BaileyMix schreef:janderegelaa schreef:Dat staat in de secret map op mijn telefoon
Hoe is het nog met jouw mysterieuze Boktdame afgelopen??
Dat is nog niet afgelopen, en hopelijk nog lang niet. But…still difficult. Maar daar kies ik zelf voor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:janderegelaa schreef:Dat staat in de secret map op mijn telefoon
Hoe is het nog met jouw mysterieuze Boktdame afgelopen??
Vjestagirl schreef:Urbanus schreef:Mark, heb je berichten weggehaald? Ik dacht dat hier stond dat je niet aan raadseltjes mee ging doen.
Heeft iemand anders nu ook steeds Rasputin in z'n hoofd?
Is er al bekend wie Patrick is?
Ik was wel heel blij met Ra-ra-Rasputin, vind dat n lekker nummer
present schreef:Attitude schreef:Klinkt alsof je vooral je gelijk wilt halen en iemand wilt straffen![]()
Wat wil je er nu echt uit halen ? En wat zet je jn dan om het zo onmogelijk ongemakkelijk en onplezierig te maken ? Zweep erover ?
Mijn rechtvaardigheidsgevoel maakt dat ik er graag wat over wil zeggen, of hij zich daar nu iets van aantrekt of niet. Zijn reactie via de app kwam ongeveer neer op 'sorry, ik had het niet moeten doen, maar mensen maken fouten'. Zo gemakkelijk wil ik hem er niet mee weg laten komen. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd van hem te horen of hij dat ook tegen zijn dochters zegt als die met zo'n ervaring bij hem komen. Terwijl ik me kwetsbaar opstelde heeft hij doelbewust mijn eerlijkheid en openheid tegen me gebruikt. Dat noem ik geen 'foutje' en ik zal alle tijd nemen om hem te helpen dat te herformuleren. Daarbij weet ik van mezelf dat ik heel rustig en redelijk blijf, dus ik zal hem geen aanleiding geven om de scène voortijdig te verlaten. Dus ja, ik hoop dat het ongemakkelijk wordt, daar leert een mens het meest van. Het zou mooi zijn als hij er ook iets van opsteekt, maar als ik de enige ben ga ik tevreden naar huis. Wraakzuchtig ben ik juist totaal niet. Grote kans dat ik hem aan het eind van het gesprek veel geluk wens en het nog meen ook.
present schreef:Jawel, we hebben elkaar twee keer ontmoet. Hij is niet eerlijk geweest over de situatie en zijn intenties en gebruikte mijn eerlijkheid om me op het verkeerde been te zetten. Maar genoeg daarover denk ik, hij weet dat hij fout zat en je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Attitude schreef:Zoiets vraag je toch ook niet aan een voorbijganger op straat, of iemand in de kroeg?present schreef:Jawel, we hebben elkaar twee keer ontmoet. Hij is niet eerlijk geweest over de situatie en zijn intenties en gebruikte mijn eerlijkheid om me op het verkeerde been te zetten. Maar genoeg daarover denk ik, hij weet dat hij fout zat en je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Ontmoet en ook seks gehad ?
Attitude schreef:Ontmoet en ook seks gehad ?