Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 20:00

DWitzel schreef:
Eef_Bam schreef:
Wat een mooie paketten al! Ben jaloers dat ik nog even moet wachten :o .

haha, in december was ik de laatste omdat mijn Santa in de UK woonde.... Dus ik weet wat het is om te moeten wachten, maar het komt vast goed! Bokkers zijn hele betrouwbare mensen *D

Komt door mezelf hoor, ben nog op vakantie tot en met zondag dus heb gevraagd om later verzenden :D .

Lughnassadh

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 20:38

Hebbes! Het was inderdaad het gehoopte pakketje. Alleen mijn SS moet nog even geduld hebben tot morgen. Ik wil er even rustig voor gaan zitten en dat lukt nu niet.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 21:47

Yessss, mijn pakket is ook binnen! Net op tijd voor mijn vakantie! *\o/*

De doos
Afbeelding

De brief
Afbeelding

De hint
Afbeelding

Vol pakket!
Afbeelding

En tot slot de uitgepakte cadeautjes. Ik ben flink verwend en kijk die boekenleggers dan!
Afbeelding

Lieve LWDaisy, dankjewel voor het mooie pakket! <3 Ik ben in het bijzonder benieuwd naar de boekenserie die je me gegeven hebt. Volgens Stephen King is het de nieuwe Harry Potter, las ik. Toevallig ben ik een Potterhead, maar dat had je vast al gelezen hier in het topic. Vermoedelijk gaat de serie dus wel bevallen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 22:43

Ik ben blij dat jij er blij mee bent, en dat het pakje idd voor je vakantie tot bij jou is geraakt :D

Ik had de serie destijds op basis van dat statement gekocht :j Maar ik kom er dus maar niet aan toe, en ik dacht dat het wel in jouw genre zou vallen :j Ik zag idd dat jij ook een potterhead bent! *\o/*

De reden dat ik meteen aan De laatste sauriër moest denken: legende Mokele-Mbembe
Heb ik magisch realisme daar goed mee geïnterpreteerd? :D

Nr 7 = natùùrlijk... Quarterhorse! _/-\o_

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 05:26

DWitzel schreef:
Alles uitgepakt, wat een feestje!!!
[ [url=m/wimgf0.jpg]Afbeelding[/url] ]
3 boeken, zien er alle 3 uit als superleuk om te lezen, ik ga genieten. En diverse kaartjes met aanwijzingen, hoezo geen hints Santa?
[ [url=m/9bky3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GJnwvw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik terug lees in de topic ben ik er eigenlijk wel zeker van dat Femke (Fem) mijn Summer Santa is {:)

Ja! Ik ben/was jouw Summer Santa inderdaad :j *\o/*

Ik hoop dat je blij bent met alle boeken.
De moestuin kalender stond ook op je lijstje, alleen een andere variant, dus die heb ik als 'extra 4de boek' toegevoegd.

Nou. wat ik bedoelde met geen hints, was meer; Geen puzzel, geen extreme zoektocht, gewoon losse 'broodkruimels' die uiteindelijk ook best overduidelijk waren :') .
De sleutelhanger (Macramé) --> In dit topic liet ik vallen dat ik macramé.
De rode kaart van Kentalis --> Mijn werkgever (terug te vinden in mijn profiel).
De zaden voor de moestuin --> Ik heb ook een moestuin(tje).
Het boek: Een meisje uit Oradour --> In dit topic gaf ik aan dat ik een 'fascinatie' heb voor de tweede wereldoorlog.

De kaarsen heb ik trouwens ook zelf gemaakt.
De zaden voor de moestuin, ik heb geen idee hoeveel ruimte jij hebt, maar voor sommige dingen is het in mijn tuin (20 a 25 M2) te klein of ik had de zakjes dubbel. Hopelijk zit er wat voor je tussen wat je leuk en lekker vindt om te kweken.
En bij de theetjes kon ik niet kiezen, want dat is natuurlijk nogal smaak gebonden, dus hopelijk zit er iets van je smaak tussen om lekkeren kop thee, met een chocolaatje te nemen bij het lezen van je boek.

Oh en trouwens, de vulling (wat op piepschuim lijkt), is organisch afbreekbaar. Dus mocht je het nog niet in de prullenbak gegooid hebben, dan kun je het of in de groenbak gooien of onder de kraan laten oplossen.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 14:50

Wat een super tof pakketje SS! Ik moet alleen nog even puzzelen op wie je bent. En wat is in hemelsnaam dat ding met glitters :D ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 15:27

Ik moest echt 3x kijken voor ik het glitterding vond haha!

Da's een boekenlegger zoals deze gok ik:
Afbeelding

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:57

Held! Nooit van gehoord of gezien maar dit lijkt me superhandig!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 18:49

Joepiee ik heb ook post gekregen vandaag! Maakte me heel erg blij na een vermoeiende eerste volle werkweek :D

Afbeelding
Pichu inspecteerde de doos samen met me ;) (ze heeft nog wat rode lippenstift van aardbeitjes te eten :') )

Afbeelding
Toen ik dit zag dacht ik echt HUH. _O- Ik hoopte dat het een ballon oid was en niet hetgene waar mijn brein meteen aan moest denken.. Bleek het gewoon zo'n rond gat te zijn met zo'n rondelletje in wat je af en toe eens ziet in een schoendoos :+

Afbeelding
Toen ik de doos opende vond ik dit super lieve briefje die me toch ook echt wel wat ontroerd heeft.. Echt super dankjewel voor dewe mooie woorden :knuffel:

Afbeelding
En dit is de buit! Echt een leuk gevarieerd pakket! Het eerste boek dat ik opende blijkt één van mijn Santa's favorieten en is The Age of Miracles van Karen Thompson Walker. Lijkt mij een super interessant concept en kende ik ook niet dus daar ben ik erg benieuwd naar. The Cruel Prince heb ik vast een keertje zien passeren maar nooit opgepakt, de synopsis klinkt goed en ik denk ook wel dat dit een serie is die me wel zal bekoren. En tot slot Dune - inderdaad een klassieker! Ik vond de film erg leuk dus tof om dan ook eens het origineel te kunnen lezen. Mijn theevoorraad is hier bij mijn ouders op dus daar ben ik ook blij mee.

