Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:00

M_D_H schreef:
MarlindeRooz schreef:
Weekend + woonwijk = huilende jankende rotkinderen
-:(- -:(- -:(-

Oke, maar even de knuppel in het hondenhok gooiend... Je hebt zelf voor die woning gekozen :+

Neemt niet weg dat huilende jankende kinderen vervelend zijn... Maar je koos er wel zelf voor om in een woonwijk te gaan wonen, dan ligt dit wel een beetje in de lijn van de verwachting :o

Dus? Waar moet ik dan wonen? Overal is wel geluid waar ik me heerlijk aan mag ergeren! :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:08

M_D_H schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oke, maar even de knuppel in het hondenhok gooiend... Je hebt zelf voor die woning gekozen :+

Neemt niet weg dat huilende jankende kinderen vervelend zijn... Maar je koos er wel zelf voor om in een woonwijk te gaan wonen, dan ligt dit wel een beetje in de lijn van de verwachting :o

Uhm dan mag je je er toch zeker nog wel aan storen. Ik heb zelf ook kids maar laatst lag ik ziek op bed en ergerde ik mij giga aan de buitenspelende kids op de school 2 blokken verderop. Normaal hoor ik het nooit.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:11

MarlindeRooz schreef:

Je bent welkom hoor om van de fluitende vogeltjes en grazende pony's te genieten.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:14

Ik heb net mijn planning voor mijn toetsweek gemaakt. Ik begin echt ruim van te voren, maar ik zie nu al dat ik in de komende 2 weken niet ga slapen :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:16

MarlindeRooz schreef:
M_D_H schreef:

Dus? Waar moet ik dan wonen? Overal is wel geluid waar ik me heerlijk aan mag ergeren! :D

True, maar een woonwijk is wel een plek waar sowieso altijd veel jonge gezinnen zich vestigen :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:17

Hooikoorts -O-

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:40

Falende gezondheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:42

Ik woon naast een speeltuin :D Gek genoeg vind ik de geluiden wel gezellig van kids. Hoor ze ook zelfden huilen, dat filter ik gewoon weg :+

Waar ik me op verkeken heb zijn asbakken met hartslag die in hun voortuintje uitdampen en dan de hele dag praten (schreeuwen) alsof ze op de vismarkt staan.
Ga toch altijd luisteren of het over mij gaat. Zo hoorde ik een keer dat men het had over onze uitlaatservice :') (Ik heb 2 honden en werk als content manager, maar ok.)
We zijn een beetje verlegen (in tegenstelling tot de rest, die altijd alles decibel: gehoorschade naar elkaar toewerpt) dus er gaan mysterieuze verhalen in de ronde. En dus raak ik altijd een beetje in paniek als ik buren met elkaar hoor praten.

Blij dat we gaan verhuizen naar een degelijke rustige enigszins kakbuurt :') .

Niet echt een ergernis. Maar mijn lieve bejaarde paard is vannacht overleden :knuffel: Heb haar 17 jaar gehad, vanaf mijn 12e, maar ze stond al geruime tijd in een rusthuis. Was nog wel helemaal gezond en fit, maar wel al 23. Ze hebben haar vanochtend dood gevonden dus waarschijnlijk een hartaanval.
Ik ging er de laatste tijd nog vrij weinig heen - ze had een prachtig plekje, en er werd goed voor gezorgd - . Dus van dag tot dag verandert er niet zoveel. Maar het doet toch meer pijn dan gedacht, na samen opgegroeid te zijn -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 14:44

Wat verschrikkelijk Menino! Y;(
Veel sterkte :knuffel:

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 15:03

veel sterkte Menino

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 15:16

Sterkte, Menino! :knuffel: Yvke toch? Heb je haar veulen wel nog steeds?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 16:01

Mkango schreef:
Sterkte, Menino! :knuffel: Yvke toch? Heb je haar veulen wel nog steeds?

Yvke idd!

