Samenwonen zonder hypotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-23 23:44

Ja daar zat ik ook aan te denken. Je kunt ze afstellen las ik. Onder de zwarte knoppen zit een moer die versteld moet worden. Er heeft een man gewoond. Misschien had hij genoeg aan 18 graden.

robbie88

Re: Samenwonen zonder hypotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 23:46

Wij hebben het de hele winter al 18 graden in huis, ivm gasprijzen.. dat is toch niet heel koud? Fleecedekentje over, en dan morgen gewoon weer bellen

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 23:47

Ik denk dat dit waarschijnlijker is dan dat hij kapot is.
Onze verwarming is er gisteren mee gestopt 8)7 en toen was het water in de buizen heel rap 13 graden.
Als hij consequent op 17/18 blijft dan zal iemand dat wellicht vanwege de energieprijzen en gasbesparing zo ingesteld hebben.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 00:34

Toen ik de warmte wisselaar van mijn cv kapot had werd het niet koud koud in huis, maar ook niet warm. En ik had ook nog steeds warm water.

Ik kon alleen stoken wat ik wilde maar de kachel werd niet warmer dan 17 graden.

Mocht er dus geen Max temperatuur afgesteld zijn vraag dan of er een monteur naar kan komen kijken.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 00:39

GamblersCup schreef:
Alleen in het weekend... tja, perfect "op tijd" voor de wekelijkse booty call! Wat een egoïstische droplul. Dumpen die hap. Of hoe vaak wil je eerst nóg weer keihard op je giechel gaan, voordat je wakker wordt en je ogen opent?

Dat kan hij dan ook vergeten. Als hij mij doordeweeks helemaal kan missen.
Alleen wanneer het hem uit komt. Het is dat ik beter weet anders zou je bijna denken dat hij doordeweeks een ander heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:24

Wat maakt dat je nog bij hem blijft?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:37

Lieve TS, ik lees hier alleen maar hoeveel jij voor hem laat en doet, niet wat hij voor jou doet (en dan heb ik het over dingen waar hij geen voordeel uit haalt). Ik zou als ik jou was je eigen grenzen eens gaan opzoeken. Als hij jou alleen de weekenden wilt zien? Dan ga jij lekker elk weekend wat plannen met vriendinnen want die konden niet doordeweeks of wat dan ook. Als je geforceerd op specifieke dagen wilt afspreken en je niet flexibel hier in opstelt dan lijkt mij dat er andere prioriteiten zijn voor hem…

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:40

elmiran schreef:
Dat kan hij dan ook vergeten. Als hij mij doordeweeks helemaal kan missen.
Alleen wanneer het hem uit komt. Het is dat ik beter weet anders zou je bijna denken dat hij doordeweeks een ander heeft.

Maar nou laat je het alweer om hem draaien "als hij mij kan missen".
Draai het eens om, kan jij hem missen?
Kijk nu eerst eens naar jouw behoeftes, zet jezelf op 1.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:25

Uhhhhh is je laminaat wel geschikt voor vloerverwarming?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:11

Oh ts, je stelt je ook zo afhankelijk op. Je moet echt zorgen dat je op eigen benen komt te staan. Je zelfvertrouwen herwinnen. En niet zo achter hem aan lopen. Vechten voor iemand is helemaal goed, maar dit klinkt als een oneerlijk gevecht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:49

Heb je je geld nog teruggekregen trouwens wat je in zijn woning hebt gestopt? Dat is duizenden euro’s toch?

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:28

Ik vind het zo rot voor je hoe je relatie verloopt. Je slaapt in de kou en nog vangt hij je niet op. Waar is de liefde?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 15:00

Midoy schreef:
Ik vind het zo rot voor je hoe je relatie verloopt. Je slaapt in de kou en nog vangt hij je niet op. Waar is de liefde?