Geslaagd pakketje, super dikke dankjewel *\o/* Misschien vanavond nog of morgen ga ik mijn hersens kraken over de hints. Dus jullie zullen nog even in spanning moeten wachten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 19:06

Fantastisch <3
Ben benieuwd of er voor mij ook een pakketje ligt als ik thuiskom :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:51

Ohh ik krijg zo'n zin in een pakketje *\o/*

Wat een mooi pakket ook weer @kaatastrof

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:15

Marjo ben jij mijn SS?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 22:05

Lughnassadh schreef:
Marjo ben jij mijn SS?

Jaaa *\o/*
Zat later tr twijfelen of ik het niet te moeilijk had gemaakt haha!

Ik ben heel benieuwd wat je van de Green Rider gaat vinden. Ik vind het zo'n fantastische serie dat ik hem iedereen aanraad :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 23:14

Leuke pakketjes weer!!! :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 05:41

Wat een toffe pakketjes zijn er weer binnen gekomen <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 07:24

Moonlight91 ben jij mijn santa?

De serie van de psy-changeling is jouw favoriete serie. En je komt uit Venray waar volgens de gestuurde track & trace het pakketje verstuurd was.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 10:41

Urbanus, ben jij mijn lootje? :o Ik heb zo hard lopen zoeken en toen kwam ik de schoenen tegen in je berichten, ik had al eens gegoogeld om te zien hoe ze eruit zagen, dus toen wist ik het meteen wel zeker. De andere hints vond ik minder makkelijk - wie is je favoriete main character waarop een Beatles nummer is gebaseerd?

Alleszins super bedankt voor het leuke pakket <3 Je moest niet ver lopen om het te komen afleveren _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:01

Jude! Uit A little life _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:14

Urbanus schreef:
Jude! Uit A little life _O-

Oooh dat heb ik gemist. Ik had al een vermoeden dat het Lucy of Jude was, want zo veel nummers zijn er niet van The Beatles die een naam vernoemen. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:24

LWDaisy schreef:
Ik ben blij dat jij er blij mee bent, en dat het pakje idd voor je vakantie tot bij jou is geraakt :D

Ik had de serie destijds op basis van dat statement gekocht :j Maar ik kom er dus maar niet aan toe, en ik dacht dat het wel in jouw genre zou vallen :j Ik zag idd dat jij ook een potterhead bent! *\o/*

De reden dat ik meteen aan De laatste sauriër moest denken: legende Mokele-Mbembe
Heb ik magisch realisme daar goed mee geïnterpreteerd? :D

Nr 7 = natùùrlijk... Quarterhorse! _/-\o_

Ik heb het boek (De laatste sauriër) mee op vakantie, dus ik kan je vast na mijn vakantie vertellen of het in die genre valt of niet. Het klinkt in ieder geval als een interessant boek, dus ik ben benieuwd. :D

Bij nummer 7 stopte ik al met raden toen het geen Schwarzwalder bleek te zijn... -O-

Wat een mooie pakketten komen er voorbij. Marjo's samengestelde pakket kon ik al een beetje raden vanwege de manier waarop zij inpakt, zo mooi!

Mocht mijn Secret Santa mij raden... Ik ga op vakantie en kan daardoor misschien niet zo snel reageren.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:44

Adamootje schreef:
Ik heb het boek (De laatste sauriër) mee op vakantie, dus ik kan je vast na mijn vakantie vertellen of het in die genre valt of niet. Het klinkt in ieder geval als een interessant boek, dus ik ben benieuwd. :D

Bij nummer 7 stopte ik al met raden toen het geen Schwarzwalder bleek te zijn... -O-

Wat een mooie pakketten komen er voorbij. Marjo's samengestelde pakket kon ik al een beetje raden vanwege de manier waarop zij inpakt, zo mooi!

Mocht mijn Secret Santa mij raden... Ik ga op vakantie en kan daardoor misschien niet zo snel reageren.

Ooh ik ben echt benieuwd naar wat je er van zal vinden! Ik vond hem zelf heel goed, maar da's ieder voor zich natuurlijk.

Quarter, Schwarzwalder, .. je hebt me in ieder geval geraden haha!

Veel plezier op vakantie & met het boek!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 12:08

Fantastische pakketten, leuk om te zien hoeveel moeite iedereen weer doet. <3

Marjo had ik ook al door, maar dat komt doordat zij altijd lyrisch is over The Green Rider series in het ‘welk boek lees jij nu’ topic. Had de link met haar avatar nog niet eens gelegd. :')

Inmiddels de buren getroffen, maar zij hadden geen pakketje voor mij, dus het was toch een ouder post-nl briefje. Helaas, want ben zo benieuwd! Maar we wachten geduldig af.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 12:41

Suliko schreef:
Marjo had ik ook al door, maar dat komt doordat zij altijd lyrisch is over The Green Rider series in het ‘welk boek lees jij nu’ topic. Had de link met haar avatar nog niet eens gelegd. :')

Hahaha ja sorry, het is gewoon een hele onbekende serie en hij verdient zoveel lof <3

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 12:49

Ik heb hem ook absoluut op mijn tbr staan om nog eens te lezen :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 14:49

Ik had een pakje in de kist zitten zonet!
Maar het is mijn nieuwe stoomstrijkijzer :')