Urbanus schreef:Week van het leven is weer begonnen, wat een drama.
Ik verdring dat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ik ben ook weleens in discussie gegaan met een winkelmedewerker. Het bleek dat ik de hele kleine letters op het bordje niet goed had gelezen. Dus ik sorry dat ik het niet goed heb gezien, het staat er niet erg duidelijk.
Kreeg ik terug ja misschien moet u een nieuwe bril kopen.
Na tot 5 te hebben geteld heb ik daarna nog redelijk vriendelijk maar beslist gevraagd om de manager en een klacht tegen deze betreffende medewerker gemeld. Je mag zoiets best denken, maar niet daadwerkelijk zeggen waar de klant en andere klanten bij aanwezig zijn.
De medewerker is apart geroepen en onder 4 ogen toegesproken.
Dus het kan ook wel andersom en dit was echt niet nodig van de winkelmedewerker.
Ineke2 schreef:Och dat kan ook echt niet nee. Toen ik bij de MediaMarkt werkte naast m'n studie hadden we soms echt klanten om te wurgen, maar dan bleef je beleefd en als die weg was en je moest echt ff je frustratie uiten liep je ff het magazijn in met een bevriende collega ofzo. Nooit op de vloer een slecht woord zeggen.Ik ben ook weleens in discussie gegaan met een winkelmedewerker. Het bleek dat ik de hele kleine letters op het bordje niet goed had gelezen. Dus ik sorry dat ik het niet goed heb gezien, het staat er niet erg duidelijk.
Kreeg ik terug ja misschien moet u een nieuwe bril kopen.
Na tot 5 te hebben geteld heb ik daarna nog redelijk vriendelijk maar beslist gevraagd om de manager en een klacht tegen deze betreffende medewerker gemeld. Je mag zoiets best denken, maar niet daadwerkelijk zeggen waar de klant en andere klanten bij aanwezig zijn.
De medewerker is apart geroepen en onder 4 ogen toegesproken.
Dus het kan ook wel andersom en dit was echt niet nodig van de winkelmedewerker.
prompter schreef:Urbanus schreef:Week van het leven is weer begonnen, wat een drama.
Ik hoorde het ook op de radio ja![]()
Net als ik vergeten ben dat het bestaat, komt het weer langs
Berdien schreef:_San87_ schreef:Ik ben the Vampire Diaries aan het bingen. Was vergeten wat een poedersuiker-personage Elena is. Gelukkig maken Damon, Elijah, Klaus en Caroline dat goed.
En elke dag een ander feestIk vond Elena ook echt een suffe doos, maar die andere broer ook. Steeeephannnn toch?