Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:26

Urbanus schreef:
Week van het leven is weer begonnen, wat een drama.

Ik verdring dat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:29

Ik hoorde dat laatste ook voorbij komen op de radio en dacht hoor ik dat nu goed ?

Maar goed dan ben ik niet de enige dus die het raar vond ik dacht dat het aan mij lag :+

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:32

Ik heb even hun site gezocht en ik heb er maar 1 gedachte voor: 'wtf'

Ben weer gemarteld bij de fysio. Deed zeer ;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:35

O wist ik niet vanaf, had het liever zo gehouden. Ga er dus verder niks mee doen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 21:36

Oh ze bedoelen de week van nog meer ongewenste kinderen die dan grote kans hebben op een k.t leven...

Goed bezig...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 23:25

Ineke2 schreef:
Ik ben ook weleens in discussie gegaan met een winkelmedewerker. Het bleek dat ik de hele kleine letters op het bordje niet goed had gelezen. Dus ik sorry dat ik het niet goed heb gezien, het staat er niet erg duidelijk.

Kreeg ik terug ja misschien moet u een nieuwe bril kopen.
Na tot 5 te hebben geteld heb ik daarna nog redelijk vriendelijk maar beslist gevraagd om de manager en een klacht tegen deze betreffende medewerker gemeld. Je mag zoiets best denken, maar niet daadwerkelijk zeggen waar de klant en andere klanten bij aanwezig zijn.
De medewerker is apart geroepen en onder 4 ogen toegesproken.

Dus het kan ook wel andersom en dit was echt niet nodig van de winkelmedewerker.

Dat zeg je toch ook niet zo tegen een klant?? Ik denk wel eens dingen over klanten die ik ook echt niet mag zeggen, maar gelukkig heb ik nog iets van een filter, tot nu toe nog nooit doelbewust een klant beledigt (even afkloppen, mn lontje is wat korter de laatste tijd).

Nu heeft mijn collega wel eens een klant uitgescholden midden in de winkel...maar laten we zeggen dat hij niet begon :') lieve klant begon mij daarna ook nog eens uit te schelden omdat ik de baas opbelde om aub naar beneden te komen. Ze doet nu weer normaal dus ik doe ook lekker normaal terug alsof er niks gebeurd is, ga het echt niet uitlokken. Misschien had ze toch wel een beetje gelijk met dr "scheinheilige rotkind" opmerking :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 23:34

Urbanus schreef:

Ooh jaa zag inderdaad gisteren een reclame op tv. Dacht nog wtf is dit. :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 02:06

Ineke2 schreef:
Ik ben ook weleens in discussie gegaan met een winkelmedewerker. Het bleek dat ik de hele kleine letters op het bordje niet goed had gelezen. Dus ik sorry dat ik het niet goed heb gezien, het staat er niet erg duidelijk.

Kreeg ik terug ja misschien moet u een nieuwe bril kopen.
Na tot 5 te hebben geteld heb ik daarna nog redelijk vriendelijk maar beslist gevraagd om de manager en een klacht tegen deze betreffende medewerker gemeld. Je mag zoiets best denken, maar niet daadwerkelijk zeggen waar de klant en andere klanten bij aanwezig zijn.
De medewerker is apart geroepen en onder 4 ogen toegesproken.

Dus het kan ook wel andersom en dit was echt niet nodig van de winkelmedewerker.
Och dat kan ook echt niet nee. Toen ik bij de MediaMarkt werkte naast m'n studie hadden we soms echt klanten om te wurgen, maar dan bleef je beleefd en als die weg was en je moest echt ff je frustratie uiten liep je ff het magazijn in met een bevriende collega ofzo. Nooit op de vloer een slecht woord zeggen.

Overigens zou ik bij jou nog niet zo geiriteerd zijn dat ik zo iets zeg, tenzij je echt grof en boos naar mij was geweest erom. De klanten waar ik over klaagde waren wel een stukje erger dan een bordje niet goed lezen.

Of het lag aan het systeem, welke ruk is, en "voorraden" aan klanten aangeeft die er niet zijn omdat showmodellen, nog te doen afboekingen en nog wat dingen in dezelfde lijst staan en alles met 1 of meer als "op voorraad" wordt beschouwd. En een "winkel telefoonnummer" dat stiekem toch een callcenter is dat doet alsof het een winkel is met datzelfde systeem voor de neus. Super ruk, en daar hebben we begrip voor. Kan de klant niks aan doen, maar dat kan een vloermedewerker ook niks niet. Klanten die echt super boos werden tegen ons was dus wel erg vervelend. Wij klaagden er juist ook vaak over, maar welke multinational luistert er nou naar vloermedewerkers? Maarja, als je dat aan klanten probeerde uit te leggen waren ze steevast overtuigt dat je ze gewoon op wou ligten of te lui was de voorraad te zoeken :') .

