Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Maar hoeft niet in hoogseizoen
Mensen die in het onderwijs enz werken en hebben doorgewerkt horen wat mij betreft voorrang te hebben
Voor de rest kunnen we best buiteb het hoogseizoen
SusanH schreef:Lijkt me nu juist dat mensen die in de zorg werken vakantie nodig hebben straks. Ik heb nergens gehoord dat verloven ingetrokken worden.
SusanH schreef:Ik vind dat eigenlijk wel erg. De werkdruk is al zo hoog. Waarom dan alles intrekken? Mensen hebben ook ontspanning nodig. Dat je geen 3 weken aaneengesloten kan gaan snap ik. Maar een korte break moet toch kunnen?
En kinderkorting, dat valt heel erg mee hoor. Tot 4 jaar ja, maar daarboven betaal je bijna hetzelfde wat je voor een volwassene betaalt.
SusanH schreef:Ik vind dat eigenlijk wel erg. De werkdruk is al zo hoog. Waarom dan alles intrekken? Mensen hebben ook ontspanning nodig. Dat je geen 3 weken aaneengesloten kan gaan snap ik. Maar een korte break moet toch kunnen?
En kinderkorting, dat valt heel erg mee hoor. Tot 4 jaar ja, maar daarboven betaal je bijna hetzelfde wat je voor een volwassene betaalt.
elnienjo schreef:Vind kinderkorting idd ook onzin. Je hebt er veel overlast van dus eigenlijk zou er een kindertoeslag moeten gelden!
En dan zouden entrees voor volwassenen tenminste wat goedkoper kunnen worden.
Trouwens bespottelijk dat in een land als Frankrijk een week na de officiele zomervakantie al zoveel dicht is. Dan hoeven ze nu ook niet te miepen over een verloren seizoen als ze maar 2 maanden per jaar open zijn.
verootjoo schreef:SusanH schreef:Lijkt me nu juist dat mensen die in de zorg werken vakantie nodig hebben straks. Ik heb nergens gehoord dat verloven ingetrokken worden.
Is in ziekenhuizen al gebeurd. Vakanties, ouderschapsverlof, onbetaald verlof... vanalles is ingetrokken.
Ik werk in een revalidatiecentrum en wij zijn geadviseerd niks te boeken en als je het toch doet en je verlof moet ingetrokken worden krijg je het niet vergoed
LadyMadonna schreef:Echwel schreef:Maar hoeft niet in hoogseizoen
Mensen die in het onderwijs enz werken en hebben doorgewerkt horen wat mij betreft voorrang te hebben
Voor de rest kunnen we best buiteb het hoogseizoen
Ja? Mijn man zit gewoon aan de bouwvak vast....
Echwel schreef:Die werkt nu toch ook door ik kan moeilijk alle beroepsgroepen noemen
En als je zo een hekel aan kinderen hebt voor degenen die dat schrijven, wees blij dat er buiten het hoogseizoen ruimte zat is zonder kinderen.
Besef wel dat deze kinderen later je aow gaan betalen