Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:20

Er komen vanzelf reviews van vinted "koop werd niet afgerond" en ik denk dat je dan ook wel iets kan nalaten?

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:57

@Varekaj, deze week net hetzelfde gehad met UPS.... niet zo blij mee en snap niet waarom je die niet uit kan zetten.... zit ook niet overal, dus er zullen heus mensen zijn die het niet vlakbij hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:53

Ik heb er eentje op wandelafstand, maar dat is enkel afhalen nu met covid denk ik? Het is nu geluk dat ik op weg naar werk eentje heb waar ik sowieso altijd wel binnen de tijden terecht kan. Maar met DHL moeten ze niet aankomen, dan moet ik ruim 10km uit de richting karren en die is amper open als ik kan.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 01:00

Mijn overbuurvrouw heeft dhl, ups en homer in huis dat scheelt al de helft , mondial laat ik bij mijn ouders in het dorp of in het dorp waar paard staat afgooien
Postnl 1straat verderop men dhls, ips en dpd hebben nog een punt net buiten het dorp
Dus ik zit vrij goed qua punten ...
zijn ook 7 pakketjes onderweg momenteel :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:22

Nou mijn voorkeur blijft echt bij PostNL en Mondial, daar kan je tenminste je auto kwijt en kom ik vaak langs :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:38

Ja klopt, daarom kies ik ook bepaalde punten wel en bepaalde niet. Als ik voor een verzendpunt 5km enkel moet rijden of helemaal naar de stad, dan ben ik gewoon geld aan het bijleggen aan dat pakje, want die liggen helemaal uit de route. Of ik moet maar een keer de fiets beginnen nemen :Y)

Anyway, weer een rokje verkocht in ieder geval.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:46

Hier is alles dichtbij..... mondial moet ik 5km omrijden maar ja is best leuk in leuke wijk van Breda bij goed weer kan ik mooi terrasje pakken en anders rij ik klein stukje om opweg naar paard

Maar toen ik mondial open zette verkocht ik ineens 5 pakjes van minimaal 20€ per item dus dan mag je wel omrijden toch....

Ik heb contact met de verkoper van mijn neppe item.
Dat is fijn even wachten wat eruit komt, ze wilt de verzendkosten delen vind ik ook goed en mijn ander voorstel,is broekje aankooppprijs en verzenden delen
Beide gevallen moet ze me betalen, maakt mij niet uit.

Broekje is nep dus gaat naar de speeltuin en crèche maar ik ga geen 23€ betalen voor lapje stof

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 18:27

Ik heb vorige week een pakje afgegeven bij het MR punt maar er lijkt geen beweging in te zitten, net alsof het niet afgehaald is door MR. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Het pakje moet naar Frankrijk, misschien dat het daar aan ligt. Maar als ik kijk dan staat het gewoon nog steeds als afgegeven bij de Shell hier in de buurt....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 19:14

Ik heb nu twee pakjes met mondial relay verstuurd en kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van hun TT systeem :+
Geen idee hoe wat en wanneer het waar was
Tot ik via vinted een melding kreeg dat het klaar lag voor afhaal in frankrijk

1 pakje van frankrijk naar mij, volgens de TT bestond het pakketje niet eens dus sja
Tot vinted idd weer de melding gaf dat het klaar lag op mijn afhaalpunt
Nu weer een pakketje via MR onderweg naar me
Ik zie de melding van vinted wel verschijnen , die TT van mr zef heb ik opgegeveb

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:27

Vandaag ook plots een berichtje dat ik nog een broek verkocht heb, dus morgen maar even na werk 2 pakjes wegbrengen. Alleen jammer dat het ene bij UPS zit en het andere bij Homerr, allebei compleet de andere kant op vrees ik.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:45

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 18:58

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:19

Weet iemand wat er gebeurt wanneer MR een pakje kwijtraakt?
Ik heb een pakje wat al 9 dagen staat op afgegeven op MR-punt (door mij) waar totaal geen beweging in zit. Wanneer het kwijt is en dus niet bezorgd wordt, krijgt dan alleen koper zijn geld terug of krijg ik als verkoper dan ook nog iets vergoed?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:23

Hier een maal pakje van mr kwijtgeraakt (iets wat ik verkocht had), en nooit naar gekeken en plots kreeg ik geld terug en melding dat het als verloren beschouwd werd.(was ergens een 12 euro ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:25

Is het verzendpunt wel open? Heb je bij hen al geïnformeerd of MR al leveringen is komen ophalen?

Ik heb zonet een pakketpunt gevonden dat zowel UPS als Homerr doet en dat ook op weg zit van huis naar stal, dus extra optie voor verzenden en weer een hoop omrijden minder 8-)
Ik heb nu een UPS-punt op weg naar werk, een UPS/Homerr en een MR/Homerr op weg naar stal. Bij die 3 punten passeer ik steeds zowat dagelijks, alleen maar handig!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:30

Hier ups punt in het dorpje van de school van de kindjes, mr kom in bij boodschappen, is 20km verderop. Bpost is 10 min omrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:35

Ja ik had even gezocht of er geen alternatief was voor mijn 2 pakjes morgen, want 1 ups en 1 Homerr zaten met de gekende punten zaten wel even helemaal elke de andere kant op. Dan had ik ze evengoed gratis kunnen weggeven :')

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:37

petra8 schreef:
Weet iemand wat er gebeurt wanneer MR een pakje kwijtraakt?
Ik heb een pakje wat al 9 dagen staat op afgegeven op MR-punt (door mij) waar totaal geen beweging in zit. Wanneer het kwijt is en dus niet bezorgd wordt, krijgt dan alleen koper zijn geld terug of krijg ik als verkoper dan ook nog iets vergoed?

Volgens mij is zo dat als het kwijt zowel koper als verkoper geld terug krijgen

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:37

Ja, dat is het ook altijd hè. Daarom kan ik ook maar 2/week pakjes wegbrengen van MR, want 20 km rijden om eentje weg te brengen, dat wordt het toch ook echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:44

Ik had ook kunnen opteren voor eentje morgen afgeven en het andere woensdag, maar ik probeer eigenlijk liever om alles zo snel mogelijk weg te hebben.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 19:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:21

Vanochtend de labels geprint om de 2 pakjes die ik had weg te brengen wanneer ik plots een melding zie verschijnen: nog wat verkocht! Dus hup, label geprint. Straks thuis het item inpakken en dan kunnen ze alle 3 gelijk weggebracht worden. Goddank allemaal via zelfde verzendpunt mogelijk, maakt het wel fijn zo :)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:00

Fijn is dat he.. als het zo lekker doorloopt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:12

Yep :D

Wel een nadeel aan Homerr: je moet goed opletten welk pakje bij welke code hoort. Ik heb er nu 2: zelfde formaat, zelfde type inhoud, alleen de ene naar NL en de andere naar Frankrijk. Ik heb de code van pakje 1 geprint, item was al verpakt, code eraan met een paperclip. Nu item 2 ingepakt en daar hangt de andere code aan, zodat ik ze niet per ongeluk foutief kan laten scannen op het verzendpunt.