[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:24

Shenavallie schreef:
Even los van mijn gedachte waarom je überhaupt iets in je anus wilt steken, doet me dit wel weer denken aan de verhalen van een oud-collega van mij. Haar dochter werkte op de Eerste Hulp en kwam met de gekste anekdotes van dit soort acties thuis. Zit me net te bedenken: zijn dat mensen die 'steek dat maar in je reet' wel erg letterlijk opvatten? :')

Bij mannen zit de 'G-spot' daar.
Iets met bij de protaat kunnen via de anus.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:26

Als je er zelf geen 'last' van hebt of hebt gehad, is het inderdaad niet makkelijk om het te begrijpen. Of ik baseer het weer op mijn eigen referentiekader waarom ik het me afvraag waarom iemand zoiets moet willen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:27

Een dildo kan je toch wel zeer makkelijk op internet kopen lijkt mij? Waar je die steekt al zo'n webshop een zorg zijn denk ik, maar dat is toch veiliger als potjes, flessen, en andere attributen lijkt mij.. Maar bij flessen in anussen krijg ik wel een beetje een deja vu... :o ( niet bij mij hoor, maar een gebeurtenis járen geleden)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:32

Je zou toch zeggen dat in deze tijd je veel makkelijker en anoniemer de beschikking kan hebben over dit soort dingen? Vroeger moest je naar een winkel en ik kan me die drempel veel beter voorstellen. “Doe mij maar die Turbo master dildo xxxxxl met vibrerende aders daar”. :')

Nu bestel je online en het komt anoniem bij je thuis.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 14-04-22 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:34

Haha, ja ik ook.... Bij mijn vorige werk hadden we uitzicht op een huis waar een man woonde die ook zulke 'grapjes' uithaalde... vaak 'gewoon' op zijn eigen balkon (waar we mooi uitzicht op hadden, helaas), maar ook wel eens dat hij de voordeur uitstapte met iets in z'n kont gestopt... Zulke mensen hebben idd wel een probleem. En nee ,daar bedoel ik niet de mensen mee die het genot proberen te vinden door iets in hun anus te stoppen (al kan ik mij daar echt niets bij voorstellen), maar de mensen die het dus open en bloot doen. Ik bedoel, in je nakie op hakken en met een fles in je kont de stoep op lopen langs een straat waar iedereen langskomt is niet heel normaal... :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:02

Maar dit artikel is uit Brazilië, hoe anoniem is daar een dildo te bestellen?
En zou het hier dan ook nog zoveel voorkomen of minder sinds dat hier kan?

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:03

Er zit daar bij de mannen een erogene zone , dus ja ik kan het mij als vrouw zijnde juist wel heel goed voorstellen dat een man daar iets in wilt steken, ondanks dat ik er bij mijzelf helemaal niets mee heb. En als je nu bijvoorbeeld gewoon getrouwd bent en je vrouw er niets van wilt weten, kan je ook geen dildo's aanschaffen zonder een huis vol ruzie te krijgen. Dat zijn dus onder andere de mensen die dit doen. Dus ja uit de taboesfeer zou een stuk beter zijn, dat zie je hier maar weer...

SteffiiY

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:14

Daarnaast zijn er ook mannen die het spannender vinden om een ''normaal voorwerp'' in te brengen dan een voorwerp wat er voor gemaakt is.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:21

Ook is er vooral onder strenggelovigen bijvoorbeeld, of onder mannen die écht heel erg anti-homo zijn het idee dat het minder erg is om een dagelijks object te pakken dan een dildo. Aan een dildo zit natuurlijk een seksuele connotatie, en veel mannen zijn niet bereid bewust toe te geven dat ze seksueel opgewonden raken van hun anus dus schuiven ze dit onder het tapijt om zichzelf voor te houden dat het niet seksueel is als het geen dildo is. Je kan je er bijna geen voorstelling van maken, maar het is echt zo voor veel mannen. Eigenlijk ook gewoon heel erg sneu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:28

DuoPenotti schreef:
Maar dit artikel is uit Brazilië, hoe anoniem is daar een dildo te bestellen?
En zou het hier dan ook nog zoveel voorkomen of minder sinds dat hier kan?

