Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:43

rozebadeend schreef:
Hypostore met hun 2 tot 10 werkdagen klopt geen biet van. Dan weet je al dat het lang gaat duren..
Deel 1 was gisteren binnen, deel 2 komt pas eind december, hoop ik..

Onze vaste PostNL bezorger zei gisteren dat ze op een normale dag 80 adressen heeft ongeveer, en dat waren er nu 190 8)7 echt bizar gewoon..
Ze zal deze week bij ons ook nog een paar keer langs mogen komen vrees ik :+

Nou inderdaad. Ik krijg net een mail van Hypostore over de leverdatum...
31 december... {:)-:(

Heb maar gemaild dat ik het andere van mijn bestelling dan graag eerder ontvang.

Doubtless

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:57

Ach joh, logisch dat het allemaal wat langer duurt nu. Geduld is een schone zaak!

Ik heb t/m cybermonday gewacht om te kijken of de e-reader nog flink zou zakken, maar de korting bleef helaas beperkt. Dus gisteren toch naar de mediamarkt gereden om 'm te halen, geloof niet dat 'ie binnenkort nog veel goedkoper wordt. Heb er maanden naar zitten kijken, dus ben heel blij dat ik 'm nu heb :D <3

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:01

Vind ik niet logisch. Als ik iets bestel met een levertijd van 1-2 weken en het wordt 5 ben ik daar niet blij mee.

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:04

Martine schreef:
Vind ik niet logisch. Als ik iets bestel met een levertijd van 1-2 weken en het wordt 5 ben ik daar niet blij mee.

Snap ik heel goed hoor.

Ik begrijp de drukte volkomen maar plots een levertijd van 5 weken is wel heel uh, heftig?

Ik heb gister nog via een linkje die in dit topic werd gedeeld 3 canvas foto’s besteld. :D Voor derest heb ik me aardig ingehouden op wat spullen voor stal (hooinetten etc.) na. :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:07

Ach, zo bestelde ik ooit een jas bij agradi
Lever tijd ging van een week instant naar anderhalf jaar :+
En dat was niet eens met iets als black friday
Zeker met dingen als black friday kan levertijd gewoon echt flink langer worden

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:52

Bij mij wordt mn bestelling als het goed is 11 december verstuurd van Hypostore. En dan maar hopen dat ik de juiste maat ontvang, aangezien ik dat later gewijzigd heb haha.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 11:58

Ik heb diezelfde datum bij hypo

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:04

Martine schreef:

Logisch dat je er niet blij mee bent. Maar met de huidige situatie (black friday, sinterklaas, kerst, sowieso enorme toename van online bestellingen) had je dit wel kunnen verwachten. Ik hoop dat het een mooi first world problem is en dat er niets levensbepalends bij je bestelling zit +:)+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 12:25

Ze zijn ook afhankelijk van veel verschillende leveranciers dus kunnen er zelf niet veel aan doen als levertijden oplopen of verschoven worden. Voor ieder product dat van te vooren weten en op de website vermelden is niet echt realistisch met zoveel producten en fabrikanten. Ik vind het al fijn dat ze je ervan op de hoogte stellen, wat je ermee doet kan dan ieder voor zich weten.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:03

Ik baal ook als een stekker, 8 van 16 pakketten die afgelopen vrijdag de deur uit zijn gegaan vanuit ons, zijn vertraagd. Wij verzenden ook via PostNL. Ik vind het vooral jammer omdat wij niet meedoen aan de Black Friday kortingen, maar gewoon klanten die boxen bij ons besteld hebben zijn er dus wel de dupe van..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:05

irisskib schreef:
Heeft iemand een deal gezien waar een Heiniger scheerapparaat aan mee doet?

Bij Nedlandic is er korting op de Heiniger machines!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 13:15

Sky schreef:
Ik baal ook als een stekker, 8 van 16 pakketten die afgelopen vrijdag de deur uit zijn gegaan vanuit ons, zijn vertraagd. Wij verzenden ook via PostNL. Ik vind het vooral jammer omdat wij niet meedoen aan de Black Friday kortingen, maar gewoon klanten die boxen bij ons besteld hebben zijn er dus wel de dupe van..

