Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:35

corinep schreef:
Nayomie schreef:

Daar kan hulp voor komen, dus daar zou ik me niet te druk om maken eerlijk gezegd. Als Marije het zo wilt doen, is dat haar goedrecht. Ze heeft niet hier om tips gevraagd. :P

Mijn post was trouwens niet sarcastisch bedoeld.

Mijn ergernis is ook dat er gewoon geen goeie anticonceptie is voor sommige vrouwen. Serieus als alle mannen met bijwerkingen zouden moeten dealen waren dr allang betere opties.

Ik vatte hem ook serieus op. Maar er zijn ziekenhuizen die mensen die vatbaarder zijn voor dat soort risico's, ze van de zwangerschap tot na de geboorte je kunnen begeleiden en helpen. Wat ik ermee probeer te zeggen, is dat het niet altijd een reden zou moeten zijn om niet aan kinderen te beginnen als de wens er wel is. :)

Ben het wel eens dat de anticonceptie niet altijd ideaal is, en dat voor sommige vrouwen niets fijn werkt. Hier was het ook zoeken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:56

Dat ik heb besloten om niet naar de diplomering te gaan. Niet eens zo om corona maar ik zit nu in Limburg en dat bevalt mij eigenlijk wel en ik merk dat ik echt uitgeput ben van de laatste tijd en anders maar 3 dagen een beetje bij kan tanken en dan alleen thuis zit waar ik eigenlijk geen zin in heb. En het 3 uur terug rijden waar ik mij nog niet zo fijn bij voel.

En ik wil hier nog zoveel zien en nog wat rondjes fietsen vindt het het niet waard om de een of andere manier.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:06

Zebrastreep schreef:
Dat ik heb besloten om niet naar de diplomering te gaan. Niet eens zo om corona maar ik zit nu in Limburg en dat bevalt mij eigenlijk wel en ik merk dat ik echt uitgeput ben van de laatste tijd en anders maar 3 dagen een beetje bij kan tanken en dan alleen thuis zit waar ik eigenlijk geen zin in heb. En het 3 uur terug rijden waar ik mij nog niet zo fijn bij voel.

En ik wil hier nog zoveel zien en nog wat rondjes fietsen vindt het het niet waard om de een of andere manier.

Nou helemaal niet erg toch, dan ga je niet.
Lekker genieten van Limburg :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:09

Zebrastreep schreef:

Ik doe met je mee. Dat schijnheilige gedoe van mijn school heb ik geen zin in. Mijn diploma haal ik op een ander moment zonder die hele poespas. :j Naast dat het reistechnisch niet zou lukken overigens. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:10

Even kijken naar vacatures > direct hartkloppingen en misselijk van de stress. Verdorie wil helemaal niet solliciteren maar gewoon even kijken. Lijf moet niet zo stom doen. En ja sta op de wachtlijst voor hulp. :+

Amber_anne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:12

Irritante lange wachtlijsten voor die hulp

Vandaag een verwijzing gekregen van de huisarts, nog 2,5 maanden wachten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:14

Amber_anne schreef:
Irritante lange wachtlijsten voor die hulp

Vandaag een verwijzing gekregen van de huisarts, nog 2,5 maanden wachten

Wat vreselijk. :(:)

Hier staat het nu op 40 weken echt bizar.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:16

Zebrastreep schreef:

Welkom in ons landje :D
Nee grapje, lekker bijtanken! Tis nogal een rit zo te horen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:32

Zebrastreep schreef:

Het is je goed recht! Lekker genieten! :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:34

Marije_1997 schreef:
__Sannne schreef:
Dan maar babies.

Ik heb idd die overweging gemaakt. Of een klote leven, zoals ik afgelopen 10 jaar heb gehad, of geen intense pijn meer geen depressie meer etc. Tsja voor mij is de keuze snel gemaakt. Want die pijn die ik nu steeds heb kan ik echt niet meer aan.

