Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessol

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:55

Dat ik het opvang bakje van mijn robotstofzuiger niet meer vind. Ik heb het eergisteren schoongemaakt en nu is het onvindbaar. HOE KAN IK ZOIETS GROOTS NU ZELF KWIJT ZIJN.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:44

Aan mijn onhandigheid. Ik had het bij voorbaat kunnen weten.

Vannacht hadden mijn konijnen hun voer bakje helemaal leeg gegeten en ze stonden op hun achter pootjes. Aah toe, wij lusten nog wel meer.

Ik moest uiteraard al in de auto naar mijn werk zitten maar kon de 2 hongerige koppies niet weerstaan.
Natuurlijk is er hooi, water en een of ander gedroogde bloemen mengsel. Maar brokjes zijn gewoon veel lekkerder.
Ik had gisteren avond het laatste gekiept dus er moest een nieuwe zak open. En bij gebrek aan een schaar pak ik, je raad het al een mes. Messen en ik op de vroege ochtend zijn geen goede combi.

Dit mes zette ik dan ook pardoes in mijn linker wijs vinger. En na 2 tellen ging ik volledig OUT!

Vriend uit bed die kreeg door dat het niet helemaal ging zoals het moest. Bloedbad gestelpt, pleister erop en gaan met die banaan.

Nu op mijn werk, duizelig en wiebelig. Kan niets hebben.

En echt het is maar een banketstaaf sneetje maar smorgens vroeg kan ik daar echt niet tegen.. :')

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:54

:')

Op de een of andere manier heb ik dat ook Seventje, maar puur en enkel met snijden in m'n vingers (ongeacht het tijdstip)
Vinger-schade-fobie ofzo :+ Elders maakt het me allemaal niks uit maar als ik in mn vingers snij of wat dan ook ga ik echt out.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:14

Haha, doet me denken aan jaar geleden: had in mijn vinger gesneden en bloedde best erg, kon geen doekje pakken dus had een kopje gepakt wat dus naast me stond.

Ik liep met dat kopje onder mijn bloedende vinger naar buiten, daar zaten wat buren waar 1 doktersassistente was (geweest). Zij kon er ook niet tegen dus werd doorgestuurd naar een buurman die me hielp het schoon te maken en verbinden.

Was een banketstaaf sneetje, maar wel diep dankzij het nieuwe mes. Kopje was voor 1/4 gevuld dus ging nog best snel ook. Ik kon er overigens wel tegen, maar had ff niet gedacht dat een doktersassistente hier niet tegen kon :Y) :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:32

Dat de verhuisplanning in de war loopt......
De bank komt woensdag en wij hadden gehoopt dat de meubels dan ook zouden kunnen komen. Nu komen de meubels pas vrijdag.. echt top want dan moeten we het oude huis opleveren. Dus moet er weer iemand thuis zijn die de meubels opvangt. Dus nu maar kijken of we het huis donderdag alvast oplever klaar kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door Lau op 27-07-20 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:41

Jessol schreef:
Dat ik het opvang bakje van mijn robotstofzuiger niet meer vind. Ik heb het eergisteren schoongemaakt en nu is het onvindbaar. HOE KAN IK ZOIETS GROOTS NU ZELF KWIJT ZIJN.

Ik heb hem zelf wel eens perongeluk in de prullenbak gegooit. :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:45

MaTuMi schreef:
Jessol schreef:

Ik heb hem zelf wel eens perongeluk in de prullenbak gegooit. :=

Was ook mijn eerste gedachte om te beginnen met zoeken.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:45

Deze dag, ruim door de wekker heen geslapen waardoor de planning in de soep loopt.
Konijn eet niet dus moeten met spoed naar de dierenarts om zijn kiezen te laten slijpen.
Moet daarvoor nog boodschappen doen in alle haast en baas was net geïrriteerd dat ik vertelde dat iemand in naaste omgeving Corona test heeft gehad en wij door het contact geadviseerd zijn thuis te blijven tot de uitslag er is.
O ja en dochter is bloed chagrijnig.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:08

Aretha lekkere dag dan zo alvast.

Hier een organisatie die iets belangrijks is kwijtgeraakt. Maar dat even niet zelf meldt. Door eens te bellen hoe het zit geven ze schoorvoetend aan dat ze het niet meer kunnen vinden. 8)7 hoe krijg je het voor elkaar. Hopelijk kunnen ze het nog rechtbreien. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:49

Zit in het ziekenhuis te wachten, inmiddels al 20 minuten na mijn afspraak tijd...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:13

Inmiddels weer thuis gelukkig en niet meer stokdoof. Zette de auto aan maar was vergeten dat de radio harder stond als normaal doordat dus echt weinig hoorde. Schrok mij het apezuur van het harde geluid :')

Dit is helaas niet de eerste keer en vast ook niet de laatste...
Iemand hier ervaring met kraakbeen weghalen in je gehoorgang?

