pimaude schreef:Ik zou echt niet zonder foto's kunnen als hobby fotograafwij gaan naar de heide sochtends op ons gemak en doen daar de first look ook.
Dat snap ik helemaal! Ik ben gewoon raar.
Ik moet mijn vriend nog wel zo ver zien te krijgen. Die vindt een simpel kiekje van de bruiloft zelf meer dan genoeg als beeldmateriaal. Want 'dat is toch leuk genoeg?' Ik vind van niet, maar omdat ik zo min mogelijk druk op de dag zelf wil leggen, leek het me de perfecte oplossing om de shoot dan later te doen. Met een creatieve fotograaf en op een locatie zonder gasten. Ik voel me erg ongemakkelijk als ik op de foto moet, maar ik zou het wel willen proberen als we dat in alle rust (alleen!) met de fotograaf kunnen doen, zonder extra zenuwen.
wij gaan naar de heide sochtends op ons gemak en doen daar de first look ook. 
Moet je wel een fotograaf uitkiezen waar je een goede klik mee hebt...
En wie weet zelfs een stukje ontstressen en gewoon samen met je man een momentje hebben! Bijzondere foto's waar je de rest van je leven op terug gaat kijken.
Als jij zelf een simpel kiekje stiekem toch niet genoeg vindt, misschien er toch nog eens over hebben. Geven en nemen toch
Het zijn van die dingen die sommige mannen gewoon echt helemaal niks vinden, maar soms is dat even op de tanden bijten en achteraf zijn ze allemaal stiekem toch blij met het eindresultaat
Een goede fotograaf doet inderdaad wonderen, iemand die jou lekker op je gemak stelt en je samen lol laat hebben en het aanstuurt, gewoon lekker luchtig allemaal
en ons hondje die de ringen komt brengen vind ik al een fotograaf waardig an sich haha.
Jaarling is net weer terug na weken op de kliniek en daardoor slaap ik al iets beter. De kudde is nog ontregeld en het been is nog niet helemaal genezen, dus hopelijk blijft het goed gaan. Mijn moeder kan ook al meer zelf.