Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:23

Loeky01 schreef:
-O- arme parkiet.

Ik heb me vandaag ook verbaasd in de winkel, mensen die 6 6packs houdbare melk mee sleepten. Je kan toch ook wel een week zonder? Mijn hemel

Mijn moeder neemt altijd 3 (van 8 ofzo of 10?) van die grote dozen per week mee? Gaat er gewoon doorheen hier hoor. Kan dus ook zomaar zijn dat ze daar thuis gewoon veel melk drinken? Net als hier haha

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:44

Telpeva schreef:
Mijn huisdieren zijn enorm schichtig, zou het door het weer komen ofzo

Zou best kunnen, paard was enorm fris (wel fijn) en de kittens hebben zoomie nummer 100 van vandaag.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:49

Kan heel goed. Katten zijn ook rusteloos.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:05

michelle___ schreef:
Paarden die in een dichte stal onder 600+ gram staan :=
En sommige nog met een wollen of fleece deken eronder.. De echte kou moet nog komen :+

De mijne staan onder 500 en ik heb bij die een serieus getwijfeld of het geen 600 zou moeten zijn. Geschoren in een stal. Voor de vorst nu helemaal dicht alles.

Telpeva schreef:
Mijn huisdieren zijn enorm schichtig, zou het door het weer komen ofzo

De paarden waren hier ook druk. Maar de hond doet een winterslaap vermoed ik, die heb ik de hele avond 1 keer zien bewegen. Van het ene kussen naar de andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:41

Mensen die massaal gaan hamsteren sporen naar mijn inzien niet. Transport gaat gewoon door, dus je supermarkt blijft open en jij kunt je eten halen. De meeste mensen kunnen tevoet naar de winkel. En van een beetje sneeuw gaan we niet dood.

Mijn ergenis is er ook weer uit.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:51

Vandaag tijdens mijn werk heeft iemand iets uit mijn jaszak gestolen. En nu voel ik me echt enorm wantrouwend richting mijn collega's.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:53

Dat ik me druk loop te maken dat mijn paard morgen 3 stappen over betonplaten naar het land moet lopen. Zo bang dat ze net uitglijd. Wil weer zomer.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 01:03

Hier ook rusteloze katten die niet naar buiten willen met dit weer (begrijpelijk :') ) en dus binnen aan het rellen zijn

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 01:05

Independence schreef:
Vandaag tijdens mijn werk heeft iemand iets uit mijn jaszak gestolen. En nu voel ik me echt enorm wantrouwend richting mijn collega's.

Ik was altijd blij dat we op mijn vorige werk kluisjes hadden. Daar konden een aantal er ook wat van. Nu moet ik ook nog oppassen. Aantal cliënten kunnen er ook wat van :') Maar die denken niet aan gevolgen dus op zich kan ik dat wel goed hebben. Maar het is wel super vervelend als het je niet lekker zit , ik zou de boel dan ook gaan wantrouwen. Was het iets van vele waarde?

--

Dat het gewoon zo onrustig is thuis. Zusje is ziek ( geen corona maar waarschijnlijk bepaald vitaminen te kort en een te hevige menstruatie) ze heeft enorme pijn aan haar benen , is constant misselijk en eet ook gewoon niet goed. Ze ligt of op bed of op de bank. Nu is haar vriend gekomen terwijl ik denk van je kan er ook niet echt wat aan doen behalve de hele dag naast zitten. En ja ik hou niet zo van andere mensen thuis omdat ik het heerlijk vind om thuis de boel beetje prikkelarm te hebben. Nu heb ik het idee dat ik constant aardig moet doen en daar kan ik niet zo goed over na een middag en avonddienst.

En dat mijn vader weer wat verschijnselen krijgt voor een epileptische aanval. Ik heb hem net letterlijk op bed gestuurd omdat hij zo moe was. Op werk heeft hij vandaag 3x een absence gehad dat zijn collega's hebben gezegd dat hij naar huis moet gaan. Zou mij niks verbazen als dat vannacht ook nog gaat gebeuren ook. Gelukkig heb ik nu BHV en kan ik er beter mee omgaan.