Haar veulen is al een hele poos geleden overleden -O- Toen ik ging studeren heeft onze bijrijdster hem overgenomen en ingereden. Hij had toen al een vergroeiing aan zijn rug, wat best redelijk leek te gaan. Maar uiteindelijk zijn de zenuwen in de achterhand dusdanig bekneld geraakt dat zijn achterhand het niet meer deed ;( Vooral heel verdrietig voor mijn bijrijdster die echt heel goed met hem bezig was...

Blijft toch wel het nare van dieren houden -O-

Thanks verder....!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 16:48

Sterkte Menino Y;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:04

Sterkte Menino, het blijft moeilijk om afscheid te nemen…

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:09

Bedankt allen voor de felicitaties!

Sterkte Menino.. :knuffel:

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:12

Muziek. Ik snap het best, mooi weer, gezellig, bbq. Maar waarom die bas zo luid dat mn oren tutten en ik het in mn buik voel.

veel sterkte Menino ;(

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:48

Afbeelding

Er zat een giga spin. |(

Lijkt misschien klein op de foto maar tis een erg hoog plafond.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:51

Nu je het zegt, ik vond de laatste week sowieso opeens allerlei spinnen in huis! maanden geen spinnen gezien, en dan nu opeens meerdere in huis vrij kort achter elkaar

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 19:54

Sterkte Menino.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 20:20

Net met mama poes wezen lopen iedere keer Alexia roepen was meeroepen van mama. Geen Alexia.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 22:06

Net vandaag gaat de parasol kapot :'). Twee jaar oud. Beetje jammer weer.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 22:11

Dure zonnebank crème gekocht, blijkt het gewoon zooi te zijn.... Weg €40, lekker handig weer

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 22:25

Zo klaar met wonen in een woonwijk 100 mensen die in hun tuin zitten en elkaar overschreeuwen. Echt rot op ga binnen zitten ik wil slapen met mijn raam op de kiepstand.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:13

Lau schreef:
Zo klaar met wonen in een woonwijk 100 mensen die in hun tuin zitten en elkaar overschreeuwen. Echt rot op ga binnen zitten ik wil slapen met mijn raam op de kiepstand.

Hoe herkenbaar! Alleen is dit wel een rustige wijk, alleen wij hebben het slecht getroffen met onze buren.

Waren eerst de feestjes tot diep in de nacht een probleem, nu gaat zoonlief van 16 wekelijks op vrijdag of zaterdag met een groep vrienden en vriendinnen zitten zuipen in de tuin. Ze overschreeuwen elkaar tijdens drankspelletjes, harde muziek, net stonden er 2 te pissen voor op het grasheuveltje in het asfalt op straat, AH karretje mee gejat. Wie kan het hardst boeren, wie kan de meisjes op de meest vreselijke manier aanspreken (en die domme schapen maar lachen).

Ma is niet thuis. Maar dat maakt niet uit, want die stelt sowieso geen regels, die zuipt en lalt mee. Die jongen groeit op zonder grenzen of het besef dat je een beetje rekening met elkaar houdt als je in een rijtjeshuis woont.

Net als vorige week hebben we ze netjes gevraagd of het minder kan. Ze hebben er gewoon dikke vette schijt aan. Vraag ze te denken aan ons dochtertje dat ligt te slapen, schijt aan. Het is pas 22.30 uur en weekend en dan hoeft je volgens hen nergens rekening mee te houden.

Het normale verloop is dat de herrie erger en erger wordt naarmate ze meer gezopen hebben.

De buurvrouw vindt ons overigens laf als we deze jongeren vriendelijk aanspreken en vragen of het minder kan. Daar kunnen ze blijkbaar niet tegen. Zuipen daarentegen kunnen ze als de beste.

Ik baal er zo van dat dit volgens een vast patroon begint te verlopen. Echt, wees blij als je fijne buren hebt met wie je qua normen en waarden op een beetje gelijk niveau zit.

Lau, succes. Hopelijk is het bij jou gauw rustig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:14

Die ene leuke jongen doet opeens heel afstandelijk -O- nu al geen zin meer in gala zo