakte dus niet dat geluid.
Maar sta ik in mijn recht om korting of zoiets te vragen? Of ben ik in mijn vraag niet specifiek genoeg geweest?