Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:02

Het is nu al een paar mm lang haha. Godzijdank. Kan de lamp weer aan. <<)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:03

Een leuke smiley op zijn gezicht plakken? Dan kunnen we zijn millimeters alsnog bekijken. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:04

Haha nee dat wil hij niet, ik respecteer dat. Er is ook geen kale-foto. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:25

Chocolade is lekker... marsepein is heeeeel vies.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:44

Wat een heerlijke foto's komen voorbij.

In de toekomst hopen we ook een keer richting Denemarken te kunnen.

Wil dan ook echt ff shoppen bij Hoöks O:)
Heb zulke leuke gekleurde rozetten op hun website gezien. En ff neuzen uiteraard, vind het ook altijd leuk om te kijken welke likstenen een winkel heeft :+ geen idee waar die tik vandaan komt maar de paarden hebben hier ruime keuze _O-

Volgend jaar gaan we de inloopstal verbouwen en hopelijk kunnen dan eindelijk de roze liksteen houders opgehangen worden :') liggen ondertussen al een jaar in de kast ..

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:28

rink schreef:
omg dit gaat zo hard, ik hoop oprecht dat ik het topic kan volgen en inhoudelijk ook nog kan meepraten :+

Ik zal mij ook nog voorstellen:
Ik ben Renee en 33 jaar. vorig jaar getrouwd en 7 maand later weer gescheiden, dus alleen. Het leven gaat blijkbaar zoals het gaat. Ik heb geen huisdieren of kinderen maar wel een manege met 60 paarden en nog veel andere beestenboel.

Ik zie ergens iets over kikkers en muizen maar nee snoep is aan mij niet zo besteedt. ook chocomelk etc is niet waar ik warm voor loop. Ik lust overigens wel chocola maar dan liefste melk enof met nootjes. Maar ik ben niet echt een snaai liefhebber eigenlijk. Ik ben dol op alles wat lekker ruikt maar gebruik liefst Rituals en kan niet goed tegen elk zeepje etc, ook makeup gebruik ik niet net als nagellak omdat ik acryl nagels heb.

Ook de livelovelaugh hype gaat mijn deur voorbij. Ik ben wel gek op kaarsen, en dan vooral geurkaarsen. Maar ik gruwel van scherpe geuren en lavendel. Mijn interieur is landelijk en rustige kleuren zoals groen, beige, wit en houttinten. Ik ben gek op planten maar het lukt niet altijd om ze te laten leven :+

Mijn hobby's zijn koken/bakken, fotograferen en motorcrossen. Ik heb sinds kort een motor gekocht om ook echt de baan op te gaan. Verder heb ik een crush op alles wat met unicorns te maken heeft en een zwak voor cactussen. Ze lijken zo aaibaar ofzo :') Ik hou van de dagen rondom kerst maar zet vaak geen kerstboom op. Vaak maar ik wel een stukje met groen en is het thema wit in mijn kerst. Ook heb ik een crush op nieuwe sokken, het liefst met unicorns erop. Ik ben een blij mens met alles wat ik krijg eigenlijk :)

Ik doe mijn best zo betrokken mogelijk te zijn maar met een eigen bedrijf in de paarden waarin we 6 dagen lessen verzorgen is dit niet altijd makkelijk.

Happy Secret Santa <3

Dat moet vast heftig geweest zijn, zo vroeg alweer scheiden :+:

Unicorns zijn hier ook een favorietje trouwens {:) en mocht mijn voetmaat relevant zijn: maat 38

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:41

justdiesel schreef:
Saul, leuk pakket al!
Was je jarig ofzo?

:j

Ohh ik lees Denemarken leuk!

En idd viel mij ook op dat er nog zoveel plekken over zijn joh! :oo

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:43

Ik vind spelletjes leuk! Heb thuis alleen 30seconds, poker en yahtzee. Een leuk spel is dus zeker welkom. :j

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:45

Even iets heel anders, weet iemand waar ik de serie Friends kan kijken?
Ik zag vandaag bloopers ervan op Facebook voorbij komen en het leek me heel erg leuk maar ik zie het nergens opstaan.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:51

Komt met regelmaat ook comedy central dacht ik.

Volgens mij wordt het tot in den treuren herhaalt op tv. Dus het komt vast wel weer ergens van begin af aan :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:52

KM_Ris schreef:
Even iets heel anders, weet iemand waar ik de serie Friends kan kijken?
Ik zag vandaag bloopers ervan op Facebook voorbij komen en het leek me heel erg leuk maar ik zie het nergens opstaan.