Dus 2 zieken thuis dus mijn zusje haar vriend had beter gewoon thuis kunnen blijven zodat vooral hun even bij kunnen komen. Hopelijk blijven ze niet de hele week want dan wordt ik ook een beetje gek :') Dit huis is namelijk voor 5 mensen wel iets te klein.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 01:06

JackieT schreef:
Dat ik me druk loop te maken dat mijn paard morgen 3 stappen over betonplaten naar het land moet lopen. Zo bang dat ze net uitglijd. Wil weer zomer.

Kun je er niet wat stro op gooien?? Of houtkrullen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 01:15

Marije_1997 schreef:
Mensen die massaal gaan hamsteren sporen naar mijn inzien niet. Transport gaat gewoon door, dus je supermarkt blijft open en jij kunt je eten halen. De meeste mensen kunnen tevoet naar de winkel. En van een beetje sneeuw gaan we niet dood.

Maar echt :'), dat je mischien je boodschappen voor morgen en eventueel maandag al vast doet oké, dat is begrijpelijk. Maar volgensmij denken sommige mensen dat we vannacht worden ingesloten door sneeuw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 01:18

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Maar echt :'), dat je mischien je boodschappen voor morgen en eventueel maandag al vast doet oké, dat is begrijpelijk. Maar volgensmij denken sommige mensen dat we vannacht worden ingesloten door sneeuw

Mijn moeder denkt dat tbh ook, wij doen wel 1 keer per week boodschappen (is nooit genoeg maar okay) dus ja dat verandert niet. Maar zeis wel bang dat we morgen de deur niet meer uit komen.

Weet wel dat als ik morgen wakker word en tis nier wit wit, dat ik lekker wegga hahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 02:53

Buren die net thuis komen en nu wel 40x de autodeur hebben dichtgegooid. Er zijn mensen die (eindelijk eens) slapen. :x

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:31

-O- De laag sneeuw. Ik háát sneeuw -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:43

Small business Tiktok/instagram voelt als een MLM scheme. Ik kom hier voor m'n lol, ga weg met je verkapte reclame.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:46

Die focking klöte NS met z’n slechte treinreizen :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:58

Dat er gisteren avond iemand na 12.00 uur balkon ging vegen en niet bepaald zachtjes. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 10:25

Wakker worden en dit zien
Afbeelding

10cm sneeuw jongens. Ik had dus prima weggekunt in het noorden is het dus niet zo erg.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:09

Coconut schreef:
-O- De laag sneeuw. Ik háát sneeuw -O-

+1

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:10

Vind sneeuw heerlijk als ik niet weg hoef, maar helaas juist door dit weer moet ik nu kippen controleren.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:14

Ik wil naar stal, een foto maken van mijn paard in de sneeuw, en snel weer weg :+
Wat een kou, jeetje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:16

Tip voor de mensen die nu in de kou naar buiten gaan. Smerig wat extra vettigheid op je gezicht, wangen, lippen. Geeft bescherming tegen de kou. :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:18

Marije_1997 schreef:
Wakker worden en dit zien
[ [url=m/nEwk9k.jpg]Afbeelding[/url] ]

10cm sneeuw jongens. Ik had dus prima weggekunt in het noorden is het dus niet zo erg.

Dat was ook voorspelt...
De sneeuw komt ‘ binnen’ vanaf het zuiden en rond 6 uur s’ochtends pas in het noorden van het land.

Hier sneeuwt het nog steeds en er ligt al een flinke laag. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:22

Afbeelding
Mijn katten wilden naar buiten maar hier wel ingesloten, krijg die deur niet open :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 11:27

Dat onze sneeuwschuif nergens te vinden is, maar onze stoep nodig leeggeveegd moet worden.

En oja, dat ik mijn auto morgenochtend 7u nodig heb. Ik begin vanmiddag met uitgraven, hopelijk kan ik dan morgenochtend vertrekken...
Afbeelding