paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:06

Morrie, 21 graden is toch niet paasei heet????

Ik hoop toch nog op droog weer deze zomer.. heb het gevoel nu al in de herfst te zijn aangekomen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:09

Ik vind alles boven de 20 paasei eerlijk gezegd. Zit de laatste weken aardig te genieten maar ook zeker nog regelmatig flink te zweten en de airco staat ook nog regelmatig aan.
Mag van mij zo wel door gaan, de zon mag wel wegblijven en temperatuur nog wat verder omlaag graag. Iets droger mag op zich wel, mijn was doet er zo lang over om te drogen nu

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:10

Alles boven de 20 graden is mij te warm. Om te slapen moet het onder de 18 zijn. Lang leve de airco. Ik kan er ook niks aan doen dat ik niet meer tegen warmte kan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:12

Zwerte schreef:
Ik vind alles boven de 20 paasei eerlijk gezegd. Zit de laatste weken aardig te genieten maar ook zeker nog regelmatig flink te zweten en de airco staat ook nog regelmatig aan.
Mag van mij zo wel door gaan, de zon mag wel wegblijven en temperatuur nog wat verder omlaag graag. Iets droger mag op zich wel, mijn was doet er zo lang over om te drogen nu

Dit precies, op de airco na want die hebben we helaas niet :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:15

Ik geniet ook ontzettend van dit weer.
En als ik mijn weerapp bekijk, blijft het zo.
Sorry Sunshiners ;-)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:16

Jemig wat een temperaturen Monique! Ik snap dat vrijdag de vlag uit gaat. Pfff ik het het met je te doen.

Morrie, je kunt er inderdaad niets aan doen dat je niet tegen warmte kunt. Ik kan er ook niet tegen door medicijn gebruik. Ik word echt ziek, hartkloppingen, misselijk, overgeven en heb al regelmatig in het ziekenhuis gelegen door de warmte. Maar zolang je je er zo op blijft focussen en het negatieve ervan in ziet wordt het alleen maar zwaarder voor jezelf.
Ik sta niet te springen als ik 25+ voorbij zie komen, maar ik kan er verder niets aan veranderen dus focus ik me op de dingen die wel leuk en gezellig zijn :D

Sorry meiden maar van mij mag dit zo doorgaan tot eind september en dan lekker koud de herfst in. Zalig :o Maar ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt als je een zonliefhebber bent.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:30

Ik denk zomaar dat september een paasei warme maand gaat worden met 30+.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:38

Suzanne F. schreef:

Hier ga ik dus ook van uit, dat er zeker nog wel een hittegolf gaat komen voordat de herfst begint. Het voelt alsof de vorige tot nu toe te kort hebben geduurd, en de temperatuur om voor zomer door te kunnen gaan vind ik persoonlijk nog te comfortabel, ik denk dat we de echte zomer en bijbehorende temperaturen nog moeten gaan krijgen. Lente was dit jaar ook laat

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 20:57

Ik geniet hiervan hoor. Net met een dekentje op de bank boek gelezen, geurkaarsje aan, lampjes aan, i love it. <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:05

Vind niks aan met dit weer, maar mijn luchtwegen lopen weer eens te rommelen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:07

Ik word hier zo chagrijnig van en het duurt te lang.. Zou leuk zijn als we weer eens naar buiten kunnen. Ook medelijden met mensen die vakantie hebben en leuke uitjes willen doen of in eigen land op vakantie zijn.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:12

Suzanne F. schreef:

Hou op, ik ga in september nog een week met de caravan weg, zonder airco :')

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:17

De temperatuur vind ik heerlijk zo. Alleen mag de kraan dicht gedraaid worden?? _/-\o_
Snachts mag het regenen maar aub niet overdag..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:18

Als t goed is komen morgen mijn suneclipse schermen eindelijk binnen. Komen op de slaapkamer te hangen en als t nu alsnog warmer worst hopelijk een extra hittebuffer. Ben wel benieuwd of t echt helpt dus mag van mij wel zonniger.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:18

Jildau schreef:
Ik word hier zo chagrijnig van en het duurt te lang.. Zou leuk zijn als we weer eens naar buiten kunnen. Ook medelijden met mensen die vakantie hebben en leuke uitjes willen doen of in eigen land op vakantie zijn.

