Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:UO: de meeste baby’s en vooral tussen de 3 maand en 12 maand zijn echt lelijke wezens.
MarlindeRooz schreef:UO: de meeste baby’s en vooral tussen de 3 maand en 12 maand zijn echt lelijke wezens.
Menino schreef:MarlindeRooz schreef:UO: de meeste baby’s en vooral tussen de 3 maand en 12 maand zijn echt lelijke wezens.
Wel mee eens. Ze kijken ook zo dom altijd. Houd van kinders, maar vind het echt een soort mysterieuze aliens in die leeftijdsklasse.
Vond kleding altijd wel leuk om te kopen en te dragen. Maar toen werd ik vadsig door medicatie en ik kan gewoon echt niet meer in de spiegel kijken en denken "joh dat ziet er leuk uit,of dat staat leuk". Dus nu ga ik maar helemaal steve-Jobs-modus en draag 1 model spijkerbroek met daarbij een effen zwart of wit shirt.
Scheelt wel een hoop geld en goed voor 't milieu, maar hoop wel dat ik ooit weer in de spiegel kan kijken en blij kan zijn dat ik een beetje moeite in mezelf heb gestopt.
Urbanus schreef:Ik draag tegenwoordig (want lekker makkelijk op de fiets) hoge strakke jeans, crop top met pofmouwen.
Spaar sowieso pofmouwen. En omdat mijn broeken een hoge taille hebben past zo'n croptop prima.
Truien wil ik kort en wijd.
Urbanus schreef:Jeans van Tinycottons en Maed for mini hebben knopenelastiek aan de binnenkant, die kun je strakker of losser zetten. Ideaal.
Nikass schreef:Urbanus schreef:Ik draag tegenwoordig (want lekker makkelijk op de fiets) hoge strakke jeans, crop top met pofmouwen.
Spaar sowieso pofmouwen. En omdat mijn broeken een hoge taille hebben past zo'n croptop prima.
Truien wil ik kort en wijd.
Dit vind ik mooi, maar alleen bij slanke mensen. (Misschien een uo?)
Mkango schreef:Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd).Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen.
Ik wil er ook nog een My Little Pony patch voor borduren.
Mkango schreef:Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd).Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen.