Tussen de mazen van het net..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AdemoJoey

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 00:15

Wat een onwerkelijke situatie dit..Darkangel je bent absoluut samen met jouw partner een reddende engel in nood..fantastisch dat je er zo voor Poetser bent, ik heb er geen woorden voor. En Poetser, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, het is ongelofelijk oneerlijk dat dit jou overkomt.. Ik wens jou ontzettend veel sterkte :knuffel:

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 00:16

Jeetje meid wat een vreselijk nieuws, jou blijft echt niets bespaard |( Ik had zoveel beters voor je gehoopt en je gegund. Wat fijn dat je bij Darkangel en haar man mag blijven, wat een lieve mensen zijn jullie! Hopelijk is er nog een behandeling mogelijk voor je. Heel veel sterkte met alles :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 00:23

Grote genade, hier zijn geen woorden voor. Sterkte is het enige wat ik kan zeggen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 00:57

Wat een vreselijk nieuws, gelukkig mag je bij Darkangel en haar man blijven, zodat je er niet helemaal in je eentje voor staat, wat fijn dat ze er voor je kunnen zijn in deze moeilijke tijd, en dat je zoon ook onderdak heeft, ik hoop samen met de rest van de mensen in dit topic dat er nog een behandeling mogelijk is
Hopelijk kun je toch nog wat slapen vannacht. :(:)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 01:13

Tja, hier ben ik even stil van. Wat is het toch een verschrikkelijke ziekte… Ik heb het idee alsof het ongeveer besmettelijk is tegenwoordig overal zie ik het om me heen opduiken…

Darkangel, die mensen als jou blijf ik toch geloven in de mensheid. Je bent echt een topper en dit zegt zoveel over jou. Ik kan hier alleen maar heel veel waardering voor hebben!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 01:36

Darkangel en partner, chapeau.

Poetser, ik vind het zo rot voor je. Ik hoop dat er toch nog iets gedaan kan worden voor je.
Wel vervelend dat je in Nederland direct de uitslagen kan inzien, in België kan dat pas na het consult bij de arts, toch net iets prettiger.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-25 03:52

Ik zit terug in België, maar via mynexuzhealth kan je die bekijken zodra de uitslagen bekend zijn.

Verder blijft het onwerkelijk en beangstigend. Ik heb net een paar uurtjes kunnen slapen, tot ik weer wakker werd van de pijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 04:08

poetser schreef:
Voor mijn zoon zijn we nog steeds aan het wachten op pleegzorg zodat hij bij mijn vriendin kan blijven. Zij zit er ook niets mee in als dat een definitief verblijf wordt. Ze is al blij dat ze mij op dat punt kan helpen. Jammer genoeg laat pleegzorg wel erg lang op zich wachten. Het onderzoek begint 18 februari pas.

Wat betreft Darkangel en haar man, dat zijn echt 2 engels die op mijn pad zijn gekomen.

Ik hoop dat er qua pleegzorg toch spoed achter gezet kan worden. Daar moeten toch wel procedures voor zijn? En zeker nu het er naar uitziet dat je een medisch traject in moet. Dan is het hopelijk toch versneld geregeld zodat jij je op je gezondheid kunt concentreren, want daar zul je al je energie voor nodig hebben :\

Darkangel en man! :+: Wat zijn jullie helden!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 04:21

Hier zijn toch geen woorden voor. Wat een ellende. Wederom heel veel sterkte en kracht gewenst

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 05:12

Jeetje Poetser.
Ik was wakker afgelopen nacht, nu weer. Maar ben ook aan het werk dus kan niet altijd op bokt kijken. Maar wat een drama en leed heb je te voor de kiezen.

Kunnen ze geen druk uit oefenen vanuit het ziekenhuis/arts/huisarts (geen idee) om achter pleegzorg aan te gaan. Want deze resultaten schrik ik van. Onwijs veel sterkte en kracht toegewenst!

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 07:08

Jeetje,

Ik lees sinds pagina 1 al mee en wat een rollercoaster zit je in!
Heel veel sterkte en laten we hopen dat alles in je voordeel gaat werken vanaf nu..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 08:56

Poetser, ondanks dat ik snap dat het heel veel is, wil ik je toch op het hart drukken om met een jurist om tafel te gaan mbt je zoon. Want dat hij op basis van pleegzorg bij je vriendin mag blijven is heel fijn, maar als jij wel weg valt, dan is die zekerheid niets waard misschien. Laat dat goed uitzoeken!

Ik wil je alle sterkte en liefs toewensen. Het is een mega moeilijke en vooral verdrietige situatie. Wordt hier zonder je te kennen, emotioneel van als ik je berichtjen lees. Dikke knuff!

@darkangel, wat ontzettend fijn. Jullie zijn echt mensen met een gouden hart. Ook voor jullie sterkte, het is niet niks om iemand zo in huis te nemen en dan deze rollercoaster ingezogen worden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 09:02

In elk ziekenhuis in België zit een sociale dienst waar men helpt om allerlei zaken te regelen. Allicht kunnen zij wel wat betekenen.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 10:07

TS, wat een nachtmerrie zit je in, niet te bevatten!! Alle liefs en heel veel sterkte gewenst voor jou :knuffel:

En ook hier petje af voor Darkangel (en haar man) dat ze er zo voor je is.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 11:07

jemig TS. wat een ellende. ik denk aan je.
fijn dat je toch fjine mensen om je heen hebt. zowel darkangel als je vriendin die onvoorwaardelijk voor je zoon wil zorgen. hopelijk dat de bureaucratie nu eens even meewerkt in plaats van tegen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 12:12

Wat een ellende. En dat is zacht uitgedrukt.
Wanneer is het gesprek met je arts?

Een hele dikke knuffel voor jou, je zoon, je vriendin en de mensen bij wie je woont.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 12:55

luuntje schreef:
Wat een ellende. En dat is zacht uitgedrukt.
Wanneer is het gesprek met je arts?

Een hele dikke knuffel voor jou, je zoon, je vriendin en de mensen bij wie je woont.

Het gesprek met de arts is dinsdagochtend.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 01:23

Geen woorden voor…
En Darkangel, you are amazing.
Het is voor Poetser loodzwaar maar jullie doen zoveel en het gaat sowieso zwaar worden.
Diep respect.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 11:19

Darkangel dank je wel.
Aftellen naar dinsdag.
Hopelijk zijn er dit weekend nog een paar lichtpuntjes voor je.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 12:06

Ze voelt zich vandaag redelijk goed en ze gaat dit weekend naar haar zoon, dus gelukkig wel wat lichtpuntjes.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 14:13

Dat is fijn om te horen. Geniet ze van het samenzijn met je zoon Poetser!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-25 21:05

Vandaag een redelijk goede dag gehad. De pijn viel goed mee, nu wel wat erger, spelletjes gespeeld met mijn zoon en zelfs redelijk goed gegeten (toch vergeleken met andere dagen). Zulke dagen mogen er meer volgen!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 22:02

Poetser fijn dat je bij je zoon kon zijn.
En dat de pijn te doen was .

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 23:12

Jeetje poetser, ik klik op een topic en lees dit!
Wat een schrik zeg bah, het is zo’n rotziekte he :n
Wat fijn dat je mensen hebt die je opvangen en er voor je zijn, zo belangrijk nu.
Ik wens je heel veel kracht toe en dat je nog maar veel mooie en fijne dagen mag hebben :(:)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-25 12:09

In elk geval 2 gezwellen in de baarmoeder. Ik wordt al zeker tot eind van de week opgenomen en krijg morfine tegen de pijn.
Er gaan nog onderzoeken volgen deze dagen.