Die zit in het geld denk ik.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 15:26

Wat betreft die vloerverwarming:Bij vrienden van me die onlangs een huis gekocht hadden was er ook een probleem mee: Het was oftewel uit, oftewel kokend heet. Iets mis met de thermostaat waar ze technische hulp voor ingeroepen hebben. Wat betreft je relatie: Ik weet niet waar je woont, maar hier in het zuiden is het inmiddels Carnaval, een mooie gelegenheid om een nieuwe lover te ontmoeten die jou niet in de kou laat zitten!!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:19

Ik weet niet of carnaval de ideale situatie is om een partner voor het leven te vinden :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:24

verootjoo schreef:
Ik weet niet of carnaval de ideale situatie is om een partner voor het leven te vinden :')

Haha. Née.
Al kan een rebound soms misschien wel fijn zijn.

Ik heb ooit met carnaval Dokter Love aan de haak geslagen. Het was toen net een paar weken uit met mijn ex. Dus toen mijn vriendinnen dokter love tegen kwamen was het voor hun een teken om te koppelen.

Edit:
Ik heb gewoon nog een foto gevonden _O-

Ik ben uiteraard degene met de cowboy hoed.

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:27

Een nieuwe vlam zoeken bij carnaval? Nou nee...
Bovendien is de relatie volgens mij nog niet eens over. Ik had jou anders ingeschat anjali...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:30

purny schreef:
Bovendien is de relatie volgens mij nog niet eens over. Ik had jou anders ingeschat anjali...

Ik ben het in deze helemaal met Anjali eens.
Zoek een leuke vent en laat je volgende keer ook niet meer zo goed africhten. Je bent niet op de wereld gezet om maar klakkeloos en naief te doen wat je partner zegt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:58

Goof schreef:
purny schreef:

Ik ben het in deze helemaal met Anjali eens.
Zoek een leuke vent en laat je volgende keer ook niet meer zo goed africhten. Je bent niet op de wereld gezet om maar klakkeloos en naief te doen wat je partner zegt.

Een andere lover zoeken ben ik het idd zeker wél mee eens.

Of iig om deze achter je te laten en jezelf te richten op je eigen leven en kijken welke nieuwe lover daar in past.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 18:55

Née joh. Je moet niet zoeken.
Je moet gewoon feest vieren en zelf happy zijn.
Dan komt het wel op je pad als je er open voor staat.
Maar eerst blij zijn met je zelf.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 19:13

Hij lijkt kapot. Ben het weekend niet hier geweest, en heb hem op 20 laten staan. Het is 17,5 graden. Buurmeisje naast mij heeft het wel 20 graden binnen. Ze zei dat het een systeem is en wij er niks aan kunnen verstellen. Dat ze hem s'avonds zelf omlaag zet op 17 graden. Ik hoop maar dat er snel een monteur langs komt.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:07

elmiran schreef:
Hij lijkt kapot. Ben het weekend niet hier geweest, en heb hem op 20 laten staan. Het is 17,5 graden. Buurmeisje naast mij heeft het wel 20 graden binnen. Ze zei dat het een systeem is en wij er niks aan kunnen verstellen. Dat ze hem s'avonds zelf omlaag zet op 17 graden. Ik hoop maar dat er snel een monteur langs komt.

Gezien je opmerkingen over de verhuurder zou ik hier maar goed achteraan gaan :j

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 20:49

Ja heb ik gedaan. Hij gaat informeren bij de vorige eigenaar. Zijn zoon woonde hier.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:55

elmiran schreef:
Ja heb ik gedaan. Hij gaat informeren bij de vorige eigenaar. Zijn zoon woonde hier.

Oh TS toch...Je bent te lief voor deze wereld :(:) (en ook voor die drop... van een vriend van je }:0 ). De huidige eigenaar moet gewoon een monteur langssturen, niks bellen met de vorige eigenaar. Hij is ervoor verantwoordelijk dat je als huurder verwarming hebt. Straks word het weer kouder en dan zit je echt in de kou. Bel de verhuurder op en eis dat hij een monteur stuurt, deze week nog! Kom alsjeblieft voor jezelf op.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:57

links op de verdeelunit zit een thermostaatknop. Staat die op zijn hoogst? Je watertemperatuur is ca. 35 graden. Dat zou genoeg moeten zijn maar ik denk dat je laminaat (ondervloer) te veel isoleert.