Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:00

Ik vind de rituals Hammam en happy buddha erg lekker
Koop het zelf wel erg weinig. ja als ik een cadeau koop dan koop ik vaak 1 mee vor mezelf haha maar verder kies ik dan voor de goedkopere douche schuimen van Fa bijvoorbeeld.

Happy socks heb ik weinig mee. paardrijsokken kunnen me dan weer niet gek genoeg.
Sloffen oid zijn wel welkom, aangezien ik in 2 huizen leef en die dingen altijd vergeet mee te slepen.

P.S. Wie is er ook alweer aan de chocolade pepernoten begonnen? O:) :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:23

capopjekop schreef:
Mocht mijn santa nog een leuke siliconen mal tegen komen dan is dat ook een dikke top. Ik ben nu weer helemaal enthousiast aan het epoxy gieten en maak mijn eigen mallen. Maar wellicht kom je wel een mal van iets tegen waar ik zelf helemaal niet bij stil gestaan heb dat je dat kan maken zelf. Ik maak nu vooral onderzetters en bloempotjes. Maar je kunt bijvoorbeeld ook een schaakbord gieten. Zo ver zijn mijn bewerkskills nog niet dat ik zelf de schaakstukken helemaal kan ontwerpen op de laptop.

Pantoffels zijn ook een top. Mijn oude zijn bijna versleten

Wat gaaf dat je dat zelf allemaal maakt. Epoxy is zoals deze onderzetters toch? Vind ik zo mooi <3

Afbeelding

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:31

Donna89 schreef:
Ik vind de rituals Hammam en happy buddha erg lekker
Koop het zelf wel erg weinig. ja als ik een cadeau koop dan koop ik vaak 1 mee vor mezelf haha maar verder kies ik dan voor de goedkopere douche schuimen van Fa bijvoorbeeld.

Happy socks heb ik weinig mee. paardrijsokken kunnen me dan weer niet gek genoeg.
Sloffen oid zijn wel welkom, aangezien ik in 2 huizen leef en die dingen altijd vergeet mee te slepen.

P.S. Wie is er ook alweer aan de chocolade pepernoten begonnen? O:) :')

Hier al 3 zakken pepernoten opgegaan :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:34

Helaas kan ik die niet eten, baal daar altijd zo enorm van.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:36

Geen fan van pepernoten, chocolade kerstkransjes daar in tegen. Jammie!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:46

Sokken hoef ik niet. Mijn sokken la is al erg vol. Dekentjes vind de kat vast leuk, maar die gebruiken we liever niet ivm al het haar.
Mijn dochter is wel heel erg van het make uppen en nagellakken. Echt een 4 jarige diva af en toe.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:07

M_D_H schreef:
Bienotje schreef:
Mijn bijnaam op het werk is WW, maar afgezien van die bijnaam heb ik dus echt totaal niks met marvel.

Ik zeg altijd maar dat ik wonder woman niet heb gezien, maar dat ook niet ga doen omdat ik toch alles al weet aangezien ik de hoofdrolspeelster zelf ben en erbij was ~~}>

Wonder Woman is niet van Marvel <<)

Haha, geen idee wat wel dan maar statement dus wel bevestigd :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:14

Die onderzettend! Zo mooi <3

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:36

Joeejoee

Marieke Hier, 25 jaar. Net als ieder jaar nog steeds single (dus een knappe man in de cadeaubox mag ook). Wenselijst: doorsnee man, maar een hart van goud, spontaniteit en goede humor.

Verder woon ik samen met 2 katten. Focus en flair. Afbeelding. inmiddels zijn ze wel wat groter hoor. Ik werk als neonatologie verpleegkundige in het ziekenhuis (bij te vroeg geboren baby's), en zie helaas het ziekenhuis ook teveel van binnen voor mijzelf. Ik ben een ontzettende koukleum (lig eigenlijk de gehele zomer onder het winter dekbed). Komend Januari ga ik verhuizen, naar voor het eerst naar een grote mensen huis. Super spannend, maar erg leuk. Ik vind dingen in pastel kleur altijd super leuk. Verder hecht ik waarde aan herinneringen. Ben fotograaf in de vrije tijd (zwangeren, baby's, huwelijk etc etc). Nu tegenwoordig ga ik naast mijn werk, ook nog naar school.
Sporten doe ik op het moment helemaal niet, paardrijden eigenlijk ook niet meer (helaas).

Verder geniet ik van lekker eten, spelletjes, warme dingen, alles waar aandacht is besteed. Ik houd van creatieve uitlatingen en vind zelfgemaakte dingen in het speciaal ook erg leuk.

Daarnaast ben ik dol op cadeautjes, dus hoe feestelijker, groter hoe beter haha.