Vrouwen die depressieve klachten hebben, hebben meer kans op een postnatale depressie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:36

Wilde morgen foto’s maken (en dus oproepje doen voor een model) zie ik dat het gaat regenen. Beetje banketstaaf om dan een onbekende op te roepen als model en die weer af te zeggen. :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:50

MarlindeRooz schreef:
Wilde morgen foto’s maken (en dus oproepje doen voor een model) zie ik dat het gaat regenen. Beetje banketstaaf om dan een onbekende op te roepen als model en die weer af te zeggen. :=

Je kunt bij je oproep altijd zetten dat het even afwachten is ivm her weer :)

Is helaas lastig in ons landje wat betreft het weer.

Alhoewel, vorige week in Frankrijk was er ook geen hoogte van het weer te krijgen :+

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 21:55

Mensen die tegen je zeggen noh je krijg helemaal een kleur en je ga zeker door voor tomaat. Ja daar word het alleen maar erger van... het is niet grappig het is gewoon super irritant kom op je bent een vent van in de 40.

Dat mijn schildklier blijft klieren en ik nu dus met een beetje beweging leeg loop van het zweet. Ik voel mij hierdoor non stop viezig.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 22:22

Dat mijn pinpas kapot is en een nieuwe onderweg is, waardoor ik me op dit moment beperkt voel.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 22:27

Foto’s binnen van t concour afgelopen weekend, mijn paard is natuurlijk altijd mooi :') maar mijn kop.. tjonge jonge

Afbeelding

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 23:00

Hahahaha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 23:13

Dank voor de reacties over het omtrent niet bijwonen van de diplomering , door jullie reacties voel ik mij ook al weer een stuk beter erom :j

Een diplomering is belangrijk , maar tot rust komen ook. Na dit al gekke halfjaar wat ongelooflijk veel energie gekost heeft is het denk ik de beste keuze.

Ik heb mijn slber maar via een appje benaderd , ze zal het wel jammer vinden maar goed aan de andere kant een diplomering plannen in de vakantie weet je al dat niet iedereen daar bij kan zijn ( en ik ben niet de enige)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 23:45

nicole_floor schreef:
Dat mijn pinpas kapot is en een nieuwe onderweg is, waardoor ik me op dit moment beperkt voel.

Kun je m niet in je mobiel toevoegen via de bankieren app? Kun je iig (zo goed als) altijd betalen!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 00:00

iirrssjjee schreef:
nicole_floor schreef:

Kun je m niet in je mobiel toevoegen via de bankieren app? Kun je iig (zo goed als) altijd betalen!

Om hem te koppelen aan mijn telefoon (om er mee te betalen) heb ik mijn pinpas en de raboreader nodig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 01:06

nicole_floor schreef:
Om hem te koppelen aan mijn telefoon (om er mee te betalen) heb ik mijn pinpas en de raboreader nodig.

Aaah okee, jammer. Bij ING kan dat gewoon zonder zo'n reader!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 07:17

Rot insect die in de koof zat en de hele nacht herrie heeft gemaakt. Maar ik het niet kon doden omdat ik niet in de koof kan komen. -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 07:19

Mezelf en mijn oncontroleerbare zenuwen voor een start bij een nieuwe werkgever deze week

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 07:34

Justme_Lisaa schreef:
Mezelf en mijn oncontroleerbare zenuwen voor een start bij een nieuwe werkgever deze week

:*

Moe.
Ik ben net in de twintig, zit gedeeltelijk in de ziektewet en heb geen energie. -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 07:34

Dat ik altijd te weinig slaap lijk te hebben :O

Ga rond 23u slapen en de wekker staat on 7u, dus zou genoeg moeten zijn.

Eerder naar bed probeer ik wel, maar lukt maar zelden :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-21 07:38

corinep schreef:
poes schreef:
Hahahaha Caira :D

Dat ging over die kattenbakken :D

Ik dacht dat t ging over proberen zwanger te worden :D

De reactie van Pablo...

Hahaha kan gebeuren :+ gelukkig niet :Y)