Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:23

Ik heb dat echt zó hard afgeleerd toen ik nog leefde als nomade. _O- Nu koop ik eigenlijk alleen wat ik nodig heb, of ik moet echt op slag verliefd zijn op een kledingstuk (zoals dat blouseje dat ik in een tweedehands winkel tegenkwam toen Marlinde en ik door Rotterdam aan het rondstruinen waren <3 ).

Urbanus

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:28

Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat het meeste naar m'n nageslacht gaat. Voor mezelf koop ik ook, maar meestal mooi spul dat lang meegaat.

Maar kan echt kicken op dat ene mooie LE item ofzo. Of bijzondere stukken die niet verkocht worden in Nederland.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:35

UO: de meeste baby’s en vooral tussen de 3 maand en 12 maand zijn echt lelijke wezens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:37

'Pap en ik zetten wat geld apart voor de plastische chirurg hoor'.

Mijn moeder na de geboorte van m'n dochter.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:54

MarlindeRooz schreef:
UO: de meeste baby’s en vooral tussen de 3 maand en 12 maand zijn echt lelijke wezens.

Vind dit nog optimistisch gebracht

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:58

MarlindeRooz schreef:

tot die 3 maanden zijn ze nog afzichtelijker.
na de 3 maanden trekken ze al ietsjes bij }>

Kleding moet lekker zitten en ik moet me er fijn in voelen.
Of dat dan toevallig mode is of niet interesseert me geen bal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:38

MarlindeRooz schreef:

Wel mee eens. Ze kijken ook zo dom altijd. Houd van kinders, maar vind het echt een soort mysterieuze aliens in die leeftijdsklasse.

Vond kleding altijd wel leuk om te kopen en te dragen. Maar toen werd ik vadsig door medicatie en ik kan gewoon echt niet meer in de spiegel kijken en denken "joh dat ziet er leuk uit,of dat staat leuk". Dus nu ga ik maar helemaal steve-Jobs-modus en draag 1 model spijkerbroek met daarbij een effen zwart of wit shirt.
Scheelt wel een hoop geld en goed voor 't milieu, maar hoop wel dat ik ooit weer in de spiegel kan kijken en blij kan zijn dat ik een beetje moeite in mezelf heb gestopt :+ .

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:41

Menino schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wel mee eens. Ze kijken ook zo dom altijd. Houd van kinders, maar vind het echt een soort mysterieuze aliens in die leeftijdsklasse.

Vond kleding altijd wel leuk om te kopen en te dragen. Maar toen werd ik vadsig door medicatie en ik kan gewoon echt niet meer in de spiegel kijken en denken "joh dat ziet er leuk uit,of dat staat leuk". Dus nu ga ik maar helemaal steve-Jobs-modus en draag 1 model spijkerbroek met daarbij een effen zwart of wit shirt.
Scheelt wel een hoop geld en goed voor 't milieu, maar hoop wel dat ik ooit weer in de spiegel kan kijken en blij kan zijn dat ik een beetje moeite in mezelf heb gestopt :+ .

Ja herkenbaar, maar dan omdat ik een vreetzak ben ipv medicatie :') het helpt ook niet dat ik de huidige mode 3x niks vind. Sinds kort een hoop jurkjes e.d. gekocht op Vinted en dat helpt wel moet ik zeggen :D het het kost nog steeds bijna geen moeite eigenlijk.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:52

Ik ben echt van het type dat als ik iets gevonden heb wat me zint qua stof en pasvorm, dan koop ik daar 4 kleuren van en klaaaaaaar :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:54

MarlindeRooz schreef:

Daarvoor vind ik ze ook lelijk. Daarna eigenlijk ook :') Vanaf 2 wordt het soms wat. Soms.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:03

Gelukkig vinden de meeste ouders hun eigen petsperm wel heel knap. Vind die van mij echt goed gelukt maar ik vind het nog leuker dat ze hetzelfde rotte karakter als mij hebben.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:26

Tja, en zelfs al zijn het kleine gnoompjes, dan is dat nou eenmaal zo. Het is niet dat een negatieve mening erover dat kan veranderen :+
Het meest afzichtelijke stadium vind ik het zeehondstadium waarin ze hulpeloos op een buik liggen.

Wanneer gaan winkels trouwens eindelijk begrijpen dat kinderen voornamelijk in de lengte groeien?

Leggings voor schoolgaande kinderen vind ik echt geen porum maar als werkelijk alle broeken van hun kont afzakken dan blijft weinig over. Je zou er bijna voor op naaicursus gaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:37

Jeans van Tinycottons en Maed for mini hebben knopenelastiek aan de binnenkant, die kun je strakker of losser zetten. Ideaal.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:40

Urbanus schreef:
Ik draag tegenwoordig (want lekker makkelijk op de fiets) hoge strakke jeans, crop top met pofmouwen.

Spaar sowieso pofmouwen. En omdat mijn broeken een hoge taille hebben past zo'n croptop prima.

Truien wil ik kort en wijd.

Dit vind ik mooi, maar alleen bij slanke mensen. (Misschien een uo?)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:42

Urbanus schreef:
Jeans van Tinycottons en Maed for mini hebben knopenelastiek aan de binnenkant, die kun je strakker of losser zetten. Ideaal.

Zelfs met knopen elastiek is het gewoon geen gezicht. Dan zit je met van die enorme plooien rond het middel. Als kleuter is dat nog een soort van koddig maar niet als je bijna tiener bent.
Tot maat 134 was de verhouding nog een soort van OK, maar van 152 is het gewoon om te janken terwijl je zou denken dat iedereen toch weet dat pre-pubers een soort tandenstokers zijn.
Nu van ellende maar sportleggings gekocht dat is in ieder geval betere kwaliteit dan normale leggings.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 14:54

Oooh ik vind die jonge babytjes juist zoooo schattig <3 Echt van die kleine frutseltjes.

De enige lelijke, afzichtelijke bastaard baby's zijn die van mijn ex }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 15:09

Nikass schreef:
Urbanus schreef:
Ik draag tegenwoordig (want lekker makkelijk op de fiets) hoge strakke jeans, crop top met pofmouwen.

Spaar sowieso pofmouwen. En omdat mijn broeken een hoge taille hebben past zo'n croptop prima.

Truien wil ik kort en wijd.

Dit vind ik mooi, maar alleen bij slanke mensen. (Misschien een uo?)

Nee vast geen UO, maar ik ben niet slank. Als ik het zelf maar mooi vind :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 15:28

Het idee is toch dat je je er zelf beter van voelt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 15:32

Ja! Is ook zo! Ja!

Dit is trouwens m'n favoriete truienmerk!

Afbeelding

Niet heel kort, wel breed.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 15:46

Yuki heb ik een superleuk jurkje van <3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 16:03

Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd). :)) Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen. _O- Ik wil er ook nog een My Little Pony patch voor borduren. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 16:09

Ik kan niet breien ;(

Love die trui!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 16:16

Mkango schreef:
Mijn favoriete truienmerk is zelfgebreid (en -geverfd). :)) Ik wil deze nog een keertje overdoen in een wat neutralere kleur. Hij had eigenlijk meer paars-blauw moeten zijn met wat gele en groene spikkels, maar hij is wat anders uitgevallen. _O- Ik wil er ook nog een My Little Pony patch voor borduren. :')

OMG DIE IS GAAF :oo.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 16:18

Mkango schreef:

Ik ben het zo met je eens!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 16:30

Mkango schreef:

Oooh zo leuk! Knap hoor :j