Super gaaf om mee bezig te gaan! Heb je al enig idee in welk programma je wil tekenen? Hier gebruiken de mechanical engineers Inventor of Fusion.
De automotive industrie is ook waar ik in wil belanden, maar dan aan de brandstofcellen kant. Ik ben een jaar team captain geweest van een studentbuild prototype hydrogen car en dit jaar is mijn derde jaar waarbij ik hoofd waterstof ben. Automotive is ook zo leuk en interessant!
Smeren met epoxy vind ik ook tof! Alleen dan in combinatie met Carbon. Vorig jaar een nieuwe solar boot gemaakt en dit jaar maken we met mijn studie een nieuw auto. De vereniging waar ik lid van ben maakt wel een nieuwe boot en daar werk ik ook aan mee.
Gieten wil ik nog wel eens gaan proberen maar daar moet ik nog onderzoek naar doen. Die onderzetters zijn heel mooi!
@Roosch als je ooit wat geprint wil hebben, PB me vooral. Ik vind het alleen maar leuk en het filament krijg ik gratis. Zou dan alleen ff moeten kijken of je het wil ophalen of ik het naar je stuur!
Zo dat was ook wel weer een hoe krijg je ‘Chiren aan het praten’ cursus

begin gewoon over iets technisch. Mijn vriend, ook een ingenieur, noemt me ook altijd liefkozend poedersuiker nerd of paasei autist

(is hij zelf ook, beide gediagnostiseerd dus perfecte match)