Zo blij dat het maar een bijbaantje was voor mij. Kon ik als student de rekeningen betalen, maar zou dat dus echt niet de rest van m'n leven kunnen doen.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 04:08

Wescha schreef:
Ik doe met jullie mee… en om 6 uur gaat de wekker

Gisteren al en vandaag weer… ik wil gewoon slapen

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 04:18

Om 00:15 geland op Schiphol. Vlot de koffers terug en snel weer bij de auto.
Besluit dat pokkeding na 5 minuten snelweg de geest te geven. Nu al 2 uur aan het wachten op de ANWB en berger, joepie
Edit: moet morgen om 09:00 naar de kapper en het gaat op z’n minst nog 2 uur duren voordat we thuis zijn

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 07:20

Ben je alweer veilig thuis, Esmee_RS?

Vannacht 1 x wakker geworden, en net om 5.50u weer, dan maar mn bed uit.
Straks naar het Gemeentehuis, en een of andere manier vind ik het weer spannend, want het is precies om 8.30u dat ze open gaan.
Weet gewoon niet waarom ik het spannend vind, heb nu ook lichtelijk hoofdpijn.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:25

prompter schreef:
Urbanus schreef:

Ik hoorde het ook op de radio ja :roll:

Net als ik vergeten ben dat het bestaat, komt het weer langs >;)

Nou ben ik nieuwsgierig. Ik ga googlen.

Edit. Hier was ik al een beetje bang voor. Echt, dit zou toch verboden moeten worden. We leven in 2023. Niet in 1953.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 08:58

Ik ben the Vampire Diaries aan het bingen. Was vergeten wat een poedersuiker-personage Elena is :'). Gelukkig maken Damon, Elijah, Klaus en Caroline dat goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:15

Koppijn en ik moet werken. -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:17

_San87_ schreef:
Ik ben the Vampire Diaries aan het bingen. Was vergeten wat een poedersuiker-personage Elena is :'). Gelukkig maken Damon, Elijah, Klaus en Caroline dat goed.

En elke dag een ander feest :') Ik vond Elena ook echt een suffe doos, maar die andere broer ook. Steeeephannnn toch?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:27

Knie nog steeds dik na 2,5 week geleden gevallen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:41

Berdien schreef:
_San87_ schreef:

En elke dag een ander feest :') Ik vond Elena ook echt een suffe doos, maar die andere broer ook. Steeeephannnn toch?

Ja, Stefan is ook meh. Maar toch wat minder erg of zo. Ik kan dat gesteun en gekreun wanneer Elena praat niet hebben :').

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:44

Hahaha precies mijn gedachten toen ik de vpd laats weer keek. Maar toch blijft een leuke serie

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:47

Ik vond The Originals nog leuker als VD :') Vooral door Klaus en elijah ja. En heb daarna the legacies nog gekeken. Was oké maar wel minder. Maar het blijven heerlijke series om te bingen met dit weer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:59

Ik die nog nooit vd heeft gezien :+ :D
Ben ook niet zo van het bingen. Ik vraag me altijd af hoe dan? Er zitten daarvoor echt te weinig uren in een dag.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:01

Eens hoor Ineke, ik heb jammer genoeg geen tijd om wat dan ook te kijken, de meeste namen van series zeggen me helemaal niets :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:13

Collega die voor de verandering weer niet komt opdagen. Neemt de werktelefoon niet op, prive telefoon niet. Joepie! *\o/* :')

Dit maakt mijn humeur er niet beter op na mijn vakantie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:17

MyWishMax schreef:
Ik vond The Originals nog leuker als VD :') Vooral door Klaus en elijah ja. En heb daarna the legacies nog gekeken. Was oké maar wel minder. Maar het blijven heerlijke series om te bingen met dit weer.

Legacies nooit gekeken. The Originals vind ik wel leuk idd :D.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:34

Flink wat dingen in een systeem zetten en er dan achter komen dat de datum verkeerd staat, je alles kan verwijderen en overnieuw kan beginnen -:(- 8)7

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:48

Taxi van zoon, die dit keer met pech stond, kan gebeuren (al gebeurt dat wel vaak de laatste tijd, afgelopen vrijdag ook al namelijk) maar wel pas om 8.30 uur belt dat hij pech heeft. Terwijl zoon al vanaf 8.15 uur staat te wachten omdat dat de ophaaltijd is.