Confetti mag, maar wel een warning van te voren alsjeblieft.

Ik heb weer super veel zin in een nieuw jaar SS

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:39

owja en testers etc zijn echt een GO, verder ben ik dol op rituals <3

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:43

Ohhh die epoxy onderzetters! <3

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 20:25

Adamootje schreef:
Ohhh die epoxy onderzetters! <3

Ja, die vind ik ook erg mooi! <3

Huissokken, sloffen, fleece dekens is hier een flop. Ik heb nog (meer) dan genoeg.

Ik probeer de pepernoten en aanverwante snoepgoed uit te stellen tot medio november (i.v.m. oei ik groei :+ ).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 20:51

Die epoxy is dan helemaal niet mijn ding haha.:')

Zei iemand kruidnoten? Ik heb ze besteld voor de weekboodschappen. Met witte chocolade. :+:

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:01

Zal waarschijnlijk een van de weinige zijn maar ik houd niet van chocola (paar uitzonderingen daar gelaten)! Mij maak je dus niet blij met chocolademelk, choco kerstkransjes/pepernoten.

Wat ik wel leuk vind zijn (verjaardags)kaarten! Ik stuur al mijn vriendinnen met hun verjaardag een kaartje en mooie kaartjes zonder tekst (gefeliciteerd, beterschap ect.) vind ik leuk om in te lijsten

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:07

Mkango schreef:
Chiren schreef:
3D printen en CAD tekenen is echt mijn hobby *\o/* Ik ben dan ook ingenieur, wel eentje die bezig is met electrical design en elektrochemie, maar ook CAD tekenen kan ik relatief goed.

Jealous. :)) Ik wilde IO gaan doen in Delft, maar ik was klaar met school in de crisis van 2008, toen de autobranche nogal op z'n gat lag, dus ik durfde het toen niet aan en ben iets heel anders gaan studeren... ik heb niet echt spijt, maar wil dus wel heel graag CAD tekenen leren en om ook echt 3D-dingen te ontwerpen, in plaats van alles altijd in 2D te moeten doen, en me dus misschien toch langzaam om te scholen.

Super gaaf om mee bezig te gaan! Heb je al enig idee in welk programma je wil tekenen? Hier gebruiken de mechanical engineers Inventor of Fusion.

De automotive industrie is ook waar ik in wil belanden, maar dan aan de brandstofcellen kant. Ik ben een jaar team captain geweest van een studentbuild prototype hydrogen car en dit jaar is mijn derde jaar waarbij ik hoofd waterstof ben. Automotive is ook zo leuk en interessant!

Smeren met epoxy vind ik ook tof! Alleen dan in combinatie met Carbon. Vorig jaar een nieuwe solar boot gemaakt en dit jaar maken we met mijn studie een nieuw auto. De vereniging waar ik lid van ben maakt wel een nieuwe boot en daar werk ik ook aan mee.

Gieten wil ik nog wel eens gaan proberen maar daar moet ik nog onderzoek naar doen. Die onderzetters zijn heel mooi!

@Roosch als je ooit wat geprint wil hebben, PB me vooral. Ik vind het alleen maar leuk en het filament krijg ik gratis. Zou dan alleen ff moeten kijken of je het wil ophalen of ik het naar je stuur!

Zo dat was ook wel weer een hoe krijg je ‘Chiren aan het praten’ cursus :') begin gewoon over iets technisch. Mijn vriend, ook een ingenieur, noemt me ook altijd liefkozend poedersuiker nerd of paasei autist :') (is hij zelf ook, beide gediagnostiseerd dus perfecte match)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:15

Heerlijk, 3D tekenen en printen! Wij gebruiken het vooral voor functionele tooltjes en onderdelen enzo, maar je kan er zoveel leuks mee! Zelf heb ik me een beetje verdiept in het tekenen met Fusion. Mijn vriend kun je elk CAD programma voor zetten en hij maakt de mooiste dingen, hij is ook ingenieur. Maar die werkt het liefst met NX, en ik hoor em ook wel eens over Solidworks praten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:16

Wat een lief aanbod, dankjewel! <3 Bokt is zo mooi af en toe!

Hoofd waterstof klinkt als een interessante functie. :))

Bij bovenstaande posts begrijp ik de helft van de termen allemaal niet, haha. :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:49

Banyu schreef:
Chantaliiejj schreef:
Rituals <3 zelfde geld voor lush producten, helaas beetje aan de prijzige kant maar hou er van <3. Zijn ook een van de weinige producten waar mijn gevoelige huid tegen kan.

