Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:Ik vind alles boven de 20 paasei eerlijk gezegd. Zit de laatste weken aardig te genieten maar ook zeker nog regelmatig flink te zweten en de airco staat ook nog regelmatig aan.
Mag van mij zo wel door gaan, de zon mag wel wegblijven en temperatuur nog wat verder omlaag graag. Iets droger mag op zich wel, mijn was doet er zo lang over om te drogen nu
Suzanne F. schreef:Ik denk zomaar dat september een paasei warme maand gaat worden met 30+.
Jildau schreef:Ik word hier zo chagrijnig van en het duurt te lang.. Zou leuk zijn als we weer eens naar buiten kunnen. Ook medelijden met mensen die vakantie hebben en leuke uitjes willen doen of in eigen land op vakantie zijn.
verootjoo schreef:Jildau schreef:Ik word hier zo chagrijnig van en het duurt te lang.. Zou leuk zijn als we weer eens naar buiten kunnen. Ook medelijden met mensen die vakantie hebben en leuke uitjes willen doen of in eigen land op vakantie zijn.
Je kan zat leuke uitjes doen met dit weer hoor. Zoveel dingen die overdekt zijn. Of met je regenpak naar een pretpark en lekker nergens in de rij staan![]()
Ik ben denk ik een van de weinige die alle weertypes kan waarderen. Al vind ik hitte boven de 30graden echt heftig. Maar voor een paar dagen leuk en fijn dat het hier nooit lang duurt. Idem met regen. Nu een paar dagen regen maar het gaat vanzelf weer over.
Tazzey schreef:Jemig wat een temperaturen Monique! Ik snap dat vrijdag de vlag uit gaat. Pfff ik het het met je te doen.
Maar zolang je je er zo op blijft focussen en het negatieve ervan in ziet wordt het alleen maar zwaarder voor jezelf.
Berdien schreef:Qua temperatuur is dit meer dan prima! Zo tussen de 20-25 graden vind ik wel lekker in de zomer. Briesje erbij.. lekker weer maar je kunt nog wel wat doen.
Maar deze regen? Dat mag wel weer ophoudenOnze gedraineerde bak staat volledig onder water