Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Alleen in het weekend... tja, perfect "op tijd" voor de wekelijkse booty call! Wat een egoïstische droplul. Dumpen die hap. Of hoe vaak wil je eerst nóg weer keihard op je giechel gaan, voordat je wakker wordt en je ogen opent?
elmiran schreef:Dat kan hij dan ook vergeten. Als hij mij doordeweeks helemaal kan missen.
Alleen wanneer het hem uit komt. Het is dat ik beter weet anders zou je bijna denken dat hij doordeweeks een ander heeft.
verootjoo schreef:Ik weet niet of carnaval de ideale situatie is om een partner voor het leven te vinden
purny schreef:Een nieuwe vlam zoeken bij carnaval? Nou nee...
Bovendien is de relatie volgens mij nog niet eens over. Ik had jou anders ingeschat anjali...
Goof schreef:purny schreef:Een nieuwe vlam zoeken bij carnaval? Nou nee...
Bovendien is de relatie volgens mij nog niet eens over. Ik had jou anders ingeschat anjali...
Ik ben het in deze helemaal met Anjali eens.
Zoek een leuke vent en laat je volgende keer ook niet meer zo goed africhten. Je bent niet op de wereld gezet om maar klakkeloos en naief te doen wat je partner zegt.
elmiran schreef:Hij lijkt kapot. Ben het weekend niet hier geweest, en heb hem op 20 laten staan. Het is 17,5 graden. Buurmeisje naast mij heeft het wel 20 graden binnen. Ze zei dat het een systeem is en wij er niks aan kunnen verstellen. Dat ze hem s'avonds zelf omlaag zet op 17 graden. Ik hoop maar dat er snel een monteur langs komt.
elmiran schreef:Ja heb ik gedaan. Hij gaat informeren bij de vorige eigenaar. Zijn zoon woonde hier.