Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snoraly schreef:Hypostore inderdaad, heb al een mailtje gestuurd. Nu hopen dat niemand nét die maat bestelt komende dagen want is het laatste paar. En reactie kan even duren met de feestdagen. Zonder die korting worden ze echt te duur alsnog met bijbetalen
black_kelpie schreef:Zeggen dat je schoonouders geen kinderen konden krijgen is toch gewoon een vrij veelgebruikte manier om te zetten dat je single bent? Of ben ik nou gek?
DuoPenotti schreef:black_kelpie schreef:Zeggen dat je schoonouders geen kinderen konden krijgen is toch gewoon een vrij veelgebruikte manier om te zetten dat je single bent? Of ben ik nou gek?
Maar als je een zoon hebt vind ik hem raar. Ex schoonouders dan. Maar schoonouders heb je wel of het moet een donor kind zijn.
Dus ik kreeg ook een eror terwijl ik de uitspraak wel ken.
MyWishMax schreef:Dus zelfs als je nooit een relatie zou hebben gehad met de vader van kind zijn zijn ouders ineens schoonouders? Ook al heb je ze bij wijze van spreken nooit ontmoet?
En zelfs als je al 30 naar uit elkaar bent zijn het nog steeds schoonouders?
Een kind heeft niks met schoonouders te maken. Dat zijn grootouders.
Alja schreef:wyoming schreef:Ik heb op dit moment ook geen schoonouders.
Heerlijk toch
Verplichting minder met kerst
_San87_ schreef:Berdien schreef:Wij zijn gewoon net zijn drietjes sushi wezen eten. Wat nou gedoe en verplichtingenHeerlijk!
Ik erger me wel wild aan de eindeloze irritante miezer. Hélemaal klaar met dit grijze weer.
Ja, mag nu wel droog en zonnig. En dan met oud en nieuw grijs, mist en miezer.