Dit soort gevallen weet ik niet maar een vriendin van mij werkt op de spoedeisende hulp en het komt vaak zat voor dat iemand 'is uitgegleden' op een bepaald voorwerp die dan vervolgens te ver naar binnen is gegaan. Maar denk dat het inderdaad een soort taboe is in combinatie met schaamte.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:53

Vanaf 21 april komt er een nieuw programma op TLC genaamd Stuck. Over zeer aparte en bizarre gevallen waar mensen mee bij de spoed komen.
Onder andere een nepnagels in een oor en een handrem in een been.

Ik ga het opnemen.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:14

Zelf ook werkzaam in het ziekenhuis, het komt indd nog best regelmatig voor.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 19:21

Captain schreef:
Zo lees ik het wel.. Gekke mensen!
Ik vind vooral het object d'r weer uit moeten halen bijzonder luguber :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:53

Wij hebben op de SEH ook regelmatig zulke gevallen gehad. En dat eruit halen is soms best een ding ja :=

Ooit eens een oudere man met wel een echte dildo, formaat onderarm, helemaal verdwenen. Daar hebben de doktoren best wel even werk van gehad

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 22:01

Dieuwke_ schreef:
Wij hebben op de SEH ook regelmatig zulke gevallen gehad. En dat eruit halen is soms best een ding ja :=

Ooit eens een oudere man met wel een echte dildo, formaat onderarm, helemaal verdwenen. Daar hebben de doktoren best wel even werk van gehad

Werk jij op de seh? Zo ja mag ik je pben

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 06:36

Niet meer :)

Stripe000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 10:04

Ik heb idd toen ik nog op de SEH werkte verassende attributen gezien die in mensen verdwenen waren
Ik had altijd wel met die mensen te doen, ze schaamden zich enorm en er zijn toch altijd mensen , collega’s, die er een beetje lacherig over deden.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 11:21

Jammer inderdaad dat er zo'n taboe op zit en mensen soms onbewust gevaarlijk bezig zijn. Voor sommige kan het een kick zijn, maar die zijn er dan misschien bewuster mee bezig. Maar zeker als je net komt kijken op de SEH lijkt het me best luguber om een voorwerp te moeten verwijderen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 11:37

Lijkt me afschuwelijk om een diertje eruit te moeten halen. Die zijn vaak ook de dupe hiervan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 11:50

Shenavallie schreef:
Lijkt me afschuwelijk om een diertje eruit te moeten halen. Die zijn vaak ook de dupe hiervan.
Dat verhaal hoorde ik al ruim 20 jaar geleden, ik weet het niet hoor :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 12:28

Shenavallie schreef:

Ik wil dit niet weten denk ik. :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 12:32

Shenavallie schreef:
De Pet Shop Boys zou hun naam hiervan afgeleid hebben, maar dat wordt ontkracht. Desalniettemin heel luguber…. Tekst in spoiler ter verduidelijking:

Spoiler:
That "Pet Shop Boys" refers to a bizarre sexual practice
Status: FALSE
This rumor has dogged them from the start. As the story goes, "pet shop boys" is American slang for homosexuals who derive sexual gratification from putting hamsters up their behind. First of all, that particular alleged sexual practice is almost certainly homophobic urban myth since anyone who were to attempt such a thing would surely suffer horrific and potentially fatal injury. (A common variation on this rumor holds that the reference is to practitioners of less specific sadomasochistic activities.) As for the name, Neil and Chris assert that they borrowed their moniker from the nickname of some friends who indeed owned a pet shop, and they liked it because it sounded somewhat "hip-hoppish." They maintain steadfastly that they were shocked and amazed by the rumors that began to circulate shortly after they hit it big. Neil has said, perhaps somewhat jokingly, that Chris "has been embarrassed by the name Pet Shop Boys ever since."

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 13:04

Dat verhaal bedoelde ik inderdaad, om het te linken aan homoseksualiteit vind ik dan weer jammer.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 23:33

Er zijn er ook bij die gewoon een stuk darm mooeten missen of stoma blijvende schade houden daar aan als ik iemand uit de medische wereld mag geloven

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 23:48

Ik las zeer recent nog iets over een groot voorwerp dat in de achteruitgang gestoken was.
Zo groot dat ze er speciaal een nieuw instrument (een soort lasso) voor moesten ontwerpen om het te verwijderen. :x
https://www.iflscience.com/health-and-m ... ns-rectum/
Geen grafische plaatjes ofzo, enkel een rofo en een foto vd lasso. :)