Je kan zat leuke uitjes doen met dit weer hoor. Zoveel dingen die overdekt zijn. Of met je regenpak naar een pretpark en lekker nergens in de rij staan :D

Ik ben denk ik een van de weinige die alle weertypes kan waarderen. Al vind ik hitte boven de 30graden echt heftig. Maar voor een paar dagen leuk en fijn dat het hier nooit lang duurt. Idem met regen. Nu een paar dagen regen maar het gaat vanzelf weer over.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:33

verootjoo schreef:
Jildau schreef:

Je kan zat leuke uitjes doen met dit weer hoor. Zoveel dingen die overdekt zijn. Of met je regenpak naar een pretpark en lekker nergens in de rij staan :D

Ik ben denk ik een van de weinige die alle weertypes kan waarderen. Al vind ik hitte boven de 30graden echt heftig. Maar voor een paar dagen leuk en fijn dat het hier nooit lang duurt. Idem met regen. Nu een paar dagen regen maar het gaat vanzelf weer over.

Ik hou van de seizoenen dus vind het in de zomer wel leuk om met onze boot weg te kunnen, buiten te eten en te zitten, rijden in een droge bak enzv enzv. :D Vind hier niks aan dit mag in de herfst wel weer.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 21:37

Tazzey schreef:
Jemig wat een temperaturen Monique! Ik snap dat vrijdag de vlag uit gaat. Pfff ik het het met je te doen.

Maar zolang je je er zo op blijft focussen en het negatieve ervan in ziet wordt het alleen maar zwaarder voor jezelf.

We hebben nu eenmaal de keus voor Spanje gemaakt, vanwege de gezondheid en daar horen dit soort dagen ook bij. Dus, kalm aan, doen wat nodig is, siesta, airco en genieten van de uurtjes in de ochtend buiten.

Wij hoeven niet veel en dat was vroeger wel anders, koeien melken bij 35 graden herinner ik me ook nog.

Ik kan me ook heel goed binnen vermaken met knutselen, tekenen en lezen. Onze mooie maanden komen nog in het najaar. In september zijn we trouwens in Nederland :-)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 22:01

Qua temperatuur is dit meer dan prima! Zo tussen de 20-25 graden vind ik wel lekker in de zomer. Briesje erbij.. lekker weer maar je kunt nog wel wat doen.

Maar deze regen? Dat mag wel weer ophouden := Onze gedraineerde bak staat volledig onder water ^)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 22:09

Berdien schreef:
Qua temperatuur is dit meer dan prima! Zo tussen de 20-25 graden vind ik wel lekker in de zomer. Briesje erbij.. lekker weer maar je kunt nog wel wat doen.

Maar deze regen? Dat mag wel weer ophouden := Onze gedraineerde bak staat volledig onder water ^)

Dat vind ik ook lekkere temperaturen. Hier halen we zo te zien alleen woensdag de 20 en verder de hele week eronder. -O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 22:28

Ik ben echt zo klaar met dit zeikweer -O- .

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 23:13

Berdien schreef:

Helemaal mee eens :j

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 07:58

Ik kan niet eens fatsoenlijk de pony's door trainen met dit weer. Dus wat mij betreft mag de regen ook wel ophouden.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 08:21

Jorex schreef:
Ik kan niet eens fatsoenlijk de pony's door trainen met dit weer. Dus wat mij betreft mag de regen ook wel ophouden.

Hier hetzelfde, al twee dagen zeiknat geregend en de bak is zo nat dat echt fatsoenlijk trainen niet mogelijk is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:20

Ik vind het weer prima.
Het is in de zomer toch vaak dit of boven de 30.
Nou dan vind ik dit veel fijner.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:53

Nou na bijna drie dagen eindeloze regen en zware buien ben ik er wel weer klaar mee :=