Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HopeMyDay

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:00

Vandaag erger ik me aan alle "positiviteit" die gedeeld moet worden op Instagram. Is leuk hoor, die inspirationele quotes maar ik heb gewoon een butdag. Laat me :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:07

Dat ik zo'n gigantische hond heb en de kosten überhaupt.
Medicatie halen, hoogste mg natuurlijk. Rete duur a 80 euro voor 2 weken. Ivm contraindicaties mag ie eerst ook nog even op consult :$

Hij heeft ook 2 bultjes die aangeprikt mogen worden maar pff.. vorig jaar iets laten verwijderen en die nazorg ging zo mis dat ie 2 maanden met een kap en pakje heeft gelopen, heel dat gezeik weer..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 21:04

HopeMyDay schreef:
Vandaag erger ik me aan alle "positiviteit" die gedeeld moet worden op Instagram. Is leuk hoor, die inspirationele quotes maar ik heb gewoon een butdag. Laat me :')

Live, laugh, paasei.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 21:19

Vriend die wilde dat ik voor hem als 'notaris' opdraaf na de dood van zijn moeder(weduwe).Ik heb hem uitgelegd wat er moet gebeuren.De rest is aan hem.Je raadt het al:er gebeurde al 2 maanden helemaal niets.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 21:32

Urbanus schreef:
HopeMyDay schreef:

Live, laugh, paasei.

Beste inspirationele quote ooit

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:03

Ik denk dat ik een kalender ga laten drukken ofzo.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:23

Dan heb ik nog wel een paar goudmijnen. Ik volg een jongen op insta die niet helemaal zuiver is in de bovenkamer en met de meest belachelijke quotes komt die nergens op slaan en vol met typfouten.

stiekem heb ik zijn quotes overgenomen met een screenshot van zijn foto's :') heel fout maar leuk om te maken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:24

DM mij deze nu.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:31

Een auw-moment voordat ik op het paard stapte. Ik had een riem gedraaid vastgemaakt. Dus wou het even losmmaken en opnieuw vastmaken. Dat loshalen ging niet zo makkelijk. Dus ik zet kracht en plots schiet hij los. Door de klacht vliegt mijn hand vol in mijn oog.
Ik kan jullie vertellen. Dat doet goed zeer. Ik heb echt eventjes tegen het paard aan gestaan met mijn handen over mijn oog. Ik raad het niet aan :+
Gelukkig nu bijna geen last meer van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:53

Jongens dm's met foute quotes doe ik morgen middag ik hou jullie nog even in spanning *\o/*

En met middag wordt helaas echt dik na 3 uur helaas moet er weer gewerkt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:58

Zebrastreep schreef:
Mag ik nog even klagen over mijn egoïstische zak van een oom?

Meneer de geldwolf heeft weer ergens 1400 weggestopt wat bedoeld was om nog eventuele betalingen te doen wat er nog kwam als mijn oma was overleden zoals eventuele kosten van bijv abonnementen ect zodat hij en mijn vader dat niet uit eigen zak hoefden te betalen.

Meneer heeft gewoon in zelf in elkaar geknutseld word document gemaakt. Nee zeg maar gewoon dat je dat geld alsnog gebruikt hebt voor een verbouwing , en dat was niet de afspraak hij had het huis al gekocht.

Vervolgens vroeg ik mij wel af waar het as van mijn oma is want het knaagt al 1,5 jaar aan mij als ik langs het crematorium rijd. Blijkt dat as allang te zijn opgehaald door nou ja je raad het wel. Ik weet dit pas sinds vandaag... wel regelmatig tegen mijn vader gezegd je moet er achteraan want anders doet mijn oom het. Dus op den duur ook gestopt met vragen ernaar omdat ik ook wel klaar ermee was dat mijn vader ook een behoorlijke slome kan zijn in actie ondernemen en alles maar op het beloop laat. En hier was ik juist zo bang voor. Mijn oma wou uitgestrooid worden met mijn opa alleen niemand wil elkaar meer zien. En nu heb ik best wel de angst dat ze het achter onze rug omdoen zoals altijd.

Man die vent is ook nog eens 10 jaar weggeweest van huis en heeft zijn bloedeigen vader en moeder 10 jaar volledig in de steek gelaten. En nu is er geld , huis en as in het spel en Meneer staat vooraan.

Echt wat een walgelijke vent is het ook bah ik hoop nog zo dat ik op een nette manier ooit hem eens flink de waarheid kan vertellen.

Als je meer wil klagen over geldbeluste broers/en zussen van overleden mensen, die er stiekem met het as vandoor gaan enzo, en je zoekt een soortgenootje. Dan bied ik me aan.

