Klopt! Maar mag dat extra's, als je lootje dat oke vindt, bijvoorbeeld ook warme sokken, wat thee én een tweedehandsboek zijn? Dus dan zitten er twee boeken in, maar houd je je wel aan de regels qua budget.
Ja, morgen lootjes!! Leuk hoor, lijstjes dus uitbreiden met wat je eventueel leuk zou vinden als extra, dus indicatie, liefst 2e boek, of iets anders? En waar houd je van, hobbies etc....
Ik hoop dat degene die mij heeft genoeg informatie heeft. In dit topic heb ik me voorgesteld, bij lootjestrekken ook, een verlanglijstje gemaakt om op terug te vallen (zeker geen must, maar heel welkom als je er niet uit komt). Er bestaan een boel boeken waar je me blij mee kan maken en de meeste ken ik waarschijnlijk nog niet.
Voor het extra budget, mij kan je altijd blij maken met een tweedehands boek. Heb zelf al via vinted best wat tweedehands boeken als nieuw gescoord. Ik hou eigenlijk niet zo van tierelantijntjes, doe niet aan kerstversiering, heb een hekel aan glitter (ik zet het er maar gewoon even bot in ). Ik ben wel een enorme theeleut, zowel losse kruidenthee als in zakjes (zonder fruit of aroma). Chocola en chips doen het ook altijd goed terwijl ik lees. Een knusse aardewerken theemok. Een kaars steek ik wel eens aan. Een kunstige boekenlegger. Dat zijn dingen die ik wel kan waarderen.
Ik heb bij lootjestrekken ook alles ingevuld. Mocht degene die mij heeft er echt niet uitkomen kan ik ook nog een wish-list plaatsen. Als extra budget is een tweedehands boek altijd leuk, maar alsjeblieft geen karamel-zeezout chocolade of drop. Die mag ik niet eten en moet ik ook weer verder doneren.
Snoepgoed hoef ik trouwens ook niet echt, al is een gevulde speculaas op z'n tijd bij een grote kop thee wel mijn guilty pleasure Maar dingen als chocolade, zure of hele zoete dingen hoeft van mij niet. Die kilo's gaan er al zo moeilijk af
Sirius_
Geplaatst: 01-11-23 20:02
Kan degene die mij als lootje heeft via anonieme vraag bevestigen of mijn aanvullingen zichtbaar zijn, want vorige keer kon ik het niet meer terug vinden :’)
Ik heb wat dingen op mijn verlanglijstje gezet. Maar dat is vooral om aan te geven wat mij aanspreekt
Kookaburra
Geplaatst: 01-11-23 20:40
Mijn verlanglijstje is aangepast. Inclusief goodreads
Ik vind het vooral belangrijk dat iemand moeite heeft gedaan. Ik ben met veel dingen blij als het maar wat in mijn straatje past. Vandaar dat ik wat onderwerpen heb aangegeven die ik leuk vind
Yeeesss ik heb ook een lootje! Helaas nog even wachten tot vrijdag voor ik ruimte heb om er even goed voor te zitten alles in te vullen. We hebben op werk chaos op het moment
Jaa lootjes Ik zal er deze week ook even voor gaan zitten en mijn Goodreads weer even updaten
LWDaisy
Geplaatst: 02-11-23 08:59
Lootje getrokken
Ik heb zelf mijn lijstje aangevuld, maar merk dat ik het moeilijk vind haha. "Cozy cabin" spreekt mij niet erg aan - eerder "creepy cabin" Santa, ik hou van bergen, en hoge bergen zijn meestal besneeuwd, dus ik hoop dat dat in het winter-thema past? Ik hou erg van de boeken van banketstaaf Taylor, maar die heb ik allemaal al. Als je zoiets vind: yes please!