Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaTuMi schreef:Jessol schreef:Dat ik het opvang bakje van mijn robotstofzuiger niet meer vind. Ik heb het eergisteren schoongemaakt en nu is het onvindbaar. HOE KAN IK ZOIETS GROOTS NU ZELF KWIJT ZIJN.
Ik heb hem zelf wel eens perongeluk in de prullenbak gegooit.
Lau schreef:Dat de verhuisplanning in de war loopt......
De bank komt woensdag en wij hadden gehoopt dat de meubels dan ook zouden kunnen komen. Nu komen de meubels pas vrijdag.. echt top want dan moeten we het oude huis opleveren. Dus moet er weer iemand thuis zijn die de meubels opvangt. Dus nu maar kijken of we het huis donderdag alvast oplever klaar kunnen maken.
Loeky01 schreef:Lau schreef:Dat de verhuisplanning in de war loopt......
De bank komt woensdag en wij hadden gehoopt dat de meubels dan ook zouden kunnen komen. Nu komen de meubels pas vrijdag.. echt top want dan moeten we het oude huis opleveren. Dus moet er weer iemand thuis zijn die de meubels opvangt. Dus nu maar kijken of we het huis donderdag alvast oplever klaar kunnen maken.
Heb je de muren al geverfd voor je schoonzus?
Lau schreef:Dat de verhuisplanning in de war loopt......
Boompje1985 schreef:Aan een vriendin die vorige week halsoverkop met der oude(19) kat naar de dierenarts moest. Werd waarschijnlijk inslapen was haar laatste bericht... dit is nu meer dan een week geleden en ik heb nog steeds niks gehoort. En nu vraag ik me af of de kat nog leeft, ik heb natuurlijk al een berichtje gestuurd. Maar vind het zwaar irritant dat ik niet weet wat er nu gebeurt is. Normaal verteld ze me alles ook bij haar andere dieren die ook overleden zijn, ik ging toen het hele proces 'mee'. En nu niks..noppes...
Princess_ schreef:Boompje1985 schreef:Aan een vriendin die vorige week halsoverkop met der oude(19) kat naar de dierenarts moest. Werd waarschijnlijk inslapen was haar laatste bericht... dit is nu meer dan een week geleden en ik heb nog steeds niks gehoort. En nu vraag ik me af of de kat nog leeft, ik heb natuurlijk al een berichtje gestuurd. Maar vind het zwaar irritant dat ik niet weet wat er nu gebeurt is. Normaal verteld ze me alles ook bij haar andere dieren die ook overleden zijn, ik ging toen het hele proces 'mee'. En nu niks..noppes...
Hoezo neem je zelf geen contact met haar op erover?
LukieBradley schreef:Lau schreef:Dat de verhuisplanning in de war loopt......
Misschien wil je schoonzus helpen die wou er toch al eerder in