Urbanus schreef:
HopeMyDay schreef:

Live, laugh, paasei.

Man. Ik wilde ooit een posterlijn opzetten om stinkend rijk te worden met inspirerende quotes als

"Live, laugh, sterf"

"what doesn't kill you makes you wish it did"

"in this house we smile, and we laugh.
We poop, and my mother is a giraffe"

"Life begins at the end of your comfortzone. Panick attacks also."

Maar ik was te lui.
Misschien moet ik meer inspirerende quotes lezen ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 00:07

@menino

Morgen even over sparren? Ben ook wel benieuwd naar je verhaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 00:13

Zebrastreep schreef:
@menino

Morgen even over sparren? Ben ook wel benieuwd naar je verhaal!

Ja, goede afleiding tussen het leren door!
Pb me morgen effe :D Anders vergeet ik het :)) .

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 00:43

Het beste vriendinnetje en kennelgenoot van ons adoptie hondje zit nog in het buitenlandse asiel en zoekt ook een nieuw huisje.Nu ga ik twijfelen om haar er ook bij te nemen.Maar 4 katten en een hond is toch echt genoeg.Maar mijn gevoel zegt iets anders.Moeilijk :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 02:00

Altijd naar je gevoel luisteren.

Beter 2 honden in je huis dan een satisfyer die leeg is. Zo moet je het ook zien.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 07:36

Urbanus schreef:
Altijd naar je gevoel luisteren.

Beter 2 honden in je huis dan een satisfyer die leeg is. Zo moet je het ook zien.

:')
Nah dan liever 1 hond en een werkende satisfyer :Y)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 07:48

Britta31 schreef:
Het beste vriendinnetje en kennelgenoot van ons adoptie hondje zit nog in het buitenlandse asiel en zoekt ook een nieuw huisje.Nu ga ik twijfelen om haar er ook bij te nemen.Maar 4 katten en een hond is toch echt genoeg.Maar mijn gevoel zegt iets anders.Moeilijk :(

Ik stem voor :D .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 09:48

Ik ben ziek al voor de 2de dag en ben het zo zat -O-
Dan weer bloedheet en een half uur later heel koud. Hoest de longen uit mijn lijf en lekker snotteren, bah %)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 09:54

Ineke2 schreef:
Ik ben ziek al voor de 2de dag en ben het zo zat -O-
Dan weer bloedheet en een half uur later heel koud. Hoest de longen uit mijn lijf en lekker snotteren, bah %)

Ik ben een lotgenoot. Hele nacht liggen blaffen als een zeehond. Beterschap

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:03

Jij ook beterschap :(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:11

Beterschap dames!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:23

Zebrastreep: Ik zou ook graag die quotes krijgen ajb. :o
Menino: Die quotes van jou zijn geweldig, heb al goed gelachen. :')

Mijn ergernis vandaag
Dat mijn rug echt zo een pijn deed gisteren en het nu nog niet beter is.
Heb geen geduld om het te laten rusten maar kan niet anders >;) grmpfhh

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 10:47

Menino pls doe!! Je kan zo de nieuwe RUMAG worden. :')

Ik erger me aan mijn vriend. Was een eind met de hond lopen en hij wilde wel ontbijt maken. Of ik het recept van pannenkoeken even kon geven.
Nou, 4 ingrediënten:
-Melk
-Bloem
-Ei
-Zout

Is hij ei en zout vergeten. Echt jezus.. :roll: HOE moeilijk is het om 4 ingrediënten te lezen en te gebruiken? En dan bij mij altijd klagen dat ik niet genoeg zout heb gebruikt. Hij mag echt nooit meer wat zeggen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 11:03

Captain schreef:

Ik erger me aan mijn vriend. Was een eind met de hond lopen en hij wilde wel ontbijt maken. Of ik het recept van pannenkoeken even kon geven.
Nou, 4 ingrediënten:
-Melk
-Bloem
-Ei
-Zout

Is hij ei en zout vergeten. Echt jezus.. :roll: HOE moeilijk is het om 4 ingrediënten te lezen en te gebruiken? En dan bij mij altijd klagen dat ik niet genoeg zout heb gebruikt. Hij mag echt nooit meer wat zeggen. :')

Andermans teksten jatten en met de eer strijken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 11:21

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Nou, 4 ingrediënten:
-Melk
-Bloem
-Ei
-Zout

Andermans teksten jatten en met de eer strijken?

Wilde net zeggen.

Ik heb me flink geërgerd aan mijn studiegenoten. Niks doen en niks laten horen. Universiteit he. Als mensen op dat niveau al niks kunnen. Hoe gaat die generatie de maatschappij draaiende houden dan. _/-\o_