Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Hoelang zit de verkoper op marktplaats en hoeveel sterren heeft hij?
boyca schreef:Via betaallink van Marktplaats is mijn zoon helaas opgelicht voor 360 euro.
En hij had het aangetekend verzonden, dus hoe het kan weet ik niet maar hier wordt het alleen nog maar ophalen of ouderwets overboeken. Geen betaallinkjes of tikkies meer.
StalNollie schreef:Doe ik soms ook niet. Kans dat koper niet op komt dagen is aanwezig. En dan hebben andere het item op gereserveerd zien staan wat af kan schrikken
Ik reserveer pas na een aanbetaling
xSCWx schreef:boyca schreef:Via betaallink van Marktplaats is mijn zoon helaas opgelicht voor 360 euro.
En hij had het aangetekend verzonden, dus hoe het kan weet ik niet maar hier wordt het alleen nog maar ophalen of ouderwets overboeken. Geen betaallinkjes of tikkies meer.
Wat vervelend zeg, heb je iets meer informatie over hoe het is gebeurd? Was je zoon koper of verkoper? Wie heeft de betaal link gestuurd?
Moestuin schreef:Ik heb enkele ooien met lammeren te koop (lammeren zijn tussen de 2,5 en 0,5 weken oud) Er zit eentje bij die echt prachtig is. Vraagt iemand nu of ik het lam van de moeder wil halen want zij willen het maar dan willen ze het wel met de fles groot brengen. Hoe is het mogelijk dat sommige mensen zelfs zo ideeën hebben
marleen_usar schreef:Ik zoek een hondenopvang voor zondag en ik had op iemand gereageerd. Ze stuurde terug dat ik moest appen dat was makkelijker. Ik wilde haar advertentie nog een keer zien maar die was weggehaald. Ik heb geapt maar er staat bij haar geen afbeelding en ik hoor ook niks terug.
sasja0705 schreef:Bij emand die meteen zegt " appen is gemakkelijker " haak ik direct af.
Typen moet je zo of zo, dus waarom niet via de mp-chat ?
Telefoonnummers uitwisselen kun je later nog als je echt al contact had.
Ik heb vastgesteld (maar dus mijn eigen ervaring) dat mensen die meteen op WhatsApp willen gaan in veel gevallen niet zuiver zijn.
Of ze proberen gegevens (bvb adres) te ontfutselen of