Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Mag ik nog even klagen over mijn egoïstische zak van een oom?
Meneer de geldwolf heeft weer ergens 1400 weggestopt wat bedoeld was om nog eventuele betalingen te doen wat er nog kwam als mijn oma was overleden zoals eventuele kosten van bijv abonnementen ect zodat hij en mijn vader dat niet uit eigen zak hoefden te betalen.
Meneer heeft gewoon in zelf in elkaar geknutseld word document gemaakt. Nee zeg maar gewoon dat je dat geld alsnog gebruikt hebt voor een verbouwing , en dat was niet de afspraak hij had het huis al gekocht.
Vervolgens vroeg ik mij wel af waar het as van mijn oma is want het knaagt al 1,5 jaar aan mij als ik langs het crematorium rijd. Blijkt dat as allang te zijn opgehaald door nou ja je raad het wel. Ik weet dit pas sinds vandaag... wel regelmatig tegen mijn vader gezegd je moet er achteraan want anders doet mijn oom het. Dus op den duur ook gestopt met vragen ernaar omdat ik ook wel klaar ermee was dat mijn vader ook een behoorlijke slome kan zijn in actie ondernemen en alles maar op het beloop laat. En hier was ik juist zo bang voor. Mijn oma wou uitgestrooid worden met mijn opa alleen niemand wil elkaar meer zien. En nu heb ik best wel de angst dat ze het achter onze rug omdoen zoals altijd.
Man die vent is ook nog eens 10 jaar weggeweest van huis en heeft zijn bloedeigen vader en moeder 10 jaar volledig in de steek gelaten. En nu is er geld , huis en as in het spel en Meneer staat vooraan.
Echt wat een walgelijke vent is het ook bah ik hoop nog zo dat ik op een nette manier ooit hem eens flink de waarheid kan vertellen.
Urbanus schreef:HopeMyDay schreef:Vandaag erger ik me aan alle "positiviteit" die gedeeld moet worden op Instagram. Is leuk hoor, die inspirationele quotes maar ik heb gewoon een butdag. Laat me
Live, laugh, paasei.
Captain schreef:Menino pls doe!! Je kan zo de nieuwe RUMAG worden.![]()
Ik erger me aan mijn vriend. Was een eind met de hond lopen en hij wilde wel ontbijt maken. Of ik het recept van pannenkoeken even kon geven.
Nou, 4 ingrediënten:
-Melk
-Bloem
-Ei
-Zout
Is hij ei en zout vergeten. Echt jezus..HOE moeilijk is het om 4 ingrediënten te lezen en te gebruiken? En dan bij mij altijd klagen dat ik niet genoeg zout heb gebruikt. Hij mag echt nooit meer wat zeggen.
_San87_ schreef:Captain schreef:Menino pls doe!! Je kan zo de nieuwe RUMAG worden.![]()
Ik erger me aan mijn vriend. Was een eind met de hond lopen en hij wilde wel ontbijt maken. Of ik het recept van pannenkoeken even kon geven.
Nou, 4 ingrediënten:
-Melk
-Bloem
-Ei
-Zout
Is hij ei en zout vergeten. Echt jezus..HOE moeilijk is het om 4 ingrediënten te lezen en te gebruiken? En dan bij mij altijd klagen dat ik niet genoeg zout heb gebruikt. Hij mag echt nooit meer wat zeggen.
Andermans teksten jatten en met de eer strijken?