Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Bij ons in het noorden viel het tot vorige week inderdaad erg mee, vergeleken met het zuiden. Hoe het nu precies is weet ik niet, ben op vakantie. Maar heb stalgenoten nog niet horen klagen. Hier staan de stalpaarden ook vanaf begin mei op het land. Bizar dat er zulke verschillen zijn.
Ook voor juni lijkt het nog zo gek niet? Nog een paar natte dagen en dan weer droog:
[ [url=m/qRuERZ.png]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Hier geeft hij vanaf 4 juni droog en 22 graden.... maar komende week is het nog vol bal...
Maar bij jou niet dan? Jij zit 20 km bij mij vandaan...
Josien_ schreef:DuoPenotti schreef:Hier geeft hij vanaf 4 juni droog en 22 graden.... maar komende week is het nog vol bal...
Maar bij jou niet dan? Jij zit 20 km bij mij vandaan...
Het is vanaf aankomend weekend qua mm's inderdaad niet veel meer, maar er staat nog nergens echt dat ze een volledig droge nacht of dag verwachten.
En inmiddels ben ik zo pessimistisch dat ik nu dus ook regen verwacht.
DuoPenotti schreef:Captain schreef:Dat voorspellen ze al 7 maanden en dan telkens schuift de regen weer een week mee op.
precies dat...ze maken ons al steeds blij met niks en elke keer denk je, we gaan steeds verder richting zomer, zo het nu eens gaan kloppen