Omdat ik gemiddeld elk kwartaal wel mijn oren moet laten uitspuiten en als dat niet voldoende werkt naar het ziekenhuis moet kreeg als optie mee dat ik een stukje kraakbeen kan laten verwijderen zodat het oorsmeer ( in mijn hele nauwe gehoorgang) makkelijker naar buiten kan.

Oei in vingers snijden is echt heel pijnlijk...

Dat doet mij denken aan een gebeurtenis al jaren geleden.
Ik moest onze kat eten geven met blikvoer.
Blik open gemaakt, maar het ‘dekseltje’ viel in het blikje... het is geen goed idee om dat met je vingers er proberen uit de pielen.

Bloed zat tot op het plafond _O-
Mijn ouders waren niet blij...

Gelukkig is het wel weer helemaal goed gekomen zonder blijvende schade aan mijn vingers.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:51

Mijn vlucht naar kroatië is gecanceld. Zou m’n internationale studievrienden na ruim een jaar eindelijk weer zien, maar dat gaat ‘m niet worden :’(.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:32

Aan een vriendin die vorige week halsoverkop met der oude(19) kat naar de dierenarts moest. Werd waarschijnlijk inslapen was haar laatste bericht... dit is nu meer dan een week geleden en ik heb nog steeds niks gehoort. En nu vraag ik me af of de kat nog leeft, ik heb natuurlijk al een berichtje gestuurd. Maar vind het zwaar irritant dat ik niet weet wat er nu gebeurt is. Normaal verteld ze me alles ook bij haar andere dieren die ook overleden zijn, ik ging toen het hele proces 'mee'. En nu niks..noppes... -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:41

Lau schreef:
De bank komt woensdag en wij hadden gehoopt dat de meubels dan ook zouden kunnen komen. Nu komen de meubels pas vrijdag.. echt top want dan moeten we het oude huis opleveren. Dus moet er weer iemand thuis zijn die de meubels opvangt. Dus nu maar kijken of we het huis donderdag alvast oplever klaar kunnen maken.

Heb je de muren al geverfd voor je schoonzus _O-?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:11

Geen ergernis maar eerder stress.. wordt om 18 over vier getest op Corona.. en ik knijp hem een beetje omdat mijn ouders en opa en oma tot de risico groep behoren

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:14

Loeky01 schreef:
Lau schreef:

Heb je de muren al geverfd voor je schoonzus _O-?

2 de rest doet ze lekker zelf maar :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:17

Dat ik nauwelijks geslapen heb en me dus overal aan erger.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:21

Lau schreef:

Misschien wil je schoonzus helpen die wou er toch al eerder in _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:37

Dat ze de namen van mijn kinderen iedere keer verkeerd schrijven, is het de ene niet, is het de andere wel weer. En soms allebei verkeerd.

En soms zelfs in een stuk tekst, de ene keer goed en de andere keer fout.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 27-07-20 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:38

Boompje1985 schreef:
Aan een vriendin die vorige week halsoverkop met der oude(19) kat naar de dierenarts moest. Werd waarschijnlijk inslapen was haar laatste bericht... dit is nu meer dan een week geleden en ik heb nog steeds niks gehoort. En nu vraag ik me af of de kat nog leeft, ik heb natuurlijk al een berichtje gestuurd. Maar vind het zwaar irritant dat ik niet weet wat er nu gebeurt is. Normaal verteld ze me alles ook bij haar andere dieren die ook overleden zijn, ik ging toen het hele proces 'mee'. En nu niks..noppes... -O-

Hoezo neem je zelf geen contact met haar op erover?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:40

Princess_ schreef:
Boompje1985 schreef:

Hoezo neem je zelf geen contact met haar op erover?

Zie dikgedrukte :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:41

LukieBradley schreef:
Lau schreef:

Misschien wil je schoonzus helpen die wou er toch al eerder in _O-

Hahaha precies en we mogen zelf de overdracht doen :o
Dus wie weet mag ze ook wel wachten toch 1 augustus tot een uurtje of 12 O:)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:55

xDenies schreef:
Zie dikgedrukte :)

Ohh wat ben ik een muts, sorry, veel te snel gelezen |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 16:35

Dat ik van die rare dromen heb... vannacht droomde ik dat ik Harry potter was en dat perkamentus mij meenam om schoolboeken te kopen. Toen werden we plots ontvoerd door piraten. De vrouwelijke piraat was trouwens wel echt knap :o, maar mijn nachtrust wordt er niet echt door bevorderd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:08

Hersenschudding... al sinds woensdag zoet. Leek dit weekend goed te gaan. Bijna geen last ergens van. Maar gisteren met gierende (Fiets)banden naar huis gegaan want werd onwel op werk. En van gisteren 3 uurtjes werken toch weer terug bij af. Net 1,5 uur geslapen en word nog steeds slecht wakker.

Gelukkig ben ik geen rusteloos persoon dat altijd bezig is en wil zijn... KUCH. Donderdag proberen een paar uurtjes te werken en tot die tijd niks doen.

(Ja ik neem rust en de HA is gebeld en advies wordt opgevolgd)
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 27-07-20 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt