Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:03

DuoPenotti schreef:
In de link van Suzanne

Citaat:
Opvallend vaak genoemd: een baby laten vallen of tegen de muur gooien

Ik ken een topic op bokt waar dit niet als opvallend word gezien maar heel logisch :D

Waar is dat topic? Ik vraag dit voor een vriendin..

Bullebeest

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:08

Net terug van een etentje met mn werk. Ik kan niet meer goed tegen alcohol. 2 glazen en al half teut _O- _O- _O-
Gelukkig was ik met de fiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:09

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:14

Bj mij gaat ook regelmatig zak superhete Doritos, doos slagroomsoesjes of een 30cm pizza spontaan vermist... mysterieus fenomeen dit :?

Ik blijf aan mezelf vertellen dat ik het doe puur om goedkoper aan mijn onderhoudscalorieën te komen :+ voor de spieropbouw you know :=

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:23

Granoek schreef:
Granoek schreef:
Ik ga straks uiteten maar had ook zin in macdo dus ben net frietjes en flurry gaan halen en eet die nu op in de auto zodat ik niet hoef te delen met mijn vriend

Ik kreeg instant karma toen ik ineens moest remmen voor een duif

[ [url=m/EYmirh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat ik gas bij had gegeven, of niets had veranderd, maar ik heb te vaak duiven gezien die zichzelf uit de meest belachelijke situaties redden

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 05:35

Same same same!!

Mijn biecht: ik rem niet meer voor duiven.
Survival of the smartest motherfuckers! =:) Midden op een weg blijven zitten met je domme roekoe-kop hoort daar niet bij!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 06:44

Captain schreef:
Same same same!!

Mijn biecht: ik rem niet meer voor duiven.
Survival of the smartest motherfuckers! =:) Midden op een weg blijven zitten met je domme roekoe-kop hoort daar niet bij!

_O-

Ik rem ook niet voor clowns, vind dat zulke enge beesten. -O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 07:04

Maddy_Paola schreef:
Ik denk dat ik gas bij had gegeven, of niets had veranderd, maar ik heb te vaak duiven gezien die zichzelf uit de meest belachelijke situaties redden

Ik had vorige week zo´n kl*te beest op mijn voorruit. Deze bedacht dat het slim was om op het laatste moment nog even voorbij te vliegen. Raam gelukkig nog wel heel, maar uit reflex rem je toch haha.
Zei nog nog lekker flauw tegen mijn dochter " volgens mij was het een doffer" aan de doffe klap te horen _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 07:53

Wij wonen met de achterkant aan een steeg waar nog een paar huizen aan wonen. Er stond een houten pallet echt al dagen flink in de weg. Ik heb hem ‘s ochtends vroeg in een tuin gelegd van de buren die ik het minst aardig vind. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:30

Ik heb laatst van een duif een "dofff" gemaakt.

Precies in een hoek, bocht, met veel beplanting er om heen, waar we wettelijk 60 mag. (okey, ik reed 70. ) Met een hele clubje duiven op de weg.

Hele clubje ging omhoog, behalve één.
Dat was de "doff"
Zo in m'n grill.

Mijn biecht?

Ik moest best wel lachen om het geluid.
Sorry... Vergeef me....
Het was echt een "dofff"

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:33

maralyn schreef:

Precies in een hoek, bocht, met veel beplanting er om heen, waar we wettelijk 60 mag. (okey, ik reed 70. ) Met een hele clubje duiven op de weg.

Dat was de "doff"
Zo in m'n grill.

Mijn biecht?

Sorry... Vergeef me....
Het was echt een "dofff"

Toonbeeld van natuurlijke selectie. :')

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:34

:D Geen reep chocolade in huis is veilig voor mij. Maar mijn chocolade haasje staat nog steeds onaangeraakt..... vind ik zielig om op te eten :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:35

Firegirl schreef:
:D Geen reep chocolade in huis is veilig voor mij. Maar mijn chocolade haasje staat nog steeds onaangeraakt..... vind ik zielig om op te eten :D

Nou precies dit dus, bij mij staat de paashaas ook nog steeds op mijn bureau om deze reden _O-

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:36

Oh ik vind het heerlijk om die dingen kapot te slaan :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:38

maralyn schreef:

Dat was de "doff"
Zo in m'n grill.

Mijn biecht?

Sorry... Vergeef me....
Het was echt een "dofff"

Zo heb ik van een duif een poef gemaakt :j Op een afrit met scherpe bocht, hij zat op de vluchtstrook en stak ineens over waar ik reed.

Was letterlijk "poeffff" met een ontploffing van veren die ik in mijn spiegels zag, degene achtermij reed mooi door de verenwolk!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:39

Mijn vader vind het grappig om katten aan te rijden. In de buurt zitten heel veel katten, die zitten ook met regelmaat op de weg en hij durfde wel extra gas te geven als er eentje op de weg zat. Ik heb dat nooit zo kunnen waarderen :n
Hij heeft een enorme hekel aan katten.