Maar wat Bienotje zegt, wil mijn lootje ook niet op de kosten jagen. Ik verwacht dit echt niet in het pakket want het is tenslotte een verassings pakket en laat me verrassen :D

Ik kan echt enkel alleen maar tegen rituals, en dan alleen de foams scrub en bodycremes gebruik ik. Voor de rest, allemaal reacties erop! Zelfs de gezichtspproducten, dat is echt een drama bij mij. En van wie?! Dat weet niemand,, want niemand in de familie die het heeft net zoals een aangeboren hartafwijking….
Zelfs heb ik speciale shampoo := is echt geen pretje om gewoon “zomaar” niet iets van de kruidvat oid mee te kunnen nemen…

Ik ben ook voor veel allergisch helaas :( Sowieso is door langdurige ziekte alles zwakker in mijn lichaam, dus ik verbrand supersnel en reageer heel gevoelig op van alles. Shampoobars gaan hier wel goed gelukkig, maar de standaard van het kruidvat idd niet, wel die waar echt weinig rotzooi inzit. Gaan die bij jou ook niet? Wel bijzonder dat alleen rituals kan, want daar zit ook nog vaak best veel troep in toch? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 00:32

CastaMickey :knuffel:

Chiren schreef:
Super gaaf om mee bezig te gaan! Heb je al enig idee in welk programma je wil tekenen? Hier gebruiken de mechanical engineers Inventor of Fusion.

De automotive industrie is ook waar ik in wil belanden, maar dan aan de brandstofcellen kant. Ik ben een jaar team captain geweest van een studentbuild prototype hydrogen car en dit jaar is mijn derde jaar waarbij ik hoofd waterstof ben. Automotive is ook zo leuk en interessant!

Smeren met epoxy vind ik ook tof! Alleen dan in combinatie met Carbon. Vorig jaar een nieuwe solar boot gemaakt en dit jaar maken we met mijn studie een nieuw auto. De vereniging waar ik lid van ben maakt wel een nieuwe boot en daar werk ik ook aan mee.

Gieten wil ik nog wel eens gaan proberen maar daar moet ik nog onderzoek naar doen. Die onderzetters zijn heel mooi!

@Roosch als je ooit wat geprint wil hebben, PB me vooral. Ik vind het alleen maar leuk en het filament krijg ik gratis. Zou dan alleen ff moeten kijken of je het wil ophalen of ik het naar je stuur!

Zo dat was ook wel weer een hoe krijg je ‘Chiren aan het praten’ cursus :') begin gewoon over iets technisch. Mijn vriend, ook een ingenieur, noemt me ook altijd liefkozend poedersuiker nerd of paasei autist :') (is hij zelf ook, beide gediagnostiseerd dus perfecte match)

Ooo, wat een vette dingen allemaal! :wow: Ik heb nu FreeCAD gedownload om gewoon een beetje te rommelen, mocht ik wat meer advanced raken erin, wil ik wel kijken voor betaalde software, maar die zijn doorgaans niet heel goedkoop. :))

Mijn eettafelblad krijgt twee epoxylaagjes. :P Ik heb de hele tafel zelf ontworpen, dus dat betekent ook alles zelf schilderen, en voor het blad hóóp ik een vrij subtiel 3D-effect te creëren door op verschillende lagen te werken met verf en gekleurde epoxy. Nu nog fingers crossed dat het lukt. :))

Wat jij met techniek hebt, heb ik met taalkunde. :') Begin niet over iets taalkundigs, want ik zit meteen op m’n praatstoel. Idem met design, van architectuur tot dus automotive design. Ik heb echt m’n roeping gemist door geschiedenis te gaan studeren. _O-

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 06:33

goeienmorgen

ook weer bij gelezen
wat zijn sommige van jullie creatief
hier ook niet fan van citrus vruchten
wel fan van ritueals
hier ook het eerste zakje pepernoten al op gegeten met apeltaart smaak

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 09:35

pepernoten met appeltaart smaak? <<) die ken ik nog niet
Wel de bastogne pepernoten gehad. eerst denk je ooh ja bastogne , daarna , ehh nee geen bastogne, maar wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 09:38

Ik houd het bij de variant met extra pure chocolade, die eruitzien als een brok ruwe cacao. :)) Al die fancy smaken zijn niet zo aan mij besteed. :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 09:39

Er zijn van die speciaalzaken zoals van Delft of Peppernuts, die hebben echt allerlei smaken. :9

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 10:23

Ik zie trouwens dat mijn profiel best verouderd is.. hahah
Ik zal die binnenkort eens een update geven

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 13:17

Roosch schreef:
Er zijn van die speciaalzaken zoals van Delft of Peppernuts, die hebben echt allerlei smaken. :9

Pepernoten met een apart smaakje vind ik ook leuk :j