HBO :j

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:57

Oh mijn schoenmaat is 39 :o voor eventuele über leuke sloffen ofzo O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:04

Wat een scandi-rage in dit topic :D

Mijn vriend en moeder blijven roepen dat ze die kant op willen verhuizen. Alleen mijn schoonfamilie is al boos dat “ik” hem meegenomen naar Brabant heb, volgens mij :=

Geen spelletjes voor mij. Heb het concentratievermogen van een visstick, en bij de eerste alinea van de handleiding gaan bij mij alle lampjes uit. Alleen dixxit en codewords vind ik leuk.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:09

Dankjewel voor de reacties ! :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:28

Ik vind spelletjes opzich wel leuk om te doen op vakantie ! Nu Beverbende en Phase 10. Verder speel ik eigenlijk echt nooit spelletjes.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:44

Phase 10 is heeeel leuk. Net zoals skip-Bo.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:56

Hier heeft het vanochtend wel geregend maar verder was het wel droog vanavond nog getraind met de hond en mijn paard gelongeerd in een T-shirt. Voor mij hoeft die warmte niet!

Ik heb afgelopen jaar met de kerst een aantal spellen gevraagd en gekregen tot nu toe nog in de verpakking maar wij gaan over 2 weken een week weg dus ze gaan verplicht mee! We zijn maar met z’n tweeën dus heel veel spellen vallen af helaas.

Marsepein vind ik zooooo vies brrr

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 00:29

HAHAHAHAHA DIE OPMERKING...

Het gaat over spelletjes...

En binnen 3 sec over chocola _O-

GUILTY NU!

Ik vind spelletjes leuk! Laatst het spel stay cool gespeeld, echt een bizar spel waar je echt je kop koel moet houden!

En las ik nou ergens iets over een unicorn spel? _O- daar ben ik dan wel weer benieuwd naar!

Ik zal eens mn lijst van vorig jaar opsnorren...

En muizen en kikkers zijn NIET aan mij besteedt!!! :x net als marsepein!
En 2e hands spullen ben ik ook niet zo van :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 06:08

Zei daar iemand marsepein?!
Die 'broodjes' marsepein met chocola eromheen :9

Ik ben gisteren naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest, zo tof! Een overdaad aan keuze en ik ben dus blij dat ik mezelf niet failliet heb gekocht.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:11

Wij spelen niet veel spelletjes, maar als we een spel doen is het Ticket to Ride of Memory, maar memory is met mijn dochter en het is niet goed voor je zelfvertrouwen als een kind van 5 je steeds verslaat. En dat is al zo sinds ze 3 is.
Verder speel ik alleen F1 op de PlayStation.
Ik bak wel veel. Ik heb al een paar jaar geen verjaardagstaart voor mijn kinderen gekocht, want die maak ik zelf.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:01

Ik ben helaas niet creatief met stof, wol, katoen, papier, potlood, penseel of pen. :+
En marsepein vind ik ook niet lekker.

Ik word wel blij van nagellak. En verder gebruik ik qua make-up alleen mascara en oogpotlood.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:09

Ik ben helemaal niet creatief met dat soort dingen. :') haken, breien, knutselen.. komt deels ook door een neurologische afwijking waardoor mijn handen trillen maar ik vind het ook gewoon niet leuk.

Handgemaakte dingen vind ik dan wel weer echt tof. De mooiste creaties voorbij zien komen afgelopen jaren en dan toch stiekem best jaloers zijn op de talenten van een ander. Mijn talenten liggen zeker ergens anders. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:10

Spelletjes zijn ook leuk! Ik heb er al best veel, maar een spelletje dat je alleen kan doen is altijd nog welkom :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:11

Ik ben ook niet zo creatief hoor, maar haken gaat me nog wel goed af maar dat is gewoon een patroon volgen haha. Al heb ik momenteel niet echt de tijd (of ja die maak ik niet) om het te doen.

Ik ben stiekem soms ook best jaloers op de creatieve mensen :=

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:54

Een hond die Satan heet :D

Pikkepor wat heb jij een heerlijk oud bureau ! Hebbe !

Altijd als ik een dagje uit heb of ik ga uit eten neem ik eerst warme chocolademelk met slagroom. En dan niet die slappe aftreksels met een stokje erin of goedkope van de Aldi ofzo, minimaal chocomel. Maar dat hebben de meeste restaurants ook.

Iloveiswan ken het gevoel, heb ook lang in de bijstand gezeten.

Topfloplijstje is gewoon omdat ik echt geen moderne dingen in huis heb, alleen oude meuk, zal straks eens wat foto's maken. Als je dan leuke moderne dingen krijgt kun je ze niet plaatsen en dat zou gewoon jammer zijn. Eigen maaksels (ook knuffels en dingen voor tuinvogels enzo) vind ik geweldig, 2e hands is welkom, ik heb niet anders, gekke dingen van Ali Express ook. En kabouters, tuinkabouters.