Oh, en een biecht van mezelf.
Ik heb net de laatste 5 stroopwafels van mijn vriend weggewerkt omdat ik te lui was om ontbijt te maken. De rest van het pak is geleidelijk verdwenen deze week. Ik haal vanmiddag wel even een nieuw pak voor hem :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:44

Nee ik kan dat niet duiven aanrijden, hoe stom en sloom ze ook zijn.
Hier hadden van de week de honden weer een duif te pakken. En ik blijf dat zo enorm rot vinden.
Al denk ik ook, doe dan ook niet zo sloom en vlieg gewoon.

Ik heb 1 keer in de auto gezeten bij iemand die ook katten aan probeerde te rijden.
die heb ik uitgescholden voor alles wat bestaat en nooit meer bij ingestapt, stomme domme eikel.
Uiteindelijk heeft hij zichzelf met een dronken kop tegen een boom gezet...misschien was het wel karma

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:49

Sowieso vind ik het aanrijden van dieren verschrikkelijk. Hier is ook wel eens een malloot vol gas door een groep overstekende eenden gereden. Niet alle beesten waren op slag dood helaas. Het wad een enorme ravage. Die man had ook makkelijk kunnen remmen.

Als je echt niet kunt remmen of ontwijken omdat je jezelf anders in gevaar brengt snap ik. Maar dat mensen lachend beesten aanrijden kan ik niet begrijpen. Om welk dier het ook gaat..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:52

Ik word gewoon misselijk bij de gedachte dat er mensen zijn die katten of andere dieren bewust aanrijden %)

Die ene duif die ik destijds aanreed kon ik met geen mogelijkheid ontwijken.

Ik biecht trouwens op... Dat ik gemiddeld 5 tot 8 uur op mn telefoon zit :o En ja, ook wel eens op werkdagen O:)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:00

Ik biecht op dat ik nog in bed lig terwijl ik om 07:30 al wakker was. Heb om 12:30 college en wilde eigenlijk sporten, maar daar is nu natuurlijk geen tijd meer voor O:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:05

Oh nee, dieren rijd ik liever ook niet aan.

Gisteren tot twee x toe, klaar over gespeeld voor Canadese ganzen.

Ik had geen andere optie. Want met een fiets een grote gans aanrijden... :') nou... Doe maar niet.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:12

Ik kan dieren ook niet aanrijden, word daar fysiek niet goed door... Zelfs duiven ga ik netjes voor op de rem of wijk uit.

Mijn biecht; dat ik het totaal niet erg vind om de nagels van klanten te doen, maar mijn eigen nagels eruit zien om op te schieten om dat ik zo'n grafhekel heb aan mijn eigen nagels doen. En dan weer ga zitten balen omdat mijn nagels dus wel een soort visitekaartje zijn... (I know, first world problems)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:14

Zo zijn mijn verloofde en ik een keer gestopt omdat er twee verdwaalde eenden midden op een groot kruispunt stonden en een beetje verdwaasd rondjes aan het stappen waren. Verloofde er met wapperende armen achteraan zodat ze in ieder geval de berm in zouden gaan, want wilde niet dat ze aangereden zouden worden.

Zo ook een keer midden in de nacht vol in de ankers gemoeten voor een kudde wilde zwijnen die van boskant 1 naar boskant 2 overstaken op een 80 kilometerweg.. was ook even schrikken :=

Ik rem ook voor alles. Hoe dom ik duiven ook vind, ik kan het fysiek gewoon niet. Heb er wel per ongeluk een keer eentje geraakt met mijn bezorgbus toen ik nog bij de grote gele supermarkt werkte. Die zat aan de rand van de weg op mijn rijbaan en in plaats van dat hij de struiken in hipte vloog hij diagonaal op, dwars voor mijn bus langs.. dat was ook een doffer rechts boven in mijn voorruit. Heb nog wel geprobeerd te remmen maar kon het niet voorkomen -O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:25

Animal schreef:
Mijn vader vind het grappig om katten aan te rijden. In de buurt zitten heel veel katten, die zitten ook met regelmaat op de weg en hij durfde wel extra gas te geven als er eentje op de weg zat. Ik heb dat nooit zo kunnen waarderen :n
Hij heeft een enorme hekel aan katten.

Ik heb ook enorme hekel aan loslopende katten, maar aanrijden, nee, zou ik never nooit doen :( Het is uiteindelijk niet de arme katten hun schuld dat ze *** eigenaren hebben.

De enige diersoorten waar ik weinig spijt van zou hebben als een exemplaar eventuele botsing met mijn auto niet zou overleven zijn duiven en ratten, maar ik hoef ze niet in mijn grill dan rem ik alsnog heel braaf af :=

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:33

Ik heb eens op een onverlichte dijk een haas aangereden en daar ben ik behoorlijk ziek van geweest inderdaad. Mijn auto ook, want de hele grill lag aan gort. :') Die hazenpluis die dan nog aan de grill hing, kon ik echt wel van janken.

Ben de volgende dag (met een leenauto, want tsja..) in het licht nog teruggereden om te kijken of ik de haas kon vinden (ja ook geen idee waarom.. :(:) ) maar die was nergens te bekennen. Daar kreeg ik ook niet echt een al te best gevoel van. -O-