Snap dat het balen is maar een kleine troost: PostNL waarschuwt echt al weken dat het deze periode extreem druk zal zijn, met Sinterklaasinkopen en straks kerst, en al helemaal omdat iedereen nu zo veel mogelijk online wil shoppen. Ik heb er mailtjes, pushnotificaties en in de app nog losse berichtjes over gehad. Dus denk dat klanten er echt wel begrip voor hebben.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:06

Emmaa_ schreef:
Sky schreef:

Snap dat het balen is maar een kleine troost: PostNL waarschuwt echt al weken dat het deze periode extreem druk zal zijn, met Sinterklaasinkopen en straks kerst, en al helemaal omdat iedereen nu zo veel mogelijk online wil shoppen. Ik heb er mailtjes, pushnotificaties en in de app nog losse berichtjes over gehad. Dus denk dat klanten er echt wel begrip voor hebben.

Dat is inderdaad waar. Het balen komt ook deels uit een antipathie jegens Black Friday misschien, haha.
Vind het ook zo heftig voor PostNL zelf (in ieder geval de mensen die op de punten werken), die krijgen een hoop te verduren deze periode.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:38

Bestelling Hypostore is binnen!

Afbeelding

Ook een tangerine Lemieux en een hoofdband met steentjes van Schockemöhle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:10

Ik had voor BF ook een bestelling bij Hypostore. Zat ook een item bij dat wat langer zou duren wegens niet voorradig. Uiteindelijk had ik binnen 1,5 week mijn bestelling binnen en kreeg ik telkens netjes update over hoe en wat. Als ik trouwens zie via IG wat voor lading pakjes die elke keer wegbrengen... Petje af hoor.

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 18:28

Mijn outdoorlaarzen van Ariat van de Divoza zijn binnen, ze passen perfect en zitten zeer lekker!
Super blij mee

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:28

Denise_Storm schreef:
Mijn Hypostore bestelling heb ik vrijdag besteld, zaterdag binnen en gister gebruikt :D
[ [url=m/VSuuHx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder 2 pakketjes van Bol en 1 van Gall en Gall al binnen gekregen. Zit nog op een en ander te wachten, maar dat is volgens mij allemaal via DHL en dat vind ik altijd lang duren haha. We wachten “geduldig” af :D

Welke kleur is dit? De Havana? Ik had er ook zo eentje besteld, maar kreeg een grijs/groenige binnen. Die is inmiddels weer terug gestuurd.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:42

Gewone pakketjes komen ook niet aan. Ik netjes hele namiddag thuis, want zou tussen 4 en 6 komen.
Niet geweest en staat nu nog niet wanneer ze weer langs komen. Balen, want rest vd week ben ik niet thuis..

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:23

Nou ik heb bijna alles binnen, De Kroo echt super snel binnen. Wacht alleen nog op Epplejeck waar mijn Sint kadootjes voor mijn nichtje vandaan moeten komen....
en Agradi maar die heeft geen haast en verwachting is 7 dec en dat vind ik prima.

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:28

.
Laatst bijgewerkt door AnoukWelsh op 20-07-24 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:56

Afbeelding
Mijn schoenen van Panama Jack zijn binnen :):)
En we hadden nog een nieuwe wasmachine nodig, dus die ook met een hele mooie korting kunnen kopen. Deze wordt morgen bezorgd, aansluiten en gauw wassen maar!

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 06:53

PostNl kan het blijkbaar helemaal niet meer aan, mijn hooinetten waren maandag verstuurd, eerst zouden ze dinsdag komen, toen vandaag en nu staat er:

Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd _-:(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:04

shadowstar schreef:
PostNl kan het blijkbaar helemaal niet meer aan, mijn hooinetten waren maandag verstuurd, eerst zouden ze dinsdag komen, toen vandaag en nu staat er:

Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd _-:(

ik heb al een pakket sinds donderdag zo :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:14

Hier is de schade alleen beperkt gebleven tot parfum, bestelling bij pink gellac en foundation.

Ik ben nog steeds enigszins teleurgesteld dat de Dyson Airwrap niet ergens korting heeft gehad -O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:41

MarJon gefeliciteerd.
Misschien komt die rond de kerst nog ergens in de aanbieding.

Van Hypostore heb ik van beide bestellingen nog niks ontvangen, ook geen verzend bevestiging :n Dat vind ik dan wel slecht van een pakket van 6 dagen geleden en van een pakket van Maandag